Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voisin saada narsistin(?) puhumaan totta pettämisestä?

Vierailija
12.04.2015 |

Puolisollani on paljon ns. kaappinarsistin vikaa. En sano tätä lyömäaseena vaan koska tällainen ihminen on lähes mahdoton saada olemaan ja uskaltamaan olla täysin rehellinen. Puolisoni lähes varmasti petti minua n. vuosi sitten. Hän on oikeastaan lähes varmasti tehnyt enemmänkin kuin on pakon edessä myöntänyt minun saatua selville, mutta ei ole myöntänyt mitään. Valheita on tullut joka tapauksessa viimeiseen asti aina joka asiasta, jopa merkityksettömistä yksityiskohdista. Aina minun saatua jostain asiasta totuuden selville ja hänen pakon edessä myönnettyä sen on kaikki ollut muka jo selvinnyt. Vaikea ellei mahdoton uskoa kaiken olevan siinä ja ettei taustalla olisi mitään muuta kuin kehällisiä asioita, joita olen saanut selville. Miten voisin saada hänet tunnustamaan totuuden? Olen joutunut jo näkemään, ettei häneen ole luottamista ja mieleni on järkkynyt kun en tiedä mitä ajatella vieläkään. Auttakaa, jos osaatte!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se valheenpaljastustestiin.

Vierailija
22/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko että sulla on mitään mahdollisuutta saada toinen ihminen tekemään jotain mitä se ei todellakaan halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissit saa parhaiten näin keväällä ylös kun ottaa harson pois tulppaanien päältä ja kastelee niitä lämpimällä vedellä ja aukaisee sormilla hieman kukkaa. Aurinko hoitaa loput.

Vierailija
24/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiinnostavaa saada tietää totuus vaikkapa Marilyn Monroen kuolemasta tai mitä todella tapahtui Bodomilla. Mutta sekään arvoitus että pettikö sun puoliso sua vuosi sitten, tuskin selviää. Näiden asioiden kanssa pitää vaan jatkaa elämää.

Vierailija
25/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut itse puolisollesi koko ajan totta ja avoimesti. Kun tulee tunne että hän on pettänyt sinua, kerrot siitä. Kerrot miksi sinulle tulee niitä tunteita. Käsittelet ääneen ne kaikkein vaikeimmatkin asiat. Saatat oppia itsestäsi jotain ja mies oppii sinusta. Siis puhut ja puhut ja puhut. Puhut myös siitä kuinka et halua lähteä suhteesta vaikka siltä välillä tuntuukin. Pyydät apua mieheltäsi. Voisitko oikeasti auttaa minua näiden hämmentävien ja vaikeiden ajatusten ja tunteiden kanssa? Mä pyydän nyt apua sulta!

Näin itse ainakin sain luotua puolisooni suhteen jossa puoliso pystyy edes joskus oikeasti puhumaan mulle tunteistaan ja asioistaan....

Vierailija
26/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:48"]

Mä en kyllä usko että sulla on mitään mahdollisuutta saada toinen ihminen tekemään jotain mitä se ei todellakaan halua.

[/quote]

Terveisin itsekin pettäjä?

Vierailija
27/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:01"]Koeta saada lisää todisteita. Mieti, onko hänen kertomuksissaan epäselvyyksiä, ristiriitaisuuksia tai aukkoja.
[/quote]
Ap toivoi, että puoliso tunnustaisi omaehtoisesti, ei pakon edessä kuten tähän mennessä.

Vierailija
28/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 04:48"]

Mitä tekisit jos hän myöntäisi pettäneensä?

[/quote]

Helpottuisin, kun kerrankin ja vihdoinkin näkisin hänen kykenevän myöntämään jotain muutakin kuin asioita, joissa ei laita alttiiksi tai heikoille itseään. Näkisin vihdoinkin hänen olevan itse kykenevä totuuden kertomiseen eikä myöntämään vasta pakon edessä. Voisin luottaa ja olisin iloinen, että hän luottaa minuun niin paljon että kykenee olemaan edes jotenkin rehellinen, kun itsekin olen hänelle. ap
[/quote]

Ts. haluat, että hän muuttuu joksikin toiseksi ihmiseksi kuin on. Sitä ei tule tapahtumaan.

Vierailija
29/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan teille (pari)terapiasta hyötyä?

Vierailija
30/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mielenkiintoista. Tässähän saa sisäpiiri katsauksen epätoimivaan parisuhteeseen naispuoliskon näkökulmasta. Kummallakin on yksi sama piirre - he eivät hyväksy toisiaan juuri sellaisena kuin nämä ovat vaan yrittävät muuttaa toisiaan. Sinänsä varmaan ihan syystä, mutta todellisuus on, kuten muutama kommentoija kertoi, ainoastaan itseään voi muuttaa. Aistin selvästi lapsuuden traumoja...

Vierailija
31/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa totuutta irti mitenkään. Minun ex- mieheni väittää vieläkin 10 erossaolovuoden jälkeen, ettei koskaan pettänyt minua. Minulla on kuitenkin varmat todisteet asiasta. Narsismiin taipuvaiset muuntelee mielessään tapahtumat sellaisiksi ettei niitä ole tapahtunutkaan. Sitten ne alkaa uskomaan siihen itse. Älä pilaa elämääsi ihmisen kanssa johon et voi luottaa.

Vierailija
32/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe.
Miten miehelle voisi tehdä kotona valheenpaljastuskokeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi