Onko sinulla tällainen kroppa?
Kommentit (54)
Ei ole, luojan kiitos. Tuohan on täysin luonnoton, ruma.
Ei, koska omastani tykkään enemmän kun tykkäisin tommosesta :o
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:56"]Karmivan laiha.
- P21 (Peräkamaripoika)
[/quote]
eikä ole. Pitääkö nykyään aina ihailla läskiä ja sanoa sitä muodokkaaksi?! Itselläni oli tollanen kroppa ennen lapsia, ja tarkoitus saada taas uudelleen synnytyksen jälkeen
Hyvä kroppa kyllä, mutta ihme keikistelyä lenkkareilla :D mikä ton taaempaa jalkaa vaivaa tossa keskikuvassa? Siinä on joku ihme viiva. Onko photoshopattu vai rusketusfaili?
Muuten ihan jees mutta noi sääret on ihan sairaan laihat. Ei vissiin kovin paljoa jalkoja treenata...
Harrastin lapsena voimistelua ja sen johdosta näytin yläasteikäisenä aika lailla tuolta. Sitten loukkaannuin ja jouduin lopettamaan harrastukseni. Lihakset otti hatkat ja kymmenen kiloa läskiä tuli tilalle. Tällaiseksi jäin.
N18v
Ei ole ja hyvä niin. Ei sillä, että oma olisi loistava tai edes hyvä, mutta edes lähempänä omia ihanteita kuitenkin. Pidän kurvikkaammasta vartalosta enemmän. Enemmän lihaa ja ihan läskiäkin.
Ihan tiedoksi vain teille haukkujille, että jotkut ovat myös luonnostaan täysin rimppakinttuja, tikkuja, ihan kuin jotkut ovat pyöreämpiä. Syöminen ei välttämättä auta. Ja uskokaa pois, yhtä pahalta se haukkuminen tuntuu, kuin lihavallakin. Miksi muiden painoon pitäisi koskaan puuttua?! Vai onko itsellä niin huono itsetunto ja tarve puolustella vaikka muiden kustannuksella? Tietenkin asia on eri, jos itse laittaa tuollaisia keikistelykuvia, mutta oikeuttaako sekään haukkumaan?
Joo, on, mut kohta ei enää oo kun kroppa muuttuu naisellisemmaksi aikuisikää kohti mentäessä
Tyttö 13v
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:57"]
Kiitos taas kerran viestistäsi 19! Siitä ei ole montakaan vuotta kun rupesin "kapinoimaan" näitä nykyisiä "vaatimuksia" vastaan. Nuorempana poikaystävät vaativat ties mitä muutoksia ulkonäkööni ja tyhmänä tottelin. Jouduin pettymään, petetyksi kaikesta huolimatta. Nykyään jos joku sanoo että älä vaan värjää hiuksiasi sinisiksi niin varmasti värjään, ihan vain vittuillakseni. Ajoin 2kk sitten päänikin kaljuksi vaikka oli kauniit pitkät tummat hiukset. Kyllä jonkun täytyy rikkoa näitä rajoja ja olla kaunis juuri sillä omalla tavallaan. Olen kyllä kasvattamassa pitkiä hiuksia tällä hetkellä takaisin mutta rakastan näitä lyhyitä hiuksia. Aion jatkaa samaan malliin, välittämättä muiden mielipiteistä. Olen kaunis juuri sellaisena kuin olen. Te kaikki olette! Hyvää jatkoa teille kaikille! :)
[/quote]
Huomaavatkohan tällaiset raukat edes epäloogisuuttaan? Turhaa ja noloa yritystä kapinointiin tuollainen itsensä rumentaminen, oikeasti ei ihmisiä edes kiinnosta niin paljoa. Joo sen hetken kun näkevät tällaiset teinit kaljuna on se parin minuutin kiinnostus ehkä olemassa ja sitten kaikki muut jatkavat elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sääliksi käy. Toivottavasti kuitenkin kokee itse olevansa fiksu ja rohkea, vaikka ulkopuolisen silmiin onkin epätoivoinen ja yksinkertainen.
Mun jalat on lyhyemmät. Muuten aika sama. No perse ehkä löysempi.
Mulle tuli kuvasta mieleen lukki, niin pitkät ja hoikat jalat :)
Ei, mutta voisi olla jos jaksaisin vähän laihduttaa ja treenata