Onpas ihana lipitellä viiniä :)
Säälittävän vähän tosin, vain muutama lasillinen, mutta eipä tee huonoa oloa.
Kommentit (15)
Olen mökillä js mies nukkuu jo. Takassa tuli, pitäiskö munkin ottaa viiniä?
Niin on ja varsinkin, kun mies on reissuillansa :-)
Minäkin olen ottanut muutaman lasin viiniä. Ihan alkoholisti siis :D Rentoudun ja nautin viikonlopusta ja elämästä.
Itse en pidä ollenkaan viineistä. En vaikka kuinka olen yrittänyt ;)
Miltä se viini maistuu teidän suussa jotka siitä ihan tosissaan tykkää?
Omassa suussa se maistuu kitkerälle ja happamalle vaikka kuinka olisi raikas ja makea ja mitä vielä :/
Olenko vaan tottunut liian makeisiin ja mietoihin makuihin..?
Paljon mieluummin joisin viikonloppuisin pari lasia viiniä ja hieman tummaa suklaata mutta ei, liian voimakasta!
Vedän siis maitosuklaata ja paisun :P
Tiukkapipokin ehti taas (yllätys), herätä raamatunlukemiseltaan nuhdesaarnaa paasaamaan. Kaikkea hyvää sinulle, nuhteettomaan elämääsi, jossa ei todennäköisesti tarvitse kohdata itseni kaltaisia vapaasta viikonlopusta, muutamasta viinilasillisesta nauttivaa työssä käyvää veronmaksajaa.
Unohdin käydä Alkossa joten ei tänään viiniä minulle :(
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:10"]
Itse en pidä ollenkaan viineistä. En vaikka kuinka olen yrittänyt ;) Miltä se viini maistuu teidän suussa jotka siitä ihan tosissaan tykkää? Omassa suussa se maistuu kitkerälle ja happamalle vaikka kuinka olisi raikas ja makea ja mitä vielä :/ Olenko vaan tottunut liian makeisiin ja mietoihin makuihin..? Paljon mieluummin joisin viikonloppuisin pari lasia viiniä ja hieman tummaa suklaata mutta ei, liian voimakasta! Vedän siis maitosuklaata ja paisun :P
[/quote]
Minkä ikäinen olet? Makuaisti muuttuu vanhemmiten ja sokeri lakkaa maistumasta niin hyvin. Itselle alkoi viini maistua makealta noin 27 veenä ja tumma suklaa upota vasta noin 35-v.
Täällä homehdin juuri molempia ko. tuotteita :P
Viiniä, kyllä! Punaista ja vahvaa. Rentoutuu lihakset ja mieli. Kyllä elämästä saa nauttia.
"Lipittää viiniä" on yksi inhokki-ilmaisuistani! Miksi sitä ei voi vaan juoda tai nauttia, tai vaikka edes siemailla?! Miksi pitää lipittää?? Ihan hirveän kuuloista. Kissat lipittävät vesikupistaan, ei ihmiset.
Vapusta jäänyt viiniä, mutta nyt ei kyllä jaksa uhrata ajatustakaan viinin siemailulle. ;) Terkut AP:lle!
Good gor you. Itse haen kohta mäykän lisää ;)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:44"]
Minkälaista?
[/quote]
Adoben valkkaria tällä kertaa =)
Avn mukaan oot jo kauhee alkkis. ;)
Itse en tänään ota kun aamulla on töitä, mutta huomenna voisin nauttia muutaman oluen.
Eikö "muutama lasillinen" ole jo lähempänä yhtä pulloa? Onneksi en edes tykkää viinistä, niin ei tarvitse sitä lipitelläkään, saati sitten kertoa siitä kaikille.