Mitäs herkkuja tänään on tullu syötyä?
Mä oon syönyt Maraboun minttukrokanttisuklaalevyn ja pari kourallista suolapähkinöitä. :-P
Mites muut ootte herkutellu tänään?
Kommentit (31)
Fazerin pähkinäsuklaalevy, 200g..... ja 30g salmiakkia, 3 tortillaa.
Läskit lätisee ;)
Kakkua monta palaa, paljon keksejä, sipsiä, ainakin 5 munkkia. Olen alipainoinen.
Noutoruokaa kiinalaisesta ja pari palaa porkkanakakkua :P
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:42"]Ohrapuuroa, ruisleipää ja äärettömän edullista, itse tehtyä kasviskeittoa ja kohta pari porkkanaa. Säästökuuri menossa :)
[/quote]
Sädekehä kiiltämään! ;)
Popcornia (itse tehtyä kattilassa) ja siideriä (2 plo)
Irtokarkkeja, m&m-namuja,siiderin, keksin päiväkahvin kans.
Ihan hirveästi on tullut syötyä pilttismoothieita, muumimehukeittoja, yosaa, luonnonjogurttia; tuoremehua. Oltiin joo lapsimessuilla ja söin kaiken mitä tarjottiin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:42"]Ohrapuuroa, ruisleipää ja äärettömän edullista, itse tehtyä kasviskeittoa ja kohta pari porkkanaa. Säästökuuri menossa :)
[/quote]
Sädekehä kiiltämään! ;)
[/quote]
Mitä kiillottamista tuossa on, jos on säästökuuri. Tyhjästä on kuule paha nyhjästä ja säästyneen rahan voi käyttää muuhunkin kuin syömiseen tai juomiseen. Ps. En ole kommentin kirjoittaja.
En mitään kun on raskausdiabetes ja tämän viikon seurailen arvoja. Mieliteot on kylläkin sitä luokkaa että voisin syödä tasan kaikkea mitä täällä muut ovat maininneet. Ihan ensimmäisenä aloittaisin tuosta jumalaisesta fazerin pähkinäsuklaasta. Helkkari kun ei voi edes banaania syödä pahimpaan himoon!!
No jos jotain hyvää tässä on, on se että arvot ovat aivan mallillaan.
Hesemättö,mehujää,pehmis,karkkia ja 2suklaa patukkaa.huomen ruotuun.
Kaurapuuroa sokerilla ja suurella voisilmällä. Oikeasti hyvää ja menee mulla melkein herkusta :D. Huomenna sitten korvapuustia luvassa.
Suklata (100g täytelevy) ja patonkia tullut mussutettua. Pari keksiä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:34"]
Kaurapuuroa sokerilla ja suurella voisilmällä. Oikeasti hyvää ja menee mulla melkein herkusta :D. Huomenna sitten korvapuustia luvassa.
[/quote] Tässä toinen joka pitää kaurapuurosta, siis oikeasti. Tai oikeammin neljänviljanpuurosta. Varsinkin hyvällä suolalla ja voilla se on niin hyvää :) se on The Luottoruoka, jos en ole ihan varma millä päällä vatsa mahtaa olla. Mm. eräs työhaastattelu ja monta reissua, kyläilyä ja harrastuskertaa olen mennyt KooPeen voimalla. Hooray KooPee!
6 karkkia.. savusilakoita söin iltapalaksi..
Ei mitään. Mukillisen kaakaota saatan juoda illemmalla.
Puoli levyä valkosuklaata, nyt valkoviiniä ja Ranch -sipsejä. :D
Itsetehdyllä pitsalla ja mokkapaloilla.
Alapeukuttaja vastustaa ilmeisesti lauantain herkkuja.. :DD Perskule mitä syövät!