Mitäs herkkuja tänään on tullu syötyä?
Mä oon syönyt Maraboun minttukrokanttisuklaalevyn ja pari kourallista suolapähkinöitä. :-P
Mites muut ootte herkutellu tänään?
Kommentit (31)
Puolikas Maraboun minttukrokanttilevy, limpparia, 2grillimakkaraa. Kohta lapsilta jääneet kebabit. Roskaruokapäivä..
- Valion mansikkarahkavaahtoa
- irtokarkkeja
- twister jäätelö
- tällä hetkellä Otto omenalonkero vieressä tv:tä katson.
Röh röh.
Pannukakkua mansikkahillolla ja banaanimössöllä. Nyt uunissa lämpimät voileivät ja limua niiden kanssa. Jälkkäriksi on monta vaihtoehtoa (ei kaikkia samaan aikaan) on jäätelöä, suklaalevy ja salmiakkikarkkeja. Tietty myöhemmin, jos jaksaa voisi poppareita tehdä, ehkä.
Ohrapuuroa, ruisleipää ja äärettömän edullista, itse tehtyä kasviskeittoa ja kohta pari porkkanaa. Säästökuuri menossa :)
Pieni pala jäätelöä, englanninlakupussi, kolme pullaa ja broadway-sipsejä n. puoli kulhollista. Näyttääpä kamalalta kun laittaa ylös mitä herkkuja on vetänyt...
En vielä ole herkutellut mitenkään, mutta tarkoituksena olisi katsoa elokuvaa ja syödä siinä samalla ben&jerry's cookie dough❤ ja sipsejä:)
Synttäreiden juhlintaa eli hirveesti kaikkea.. Mutakakkua, jädee, pieniä mars-patukoita, karkkia. Yök.
Tänään on ollu kankkuspäivä, joten aloitin aamuni kahdella guaranalla... Nyt ruoan kanssa otin ekstralasin viiniä, ja kahvin kanssa 5 suklaakonvehtia. Maanantaina viimeistään ruotuun!
Rough cut -sipsejä ja siideriä