Tuurin kyläkauppias (TV5): Timpe Salonen saanut töitä Tuurista?
Nyt kyllä suu loksahti auki. Tuurin Kyläkauppias TV5:lta nyt.
Onko Timo "Kiss FM -Timpe" Salonen saanut töitä Vesa Keskiseltä?! Olen 99%:n varma, että Salonen oli äsken ohjelmassa järjestelemässä Kyläkaupan kesäisiä Dance Partyja, oli keskiössä siinä Sabrina-hässäkässä. Näkikö joku muu vai kuvittelenko ihan omiani?
Kommentit (29)
Toivottavasti sun surkea elämäsi ei tästä kärsi ja voit nukkua yösi rauhassa.
Ei ne keskisen tyttöystävät myöskään olleet samaa tai vanhempaa ikähaarukkaa, natalia tais olla just ja just 18 vuotias kun kävi keskisen talouskassan kääntämässä ja janen - vesan ikäero taitaa olla 19-20 v luokkaa, eli jane 30-31v ja vesa 50v.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin 11 vuotiaana Timpen lapset aika hyvin samasta koulusta ja siihen aikaan tuli ilmi tuo hyväksikäyttökeissi. Muistan vaan kun äitini kanto kotiin lehden jossa oli juttua siitä ja sano, että et muuten enää mene heille leikkimään. Sillon en sitä kunnolla tajunnut ja hyvä niin, mutta jälkeenpäin mietittynä oikeesti aika kamala juttu...
Tota muuten mietin silloin että kuinka paljon perheen lapset ja vaimo kärsivät.
Saiko ne lapset kuitenkin tulla teille?
Se mies vaikuttaa olevan sekaisin kuin seinäkello, julkisuudessa olleiden tapausten perusteella. Toivottavasti saa ja on hakenut jotain apua ongelmiinsa. Hyi helvetti käyttää nyt hyväksi 13-15 vuotiaita!
Olin 20-vuotias, seksuaalisesti vielä nykyistäkin kokemattomampi nynnerö ja päässyt töihin unelmieni työpaikkaan Kiss FM:n Aamutiimiin vuonna 1998. Eros Ramazottin maanisen soittamisen lisäksi aloin kuulla pikku hiljaa huhuja kanavamme iltajuontajasta. "Se panee kaikkea mikä liikkuu". Ja nuoria tyttöjähän siellä pyöri kuin Harry Potterin ensi-illassa tai suomalaisten leffatuottajien saunailloissa.
En tarkkaan ottaen tiennyt, mitä tapahtui. Tai v**uako minä tässä nyt kaunistelen osuuttani. En ollut sokea. Joskus aamuviideltä töihin tullessani Kiss FM:n studiolla oli alaikäisiä mimmejä pyörimässä. Tuskin siellä median murroksesta tai Juhani Suomen Kekkos-kuvasta keskusteltiin.
Iltajuontajamme myös leuhki minulle naiskokemuksistaan päin naamaa. Se tuntui vaivaannuttavalta, mutta hymyilin. Ehkä nauroinkin mukana. Tosin yritin vaihtaa puheenaihetta, koska pillujutuilla leuhkiminen on noloa. Ei ylivoimaisen moraalini takia, vaan siksi, että se on epä-älyllistä.
Mitä tein? Ilmoitinko esimiehelleni? Ilmoitinko poliisille? Nykyinen minäni olisi tehnyt niin. Silloin se ei käynyt mielessäkään. Ei sekuntiakaan. Toki havaintoni pohjautuivat vain arvailuihin. En nähnyt rikosta tapahtuvan.
Ja olin 20-vuotias, eli tytöt eivät vaikuttaneet niin nuorilta, kuin ne nyt vaikuttaisivat.
Olin vielä lapsi Kiss FM:llä. Hain moraalilleni rajoja. Tuo oli ensimmäinen kokemukseni oikeasta työmaailmasta. Mietin silloin, että ehkä kaikissa työpaikoissa poljetaan teinejä kuin tulpatonta mopoa ja että ehkä ne oudot tahrat neukkarin sohvassa ovat ihan normaaleja asioita?
Lopulta Kiss FM:n iltajuontajan tapaus sai happy endin, vaikkei se uhreja autakaan. Hän joutui vankilaan alaikäisten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Koska vaikenin, olin siis mukana tukemassa sitä samaa paskaa, josta nyt suomalaisessa ja amerikkalaisessa elokuvamaailmassa puhutaan.
Jos minä, juuri aloittanut harkkari, tiesin, mitä talossa tapahtuu, on selvä, että yhtiön johto tiesi myös. Asian tullessa julkisuuteen firman johto sen tietysti kiisti. Eihän kukaan sitäkään muka tiennyt, että hiihtäjien verisuoniin tungettiin Lahden kisoissa jotain muuta kuin Karpaasi-sinappia.
Maan tapa. Kohun tullessa isoa firmaa aina potuttaa enemmän se, että on jääty kiinni, kuin se, mitä oikeasti on tapahtunut. Millään muulla ei ole väliä kuin rahan tekemisellä. Lypsävä lehmä halutaan pitää talossa, vaikka lehmä kävisi raiskailemassa sonneja. Utareisiin tartutaan niin kauan kuin niistä tulee firmalle hunajaa.
Tuurin kyläkauppa on omituisten otusten kerho..🤔
Ei ole pedofiili. Muistakaa faktat tapauksesta.
Mitäköhän Timpelle kuuluu nykyään, tietääkö kukaan?
No nyt minäkin näin. Kyllä se tyyppi tosiaan Timpeltä näytti ja ennen kaikkea kuulosti.