Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltä joululahjaksi keittiöveitsen

Vierailija
27.12.2021 |

En juurikaan laita ruokaa, ja keittiöveitsiäkin on entuudestaan. Ihanaa, kun mies oli päättänyt hemmotella minua näin - raadettuani kaikki kolme joulunpyhää yksin keittiöhenkilökuntana hänen sukulaisilleen. Emme asu yhdessä, joten koulujärjestelyt jäivät muutenkin minulle. Mies saapui valmiiseen jouluun, samoin hänen sukulaisensa. Korjaus: Olen autoton, joten mies hampaita kiristellen suostui ajamaan minut Prisman noutopisteelle, jotta saatoin noutaa tilaamani ostokset. Siitäkin tuli huokailuja (ostokset olivat 15 min myöhässä), ja ihan FB:n postasi, että olipa Prisma joulun alla helvetiloinen kokemus.

Meillä seurustelua (asutaan erillään) takana 1,5 vuotta. Taitaa olla, että rakkaudesta ei meidän suhteessa ole kyse vaan olen miehelle järkivalinta. Saako tällaisesta tuntea jotain katkeruutta.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies, kokemuksen vahvalla rintaäänellä voin kertoa, että miehet eivät paremmaksi muutu, jos jo 1,5v jälkeen tuollaista, kerro tuo kymmenellä, niin tiedät mitä on elämäsi hänen kanssaan 10v. kuluttua. Teet kaikki kotityöt, hoidat lapset, laskut, ja miehesi viihdyttämisen, suvun ruokkimisen. Jos tuo on oma unelmasi, hyvää matkaa, mikäli toivot tasa-arvoista aikuista suhdetta, jätä mies. Tänään on oikein hyvä päivä päättää toimimaton suhde ja aloittaa uusi vuosi puhtaalta pöydältä. 

Joskus minusta (ikisinkusta miehestä) tuntuu, että eivät läheskään kaikki naiset edes halua tasa-arvoista parisuhdetta, ainakaan miehen kanssa. niin usein kohtaan tällä palstalla vastaavan suuntaisia avauksia... On niin helppoa sivuuttaa ja unohtaa, että tällä palstalla hyvin moni haluaa joko tahallaan tai tahattomasti "vähän" liioitella ja kärjistää ja provosoida. 

Ja kyllä 50v ikään mennessä olen nähnyt miehistä, mitä nämä ovat. Teot puhuvat aina enemmän, kuin nätit lupaukset. 

Osa on tuossa iässä todella katkeria. Osa taas on sitten onnellisia ja omaa täysin päinvastaisen näkökulman. Herääkin kysymys, voitko sinä vaikuttaa siihen kenen kanssa olet tekemisissä ja miten he sinua kohtelevat? Minusta ihminen joka syyttää kokonaista sukupuolta jostain, on melko lapsellinen, enkä voi antaa noille mielipiteille oikein painoarvoa.

Vierailija
42/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis nukkumaan. Luin otsikosta ensin heittiöveitsen. Sitten aivot yrittivät korjata heittoveitsen. Lopulta sain luettua oikein. zzzzzz...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ap:n on pakko olla yksissä tuollaisen rehjakkeen kanssa?

Vierailija
44/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyväksikäyttäjä äijältä.

Älä tuhlaa aikaa siihen enää.

Vierailija
45/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja käyttökelpoinen lahja. Olisiko kannattanut vinkata mitä toivoo jos summamutikassa ostettu ei kelpaa?

Vierailija
46/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on aina nainen joka valittaa lahjasta?

Vierailija
47/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ap:n on pakko olla yksissä tuollaisen rehjakkeen kanssa?

Kuten joku (mies) jo huomautti, niin eivät kaikki naiset (kuten eivät miehetkään) edes halunne elää tasa-.arvoisessa parisuhteessa...

Vierailija
48/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon veitsi maksaa yli 200e joten vähän riippuu saitko mallia ikea vai aidon japanilaisen.

Löysin pakkauksen. Kahden veitsen setti maksoi 9.80 e. Itse ostin miehelle laadukkaan kasmirneuleen sitä merkkiä, jota hän tykkää käyttää. Ei se rahasta kiinni ole, mutta kyllähän tulee fiilis, etten merkitse hänelle sen vertaa, että jaksaisi miettiä sopivan lahjan. Ja mies tienaa yli kymppitonnin kuussa, minä lähes kolme kertaa vähemmän. Silti olin valmis satsaamaan hänen lahjaansa. Vaikka minulla menee lasten lahjoihin iso summa.

Kuulemma ei ole koskaan aiemmin ostanut ex-vaimoilleen mitään. Ja sehän olisikin ollut ok, jos oltaisiin sovittu, että toisillemme emme mitään osta. Mutta ei sovittu. Mies hyvin tiesi, etten saa keneltäkään mitään (vanhemmat kuolleet, ei sisaruksia), en edes töistä.

Tiedän, että tuntuu ylireagoimiselta, mutta mietin kannattaako jatkaa suhdetta, jos mies ei tämän vertaa arvosta. Epäilen hänen tunteidensa aitoutta ja mietin, käyttääkö hän vaan minun kiltteyttäni hyväkseen. Jos sanoisikin, että näin ei ole, niin en tietenkään jättäisi yhden lahjan takia.

Vierailija
49/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin emäntä sentään sai äitienpäivälahjaksi raivaus-sahan.

Mä muistan niin elävästi yhden äitienpäivän vuosien takaa. Sain ikkunapesurin. Eihän siinä mitään mutta mun piti jakaa se pesuri kahden muun naapurin muijan kanssa. Ukot oli vissiin iltaa istuessaan napantereita siemaillen saaneet oikein kuningasidean. Kimppapesuri.

Missähän lienee koko pesuri nykyään.

Vierailija
50/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin emäntä sentään sai äitienpäivälahjaksi raivaus-sahan.

Mä muistan niin elävästi yhden äitienpäivän vuosien takaa. Sain ikkunapesurin. Eihän siinä mitään mutta mun piti jakaa se pesuri kahden muun naapurin muijan kanssa. Ukot oli vissiin iltaa istuessaan napantereita siemaillen saaneet oikein kuningasidean. Kimppapesuri.

Missähän lienee koko pesuri nykyään.

Tällaisen ryhmäkömmähdyksen vielä ymmärtäisi pitkässä liitossa. Mutta kun suhde on tuore (1,5 vuotta), niin eikös rakastunut mies yleensä halua muistaa romanttisesti? Taitaa vaan olla niin, ettei rakkautta ja kunnioitusta ole. Teen itseni pelleksi, jos tällaiseen suhteeseen jään.

Vierailija
51/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon veitsi maksaa yli 200e joten vähän riippuu saitko mallia ikea vai aidon japanilaisen.

Löysin pakkauksen. Kahden veitsen setti maksoi 9.80 e. Itse ostin miehelle laadukkaan kasmirneuleen sitä merkkiä, jota hän tykkää käyttää. Ei se rahasta kiinni ole, mutta kyllähän tulee fiilis, etten merkitse hänelle sen vertaa, että jaksaisi miettiä sopivan lahjan. Ja mies tienaa yli kymppitonnin kuussa, minä lähes kolme kertaa vähemmän. Silti olin valmis satsaamaan hänen lahjaansa. Vaikka minulla menee lasten lahjoihin iso summa.

Kuulemma ei ole koskaan aiemmin ostanut ex-vaimoilleen mitään. Ja sehän olisikin ollut ok, jos oltaisiin sovittu, että toisillemme emme mitään osta. Mutta ei sovittu. Mies hyvin tiesi, etten saa keneltäkään mitään (vanhemmat kuolleet, ei sisaruksia), en edes töistä.

Tiedän, että tuntuu ylireagoimiselta, mutta mietin kannattaako jatkaa suhdetta, jos mies ei tämän vertaa arvosta. Epäilen hänen tunteidensa aitoutta ja mietin, käyttääkö hän vaan minun kiltteyttäni hyväkseen. Jos sanoisikin, että näin ei ole, niin en tietenkään jättäisi yhden lahjan takia.

Porvoossa tuo on ihan normaali toimintaa. Ei syytä huoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi