Sain mieheltä joululahjaksi keittiöveitsen
En juurikaan laita ruokaa, ja keittiöveitsiäkin on entuudestaan. Ihanaa, kun mies oli päättänyt hemmotella minua näin - raadettuani kaikki kolme joulunpyhää yksin keittiöhenkilökuntana hänen sukulaisilleen. Emme asu yhdessä, joten koulujärjestelyt jäivät muutenkin minulle. Mies saapui valmiiseen jouluun, samoin hänen sukulaisensa. Korjaus: Olen autoton, joten mies hampaita kiristellen suostui ajamaan minut Prisman noutopisteelle, jotta saatoin noutaa tilaamani ostokset. Siitäkin tuli huokailuja (ostokset olivat 15 min myöhässä), ja ihan FB:n postasi, että olipa Prisma joulun alla helvetiloinen kokemus.
Meillä seurustelua (asutaan erillään) takana 1,5 vuotta. Taitaa olla, että rakkaudesta ei meidän suhteessa ole kyse vaan olen miehelle järkivalinta. Saako tällaisesta tuntea jotain katkeruutta.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ainakin ihan innoissani, jos saisin kunnon kokkiveitsen. Veitset kun tuntuu aina olevan vähän sinne päin ja pikkuisen huonossa terässä. Se tunne olisi siisti, kun pääsee ensimmäisiä viiltoja tekemään laadukkaalla ja terävällä veitsellä. Oikein himo tulisi ruuanlaittoon.
Niin SINÄ, joka harrastat ruoanlaittoa. Minä en. Ja mies sen tietää.
Mutta se minkä moni meistä haluaisi tietää on, että mikä saa sinut olemaan miehesi kanssa? - Mitä mies tarjoaa ja mahdollistaa sinulle Ap? Vai olenko liian vanhanaikainen (mies) kun minusta parisuhteessa kumpikin joutuu antamaan ja huomioimaan tosien toiveita, ei parisuhde ole terve, jos vain toinen toimii sen eteen.
Lukemiseni loppuu aina kun joku mamma raataa. Jotenkin siitä tietää, että se on pakkotyötä ja mamma on uhri. Tarinan pahis on (rummunpärinää)
Mies!
Uhriutuminen on myös vallankäyttöä.
Minä sain kerran kaksi keittiöpyyhettä. Olivat Pentikin, mutta kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Iske se keuhkoon!
Täällähän on oikein kypsä meininki. Tällaiset ihmispolot sietäisi korjata pois normaalien joukosta.
Sain joskus mieheltä synttärilahjaksi sähkövatkaimen, ja oon siitä ihan aidosti iloinen. Itsepä sellasen halusin!
Vierailija kirjoitti:
Sain joskus mieheltä synttärilahjaksi sähkövatkaimen, ja oon siitä ihan aidosti iloinen. Itsepä sellasen halusin!
Joo, ero on siinä, että sinä halusit sen. Mutta jos ostaa veitsen naiselle, joka tekee ruokaa vain pakon edessä ja vielä tietää tämän..
Vierailija kirjoitti:
Samis. Sain vatkaimen 42 v sitten, vatkain toimii edelleen hyvin ja on ehjä. Mies lähti n 30v sitten, eikä voi kuulema kovinkaan hyvin. Minulla oli tuuria.
Eikös korutkin ole metallia, voithan ajatella että satuit saamaan veitsen muotoon tehdyn korun :P
Vierailija kirjoitti:
Meillä seurustelua (asutaan erillään) takana 1,5 vuotta. Taitaa olla, että rakkaudesta ei meidän suhteessa ole kyse vaan olen miehelle järkivalinta. Saako tällaisesta tuntea jotain katkeruutta.
Itsepähän olet miehesi ja parisuhteesi valinnut joten ei saa, katkeruutta on turhaa tuntea. Syyllinen löytyy peilistä.
Jätä mies, kokemuksen vahvalla rintaäänellä voin kertoa, että miehet eivät paremmaksi muutu, jos jo 1,5v jälkeen tuollaista, kerro tuo kymmenellä, niin tiedät mitä on elämäsi hänen kanssaan 10v. kuluttua. Teet kaikki kotityöt, hoidat lapset, laskut, ja miehesi viihdyttämisen, suvun ruokkimisen. Jos tuo on oma unelmasi, hyvää matkaa, mikäli toivot tasa-arvoista aikuista suhdetta, jätä mies. Tänään on oikein hyvä päivä päättää toimimaton suhde ja aloittaa uusi vuosi puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä mies, kokemuksen vahvalla rintaäänellä voin kertoa, että miehet eivät paremmaksi muutu, jos jo 1,5v jälkeen tuollaista, kerro tuo kymmenellä, niin tiedät mitä on elämäsi hänen kanssaan 10v. kuluttua. Teet kaikki kotityöt, hoidat lapset, laskut, ja miehesi viihdyttämisen, suvun ruokkimisen. Jos tuo on oma unelmasi, hyvää matkaa, mikäli toivot tasa-arvoista aikuista suhdetta, jätä mies. Tänään on oikein hyvä päivä päättää toimimaton suhde ja aloittaa uusi vuosi puhtaalta pöydältä.
Ihmettelen, että miten voit tietää muista miehistä kaiken noin tarkaan pelkän joululahjan perusteella? Eniten kiinnostaa että miten ne miehet pakottaa tekemään ne kaikki kotityöt? Sulla kun on kokemusta, niin varmaankin osaat vastata?
Vierailija kirjoitti:
Joskus minusta (ikisinkusta miehestä) tuntuu, että eivät läheskään kaikki naiset edes halua tasa-arvoista parisuhdetta, ainakaan miehen kanssa. niin usein kohtaan tällä palstalla vastaavan suuntaisia avauksia... On niin helppoa sivuuttaa ja unohtaa, että tällä palstalla hyvin moni haluaa joko tahallaan tai tahattomasti "vähän" liioitella ja kärjistää ja provosoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että miten voit tietää muista miehistä kaiken noin tarkaan pelkän joululahjan perusteella? Eniten kiinnostaa että miten ne miehet pakottaa tekemään ne kaikki kotityöt? Sulla kun on kokemusta, niin varmaankin osaat vastata?
Ei ollut kyse pelkästä lahjasta, lähinnä tuo prismassa käynti herätti ajatukseni siihen mitä mies on. Lahja oli vain kuin piste iin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus minusta (ikisinkusta miehestä) tuntuu, että eivät läheskään kaikki naiset edes halua tasa-arvoista parisuhdetta, ainakaan miehen kanssa. niin usein kohtaan tällä palstalla vastaavan suuntaisia avauksia... On niin helppoa sivuuttaa ja unohtaa, että tällä palstalla hyvin moni haluaa joko tahallaan tai tahattomasti "vähän" liioitella ja kärjistää ja provosoida.
Ja kyllä 50v ikään mennessä olen nähnyt miehistä, mitä nämä ovat. Teot puhuvat aina enemmän, kuin nätit lupaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä 50v ikään mennessä olen nähnyt miehistä, mitä nämä ovat. Teot puhuvat aina enemmän, kuin nätit lupaukset.
Niin. Tarkoittaako tuo sitten sitä, että kun kantaa omalsta vastuunsa ja suunnilleen sinut itsensä ja ympräsitänsä kanssa pitäen huolta niin ympäristöstään kuin itsestää, osoittaen teoillaan, että välittää ja on kiinnostunut läheisistään ja yleisemmin elämästä ja sen ilmiöistä niin nainen päättelee, että mies ei tarvitse häntä mihinkään,eikä halua hänen kanssaan parisuhdetta?
Ei Ei varmasti tarkoita mutta kun on vuosia ollut sinkkuna ilman, että pystyy löytämään siihen mitään erityistä syytä, niin joskus tuntuu turhauttavalta lukea avauksia. joissa kirjoittaja (useimmin nainen) antaa ymmärtää, että on pariutunut jonkun edesvastuuttoman hunsvotin kanssa.
Mä sain hei vaan itsetehdyn JOULUKORTIN !! Saman, mitä lähetteli omille asiakkaille!
Ihan sitä mallia Prisma. Halusi hommata välttämättä lapsille pukin, eikä ollut mitään puhetta hinnasta. Luulin, että hän olisi tilannut pukin lahjaksi, vaan ei. Nyt tuli vaatimus maksaa sekin. Ja kun olisin itse saanut pukin puolet halvemmalla. Mies vaan halusi varata pomonsa pojan hommaan kalliimmalla.