Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yhdet Tinder-treffit, jotka eivät johtaneet mihinkään.

Vierailija
27.12.2021 |

Olen ilmeisen epäkelpo, kun en kelpaa kenellekään. Vuoden aikana noin 20 treffit. Toisia treffejä ei ole tullut kertaakaan. Lähden vain kiinnostavien ihmisten kanssa treffeille, mutta ei. Viimeisin 10 vuotta vanhempi mies, mutta hänkään ei tykännyt :( Ilmeisen pohjasakkaa olen näin nelikymppisenä koulutettuna naisena. Olis kiva tietää syy. Olenko liian painava vai mikä (Olen normipainon ylärajalla)?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin tindertreffeillä ja nainen näytti aivan eriltä entä kuvissa. Epäilen että kuvat oli todella vanhoja. Käytiin kävelyllä ja kivaa oli mutta romanttista kipinää ei tuntunut. Jotkut naiset on laittaneet mulle treffien jälkeen viestiä että ei romantiikkakipinä syttynyt ensitreffien jälkeen... Eikai ensimmäiseltä tapaamiselta pidäkkään heti syttyä jotain tai hyvin harvoin niin käy.. Ihme oletuksia

Vierailija
122/122 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ap:n treffit ovat menneet jos ei siis keskitytä lopputulokseen? Onko ollut sujuvaa keskustelua, katseita, naurua tai kosketusta? Miten miehet ovat reagoineet ensikohtaamisessa? Onko käytös muuttunut treffien aikana huonompaan suuntaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme