Taas yhdet Tinder-treffit, jotka eivät johtaneet mihinkään.
Olen ilmeisen epäkelpo, kun en kelpaa kenellekään. Vuoden aikana noin 20 treffit. Toisia treffejä ei ole tullut kertaakaan. Lähden vain kiinnostavien ihmisten kanssa treffeille, mutta ei. Viimeisin 10 vuotta vanhempi mies, mutta hänkään ei tykännyt :( Ilmeisen pohjasakkaa olen näin nelikymppisenä koulutettuna naisena. Olis kiva tietää syy. Olenko liian painava vai mikä (Olen normipainon ylärajalla)?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
No sen mitä olen Tinderkulttuurista täältäkin lukenut, niin ilmeisesti miesten tarkoitus siellä ei olekaan mikään suhteen löytäminen. Toiset hakee irtoseksiä ja toiset keräilee matcheja ja treffikäyntejä. Molemmat on ilmeisesti jo itsessään meriitti, joilla miehet keskenään kilpailee.
Jaa että ihan keräillään matcheja. Miehiä on Tinderissä moninkertaisesti naisiin verrattuna, joten matchien keräileminen on miehille hvetin vaikeaa. Paitsi tietysti sille pienelle vähemmistölle miehiä, joiden perässä valtaosa naisista on. Naisista, jotka sitten ihmettelevät, miksi miehet Tinderissä ghostaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen mitä olen Tinderkulttuurista täältäkin lukenut, niin ilmeisesti miesten tarkoitus siellä ei olekaan mikään suhteen löytäminen. Toiset hakee irtoseksiä ja toiset keräilee matcheja ja treffikäyntejä. Molemmat on ilmeisesti jo itsessään meriitti, joilla miehet keskenään kilpailee.
Jaa että ihan keräillään matcheja. Miehiä on Tinderissä moninkertaisesti naisiin verrattuna, joten matchien keräileminen on miehille hvetin vaikeaa. Paitsi tietysti sille pienelle vähemmistölle miehiä, joiden perässä valtaosa naisista on. Naisista, jotka sitten ihmettelevät, miksi miehet Tinderissä ghostaavat.
Voi se tosin olla niinkin, että olen tavannut näitä pelimiehiä. Viimeisin taisi kehuskella jotain, että on mistä valita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ollaan rajattu pois se mahdollisuus, että johtuisi ulkonäöstä. Eihän siihen kauheasti jää vaihtoehtoja. Persoonasta se kai silloin jää kiinni. En silti kannata sitä ajatusta, että lähtisit esittämään jotain muuta kuin mitä olet. Ehkä et vain ole tavannut vielä oikeanlaista ihmistä. Olisitko itse halunnut ne tokat treffit jokaisen tapaamasi kanssa?
Voi olla myös ihan vaan tuurista, ei ole kohdannut ihmistä jonka kanssa löytyy molemminpuolista kemiaa.
Juuri näin! Miten ihmiset olettavat että sopiva kumppani löytyy ihan tuosta vaan?
Se että molemmilla tulisi kunnon kipinä yksillä lyhyillä (?) treffeillä vaatii muutakin kuin että tykätään muutamista samoista asioista.
Tosi vähän on hyvän oloisia 45-50 v miehiä Tiderissä. Mitkään irvistys- ja sekopääkuvat (muka niin hauskat kuvat) ei iske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ollaan rajattu pois se mahdollisuus, että johtuisi ulkonäöstä. Eihän siihen kauheasti jää vaihtoehtoja. Persoonasta se kai silloin jää kiinni. En silti kannata sitä ajatusta, että lähtisit esittämään jotain muuta kuin mitä olet. Ehkä et vain ole tavannut vielä oikeanlaista ihmistä. Olisitko itse halunnut ne tokat treffit jokaisen tapaamasi kanssa?
Voi olla myös ihan vaan tuurista, ei ole kohdannut ihmistä jonka kanssa löytyy molemminpuolista kemiaa.
Juuri näin! Miten ihmiset olettavat että sopiva kumppani löytyy ihan tuosta vaan?
Se että molemmilla tulisi kunnon kipinä yksillä lyhyillä (?) treffeillä vaatii muutakin kuin että tykätään muutamista samoista asioista.
Mutta miksi sitten ei haluta toisille treffeille? Kyllä sekin kertoo jo jotain. Ehkä toinen ei ole fyysisesti puoleensavetävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi sitten ei haluta toisille treffeille? Kyllä sekin kertoo jo jotain. Ehkä toinen ei ole fyysisesti puoleensavetävä.
Miehillä tämä on aina syy. Tosin ne voi nyt kerran kiksaista ketä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jopa on vitsi että miehet kilpailee keskenään.
Olen juu mies ja Tinderissä jo jonkin aikaa, mutta yksikään tuttuni tai kaverini ei tiedä että olen siellä, en ainakaan ole kertonut. Mun tavoite on löytää sopiva naisseura, eikä elvistellä kavereille kuinka monet treffit olen käynyt. Oma näkemykseni on että jos mies vaan käy suurella määrällä treffejä niin jossain on vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se tosin olla niinkin, että olen tavannut näitä pelimiehiä. Viimeisin taisi kehuskella jotain, että on mistä valita...
Varmaan ymmärrät, että 99 % miehistä Tinderissä ei ole varaa mistä valita. Eli olet langennut siihen samaan mieheen, johon muutkin naiset. Sääli, että naisilla on niin samankaltainen miesmaku, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pihalla. Annas kun arvaan, et ole itse koskaan edes ollut Tinderissä, mutta olet kyllä valmis kertomaan mitä miehet siellä tekee ja hakee. Olethan siitä täälläkin lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvailen että näytät profilikuvissasi paljon paremmalta kuin oikeasti. Kaikilla omilla treffeilläni on käynyt niin, se tuntuu naisilla olevan toimintatapa että kuva ei vastaa tuotetta.
Kaikkihan tätä harrastaa. Omissa kuvissani näytän iloiselta ja terveeltä vaikka oikeasti olenkin kalpea haamu.
M34
Minä yritin näyttää profiilikuvassa naurettavalta mutta huumorintajuiselta pelleltä. Parilla treffeillä olin heti mutta totesin että tindsukka ei ole minua varten. Sittemmin olen tapaillut naisia muissa tapaamisympyröissä, festareilla ja karaokessa. Pelimiesten paikka, sääliksi käy naisia.
En kyllä usko, että se on paino. Itse olen sinua painavampi ja muutaman vuoden vanhempikin nainen. Seuraa on kuitenkin löytynyt. Se on vaan täysin tuurista kiinni kenet tapaa eli sattuuko kemiat natsaamaan. Useimmiten ei minullakaan natsannut ennen kun tapasin sen oikean. Kyllä se helmi sinulle vielä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että se on paino. Itse olen sinua painavampi ja muutaman vuoden vanhempikin nainen. Seuraa on kuitenkin löytynyt. Se on vaan täysin tuurista kiinni kenet tapaa eli sattuuko kemiat natsaamaan. Useimmiten ei minullakaan natsannut ennen kun tapasin sen oikean. Kyllä se helmi sinulle vielä löytyy!
Toivotaan näin. Ehkä pitää vielä useat kymmenet treffit käydä läpi. Ken tietää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvailen että näytät profilikuvissasi paljon paremmalta kuin oikeasti. Kaikilla omilla treffeilläni on käynyt niin, se tuntuu naisilla olevan toimintatapa että kuva ei vastaa tuotetta.
Kaikkihan tätä harrastaa. Omissa kuvissani näytän iloiselta ja terveeltä vaikka oikeasti olenkin kalpea haamu.
M34
En minä ainakaan, olen ottanut pari kuvaa ihan arkisessa tilanteessa luonnollisessa ympäristössä ilman mitään kuvankäsittelyä. Minun kanssani jos nainen lähtee treffeille niin saa sitä mitä tilaakin. Jos joku ei rehellisillä kuvilla innostu, niin tuskinpa silloin olisi pohjaa oikein muutenkaan mihinkään syvällisempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotekatalogi se taitaa ollakin.
Ihmiset erikseen.
No ei tuolla live-elämässäkään pussit päässä kuljeta, että kyllä se tuotekatalogi on aina siinä mukana vaikka kuinka kauniin naiivisti yrittää asiaa maalailla. Jos tarkemmin ajattelee, niin Tinderissä saan paljon syvällisempää tietoa vastapuolesta kuin mitä saisin ulkona kävellessä satunnaisesta vastaantulijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUOTETTA?! Kutsutko sinä naisia TUOTTEIKSI? Hyi helvetti, siis mitä... Ja vielä ihmettelet, että miksi kukaan ei halua sinua?
Joko olet täysin tosikko tai sitten niin tyhmä, että otat kaiken kirjaimellisesti. Kumpikaan ei ole kohderyhmääni, joten sellaisten kiinnostus on minulle yhdentekevää. Enkä minä ole sanonut ettei kukaan haluaisi minua, juurihan valittelin tuossa että olen itse joutunut toistuvasti pettymään. Eli taidat olla sitten tyhmä, onneksi olkoon.
Vanhan ketjun nosto, sori siitä.
Ketjussa ei kukaan nostanut suoraan esille sitä, että oliko treffeillä hauskaa. Nauroiko miehet sun tai teidän jutuille? Nauroitko itse aidosti miehen jutuille? Oliko keskustelu luontevaa: toista kuunneltiin ja juteltavaa riitti? Katsoivatko miehet silmiin tai peilasiko kehon asennot ja liikkeet vastapuolta?
Itse aistin mielestäni helposti ainakin sen jos toista ei kauheasti nappaa, ja toisaalta jos toinen katsoo silmiin, hymyilee tai nauraa, kuuntelee, kysyy minusta, on kehollaan avoin minun suuntaan on hän todennäköisesti kiinnostunut jollain tasolla minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastaa sitä, mitä kuvissasi annat olettaa? Oletkin rumempi/lihavampi/homssuisempi tms? Laita realistiset tuoreet kuvat.
Vai oletko kenties treffeillä tosi hiljainen ja varautunut?Kaikki kuvat ovat tältä vuodelta ja muokkaamattomia. Laittaudun jokaiselle treffeille kyllä. En usko, että olen homssuinen. Ehkä se on se paino. Harrastan kyllä liikuntaa lähes päivittäin, mutta painoa/lihasta on. Olen kyllä hiljainen myös ja ehkä vähän varautunutkin..
Miehet ei tykkää bodatuista tuhdeista naisista. Ala harrastamaan jotain kestävyysurheilua mikä tekee sinusta siromman.
Paljon alapeukkuja, mutta kuitenkin täysin totta.
Miehet eivät pääsääntöisesti koe esimerkiksi leveitä hartioita naisilla viehättäväksi. Aivan samoin kuin naiset eivät viehäty kapeista hartioista ja siroista miehistä.
Aika kyvytön pitää myös olla havannoimaan ympäröivää maailmaa, mikäli tätä ei ole ikinä tullut huomanneeksi.
Aika moni nainen viehättyy honteloista runopojista, mutta olet siinä oikeassa että miehillä tuntuu olevan paljon rajoittuneempi käsitys siitä millainen nainen on viehättävä ja leveät hartiat voivat olla este.
En tapaa missään vapaita sinkkumiehiä. Siksi Tinder. Kaupastako pitäisi randomina alkaa iskeä miehiä?