Taas yhdet Tinder-treffit, jotka eivät johtaneet mihinkään.
Olen ilmeisen epäkelpo, kun en kelpaa kenellekään. Vuoden aikana noin 20 treffit. Toisia treffejä ei ole tullut kertaakaan. Lähden vain kiinnostavien ihmisten kanssa treffeille, mutta ei. Viimeisin 10 vuotta vanhempi mies, mutta hänkään ei tykännyt :( Ilmeisen pohjasakkaa olen näin nelikymppisenä koulutettuna naisena. Olis kiva tietää syy. Olenko liian painava vai mikä (Olen normipainon ylärajalla)?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Arvailen että näytät profilikuvissasi paljon paremmalta kuin oikeasti. Kaikilla omilla treffeilläni on käynyt niin, se tuntuu naisilla olevan toimintatapa että kuva ei vastaa tuotetta.
Amatöörinä taannoin ihastuin naiseen nettikuvissa. Paikalle tuli kuvien nainen, mutta oli ihan toisen näköinen. Jotain filttereitä ja kuvanmuokkauksia oli tehty. Ihastus kuoli ja tuli epärealistinen fiilis kuin, että ko. irl henkilö oli jotenkin "tappanut" tuon ihanan olennon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painonpudotus on naisena kaikista kannattavin sijoitus.
Yleensä voi karkeasti sanoa, että jos ei ikinä pääse 2.treffeille niin se on ulkonäöstä kiinni.
Sama neuvo miehille. Suomalaisetmiehet on melko pulskassa kunnossa. Alkaisi jopa tukemaan niitä mätsejä siellä Tinderissä.
Haista kuule pitkä paska, olen 30v ja vatsalihakset näkyy, hyvä jos kerran viikossa joku tykkää, sekin joku ylipainoinen.
Outoa, vaikka olet noinkin mukava ihminen…
Aika herkkänahkaista, jos ei pientä vittuilua kestä, ei ollut kovin henkilökohtainen loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein viime kesänä kuukauden Tinder-kokeilun ja olin yllätyksekseni aika suosittu. Kai. Ainakin sain tuhansia tykkäyksiä sen kuukauden aikana (kuutisen tuhatta) plusmiinus viisi vuotta oma ikä ja treffejä olisi ollut enemmän kuin olisin jaksanut käydä. Minulla oli rehellinen ja yksinkertainen profiili: muokkaamattomat kuvat ja ihan perusesittely. En ole mielestäni edes kovin nätti kasvoiltani, mutta kroppa on kyllä kuosissa.
Tinder jäi mulle aika mystiseksi paikaksi, enkä viihtynyt siellä hyvin. Onnekseni tapasin tuon kuukauden aikana miehen, joka on jäänyt elämääni.
N45
Miten voi saada kuutisen tuhatta tykkäystä? Kun mulle ainakin sovellus tyrkyttää niitä samoja naamoja viikosta toiseen, sanoisin, että maksimissaan muutama sata tyyppiä siinä pyörii.
Ihan tavis keski-ikäinen nainen Joensuussa, reippaat 600 tykkäystä. Ei varmasti ole mikään ihme 6000 kivan näköiselle Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä kokovartalokuva ja naamakuva. Olen ihan normaalipainoinen ja näköinen. Enkä ole kuukaudessa saanut yhtään matchiä. Ja melkoisen hövelisti olen tykkäillyt miehistä. Ja olen yrittänyt etsiä erityisesti näitä oman tasoisia, mutta mistä helvetistä sen nyt tietää mikä on oman tasoinen. Voisko joku kertoa mitä 45 vuotiaalta naiselta odotetaan, että saisi niitä matchei.
Olen 48v mies Tinderissä ja saan osumia sekä tykkäyksiä. Teet jotain väärin jos et samanikäisenä naisena saa yhtään osumaa. Sinulla pitäisi olla satoja tykkääjiä jonossa. Tai sitten vaan et ole kovin viehättävä.
Kerron vielä kerran. Saan osumia ihan riittävästi jopa paljon. Kyse ei ole siitä, vaan siitä, että kukaan ei halua tavata toisen kerran. Lisäksi, mun kuvat ovat tuoreita ja ei-muokattuja. Joku on kehunut niitä jopa luonnollisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille, hyvä kun naiset edes vastaavat mun viesteihin tinderissä...
M25
Jos katselet vaan niitä 18-24v tyttöjä niin ei ihme
Eli ollaan rajattu pois se mahdollisuus, että johtuisi ulkonäöstä. Eihän siihen kauheasti jää vaihtoehtoja. Persoonasta se kai silloin jää kiinni. En silti kannata sitä ajatusta, että lähtisit esittämään jotain muuta kuin mitä olet. Ehkä et vain ole tavannut vielä oikeanlaista ihmistä. Olisitko itse halunnut ne tokat treffit jokaisen tapaamasi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä kokovartalokuva ja naamakuva. Olen ihan normaalipainoinen ja näköinen. Enkä ole kuukaudessa saanut yhtään matchiä. Ja melkoisen hövelisti olen tykkäillyt miehistä. Ja olen yrittänyt etsiä erityisesti näitä oman tasoisia, mutta mistä helvetistä sen nyt tietää mikä on oman tasoinen. Voisko joku kertoa mitä 45 vuotiaalta naiselta odotetaan, että saisi niitä matchei.
Olen 48v mies Tinderissä ja saan osumia sekä tykkäyksiä. Teet jotain väärin jos et samanikäisenä naisena saa yhtään osumaa. Sinulla pitäisi olla satoja tykkääjiä jonossa. Tai sitten vaan et ole kovin viehättävä.
Kerron vielä kerran. Saan osumia ihan riittävästi jopa paljon. Kyse ei ole siitä, vaan siitä, että kukaan ei halua tavata toisen kerran. Lisäksi, mun kuvat ovat tuoreita ja ei-muokattuja. Joku on kehunut niitä jopa luonnollisiksi.
Eiköhän ne kuvat ole sitä varten, että pääsee sinne ensimmäisille treffeille sen jälkeen alkaa muut asiat vaikuttamaan. Ehkäpä, itse en siis saa niitä matchei, joten mitään varmuutta minulla ei ole asiaan. Näkisin sulla on kuva-asia kunnossa. Treffeillä kai sitä alkaa ns. kemia asia vaikuttamaan.
Miten sulla sujuu yleensä naisten kanssa, tuletko helposti juttuun?
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän olet deittaillut.
Minusta 20 treffit vuodessa on aika paljon. En siis sano tätä pahalla. Hyvä että ap on päässyt treffeille ja harmi ettei niistä ole kehittynyt mitään. Ihailen ap:ta ettei ole lannistunut. Itse varmaan olisin väsynyt jo puolessa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ollaan rajattu pois se mahdollisuus, että johtuisi ulkonäöstä. Eihän siihen kauheasti jää vaihtoehtoja. Persoonasta se kai silloin jää kiinni. En silti kannata sitä ajatusta, että lähtisit esittämään jotain muuta kuin mitä olet. Ehkä et vain ole tavannut vielä oikeanlaista ihmistä. Olisitko itse halunnut ne tokat treffit jokaisen tapaamasi kanssa?
Voi olla myös ihan vaan tuurista, ei ole kohdannut ihmistä jonka kanssa löytyy molemminpuolista kemiaa.
Voisikohan ongelma olla sosiaalisissa taidoissa? Tutustumista helpottaa kun on iloinen, helposti lähestyttävä ja toista huomioiva. Olen ennenkin suositellut kirjaa "Olet hyvä tyyppi", josta sain itse hyviä vinkkejä miten parantaa omia keskustelutaitoja. On suomalaisen kirjoittama, ei mitään jenkkihöppää.
Peilistä se syyllinen löytyy jos kumppania ei löydy. Ei voi sanoa muuta. Ainakin mä lähtisin juoksemaan kun määrittelet itsesi tässäkin koulutuksen kautta. Kierrän tuollaiset naiset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän olet deittaillut.
Minusta 20 treffit vuodessa on aika paljon. En siis sano tätä pahalla. Hyvä että ap on päässyt treffeille ja harmi ettei niistä ole kehittynyt mitään. Ihailen ap:ta ettei ole lannistunut. Itse varmaan olisin väsynyt jo puolessa välissä.
Väsynyt olen joo, olen ollut vuoden aikana tauolla Tinderin käytöstä jopa kuukausia juuri näiden pettymysten takia. Mutta takana on siis 20 treffit (ja useammillekin olisin päässyt). Lähinnä siis haluaisin tietää missä vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä on todella vaikeaa päästä edes treffeille, hyvä kun naiset edes vastaavat mun viesteihin tinderissä...
M25
Jos katselet vaan niitä 18-24v tyttöjä niin ei ihme
Tämä. Minusta 25-vuotiaan miehen pitäisi pitää näpit erossa alle kaksvitosista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet normaalipainon ylärajalla, kuten kerrot, niin ongelma ei ole painosi. Kyllä 20 miehen joukossa on 10 jotka hyväksyvät lievän ylipainon ja ovat itsekin jopa lihavia. Kyllä ongelma on jossain muualla, todennäköisesti vuorovaikutuksessa tai läsnäolossa.
Ihanko totta!?!? Miehet on itse pullukoita, itse asiassa ebemmän,kuin naiset ovat, joten turha on miesten ruveta nyrpistelemään ylipainolle.
Itse asiassa naisissa on enemmän lihavaksi luokiteltavia eli painoindeksi vähintään 30. Näin on THL:n mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein viime kesänä kuukauden Tinder-kokeilun ja olin yllätyksekseni aika suosittu. Kai. Ainakin sain tuhansia tykkäyksiä sen kuukauden aikana (kuutisen tuhatta) plusmiinus viisi vuotta oma ikä ja treffejä olisi ollut enemmän kuin olisin jaksanut käydä. Minulla oli rehellinen ja yksinkertainen profiili: muokkaamattomat kuvat ja ihan perusesittely. En ole mielestäni edes kovin nätti kasvoiltani, mutta kroppa on kyllä kuosissa.
Tinder jäi mulle aika mystiseksi paikaksi, enkä viihtynyt siellä hyvin. Onnekseni tapasin tuon kuukauden aikana miehen, joka on jäänyt elämääni.
N45
Miten voi saada kuutisen tuhatta tykkäystä? Kun mulle ainakin sovellus tyrkyttää niitä samoja naamoja viikosta toiseen, sanoisin, että maksimissaan muutama sata tyyppiä siinä pyörii.
Suuri osa on feikkejä profiileja, joiden tarkoitus on painostaa ostamaan Gold ja nähdä, ketä siellä tykkää. Olin yli 50 v ja profiilikuvana oli joku piirretty mangapää. Silti sain ekan illan aikana n. 500 tykkäystä. Asuin saarella Etelä-Euroopassa. Ne tuhannet tykkäykset voi jättää omaan arvottomuuteensa.
kysykää aina itseltänne: miksi mies tyytyisi minuun?
Vastaavasti jos nyt satut olemaan parasta mitä hän saa, miksi sinä tyytyisit häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet normaalipainon ylärajalla, kuten kerrot, niin ongelma ei ole painosi. Kyllä 20 miehen joukossa on 10 jotka hyväksyvät lievän ylipainon ja ovat itsekin jopa lihavia. Kyllä ongelma on jossain muualla, todennäköisesti vuorovaikutuksessa tai läsnäolossa.
Ihanko totta!?!? Miehet on itse pullukoita, itse asiassa ebemmän,kuin naiset ovat, joten turha on miesten ruveta nyrpistelemään ylipainolle.
Itse asiassa naisissa on enemmän lihavaksi luokiteltavia eli painoindeksi vähintään 30. Näin on THL:n mukaan.
Läskit mammat eivät pidä tuosta faktasta
Etkö vieläkään usko, että treffiseura kannattaa hankkia IRL? Mitä pitää tapahtua, että tajuat?
No sen mitä olen Tinderkulttuurista täältäkin lukenut, niin ilmeisesti miesten tarkoitus siellä ei olekaan mikään suhteen löytäminen. Toiset hakee irtoseksiä ja toiset keräilee matcheja ja treffikäyntejä. Molemmat on ilmeisesti jo itsessään meriitti, joilla miehet keskenään kilpailee.
Suomessa asun. Ihan jotain yksittäisiä tykkäyksiä oli jostain muualta maailmasta.