Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain mieheltä joululahjaksi keittiöveitsen

Vierailija
27.12.2021 |

En juurikaan laita ruokaa, ja keittiöveitsiäkin on entuudestaan. Ihanaa, kun mies oli päättänyt hemmotella minua näin - raadettuani kaikki kolme joulunpyhää yksin keittiöhenkilökuntana hänen sukulaisilleen. Emme asu yhdessä, joten koulujärjestelyt jäivät muutenkin minulle. Mies saapui valmiiseen jouluun, samoin hänen sukulaisensa. Korjaus: Olen autoton, joten mies hampaita kiristellen suostui ajamaan minut Prisman noutopisteelle, jotta saatoin noutaa tilaamani ostokset. Siitäkin tuli huokailuja (ostokset olivat 15 min myöhässä), ja ihan FB:n postasi, että olipa Prisma joulun alla helvetiloinen kokemus.

Meillä seurustelua (asutaan erillään) takana 1,5 vuotta. Taitaa olla, että rakkaudesta ei meidän suhteessa ole kyse vaan olen miehelle järkivalinta. Saako tällaisesta tuntea jotain katkeruutta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitte sitten Porvoon Prismassa.

Vierailija
2/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voit lopettaa suhteen, niin ei tarvitse katkeroitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Porvoon ensihoito paikalle ennen kuin sijoitat veitsen miehen lapaluiden väliin.

Vierailija
4/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusit hoitaa kaiken.

Vierailija
5/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia miehiä on, mutta niiden kanssa ei ole pakko olla, jätä se, jos et halua jatkuvasti passata.

Vierailija
6/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ostin emännälle joululahjaksi kuumemittarin, kun kerran valitteli ettei se vanha ollut hyvä. Laitoin sen kauniiseen pitkulaiseen laatikkoon, joten varmaan luuli, että siinä oli kaulakoru tms. Ilme oli näkemisen arvoinen kylläkin😅. Onpahan nyt ainakin hieno kuumemittari.

Vierailija
7/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ainakin ihan innoissani, jos saisin kunnon kokkiveitsen. Veitset kun tuntuu aina olevan vähän sinne päin ja pikkuisen huonossa terässä. Se tunne olisi siisti, kun pääsee ensimmäisiä viiltoja tekemään laadukkaalla ja terävällä veitsellä. Oikein himo tulisi ruuanlaittoon.

Vierailija
8/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrollifriikkinä halusit hoitaa itse kaiken ja miehesi tuo hyvää hyvyyttään lahjan, niin sekään ei kelpaa.

Voimaannu vielä tästäkin ja kirjoita vähintään neljä eri aloitusta, kun maailma ei mene pillisi mukaan.

Tästähän on jotain tutkimuksiakin, joissa on todettu monien naisten uhriutuvan siitä, että he joutuvat hoitamaan kaiken yksin, mutta miehen apu ei kuitenkaan kelpaa, koska nainen väheksyy miehen työtä ja pitää eri tavalla tehtyä asiaa väärin tehtynä.

Vierailija
9/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa yllättää miehesi vekkulilla anustapilla ja penistuella

Vierailija
10/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottiko se rakki ukon kanssa autossa sillä aikaa kun kävit Prismassa?

Vierailija
11/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin emäntä sentään sai äitienpäivälahjaksi raivaus-sahan.

Vierailija
12/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia olet suhteessa miehen kanssa? Ja miksi annat vaimopalveluja henkilölle, joka ei ole aviomiehesi? Mieti omia valintojasi.

Vierailija
13/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olet suhteessa miehen kanssa? Ja miksi annat vaimopalveluja henkilölle, joka ei ole aviomiehesi? Mieti omia valintojasi.

Mitä veetin vaimopalveluja?

Vierailija
14/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikauskon mukaan veitsen antaminen lahjana katkoo antajan ja saajan välit, ja näinhän siinä tosiaan näyttää käyvän.

Vierailija
15/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veetin vaimopalveluja?

Joulun järjestäminen, ruoan laittaminen, siivoaminen, tunnelman luominen, niin että miehellä olisi mukava joulu. Ei näin, naiset.

Vierailija
16/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ainakin ihan innoissani, jos saisin kunnon kokkiveitsen. Veitset kun tuntuu aina olevan vähän sinne päin ja pikkuisen huonossa terässä. Se tunne olisi siisti, kun pääsee ensimmäisiä viiltoja tekemään laadukkaalla ja terävällä veitsellä. Oikein himo tulisi ruuanlaittoon.

Niin SINÄ, joka harrastat ruoanlaittoa. Minä en. Ja mies sen tietää.

Vierailija
17/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä joulu aukaisi ap:n silmät, vielä ehdii juosta karkuun ja kun on omat taloudet niin se on vaan "tack och adjö" niin ei katkeroidu.

Vierailija
18/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikauskon mukaan veitsen antaminen lahjana katkoo antajan ja saajan välit, ja näinhän siinä tosiaan näyttää käyvän.

Tai ylipäätään terävän, pistävän esineen antaminen ja tämähän on siis uskomus mutta joskus ja jonkun kohdalla se toteutuu.

Vierailija
19/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin emäntä sentään sai äitienpäivälahjaksi raivaus-sahan.

Hyvä lahja! Minäkin tarvitsisin... pitääpä vinkata.

Vierailija
20/51 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon veitsi maksaa yli 200e joten vähän riippuu saitko mallia ikea vai aidon japanilaisen.