Taas yhdet Tinder-treffit, jotka eivät johtaneet mihinkään.
Olen ilmeisen epäkelpo, kun en kelpaa kenellekään. Vuoden aikana noin 20 treffit. Toisia treffejä ei ole tullut kertaakaan. Lähden vain kiinnostavien ihmisten kanssa treffeille, mutta ei. Viimeisin 10 vuotta vanhempi mies, mutta hänkään ei tykännyt :( Ilmeisen pohjasakkaa olen näin nelikymppisenä koulutettuna naisena. Olis kiva tietää syy. Olenko liian painava vai mikä (Olen normipainon ylärajalla)?
Kommentit (122)
riippuu niin paljon siitä minkälaisia miehiä olet treffannut. Onko he olleet seksin perässä? Mitä heidän ilmoituksessa lukee, että "seksiseruraa vai ei? Jos hakeevat s. seuraa, ja näkeevät heti että sä olet varautunut, hiljainen hissukka niin ei ne jää oottelemaan seuraavaa kertaa. Tämä on sinulle hyvä. Nyt voit laittaa profiiliin tiedon että et hae lyhytaikaista sek.siseuraa vaan pitkäaikaista elämänkumppania perheenperustusmielessä ja avioitumismielessä aikanaan. Tämähän romahduttaa heti 98% matcheistä, mikä on HYVÄ asia. ELi, nyt sinuun ottaa yhteyttä VAIN ne jotka heluavat tutustua sinuun tositarkoituksella, ei muut. Nuo muut tuli treffaamaan sua vain nähdäkseen menettekö heti sänkyyn kotiisi samana iltana. JOs olisit mennyt, olisit saanut herpeksen ja muita vaivoja, lapsen kenties. Nyt odotat sitä yhtä vakavalla mielellä olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Painonpudotus on naisena kaikista kannattavin sijoitus.
Yleensä voi karkeasti sanoa, että jos ei ikinä pääse 2.treffeille niin se on ulkonäöstä kiinni.
Tämä on ihan höpöhöpöä. Itse olen läski ja nelikymppinen nainen ja pääsen käytännössä aina toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan melko pakkomielteinen asenne- nyt on pakko löytää se joku. Se näkyy kyllä. Kannattaa suhtautua kevyemmällå asenteella. Itse kävin paljon nettideiteillä, kun erosin, ja nämä miehet tunnisti jo pitkän matkan päästä. Melko ahdistavia oli nämä treffit, kun tuntui että olet se " viimeinen pelastaja".
Laita tuoreet kuvat, ja se kokovartalokuva- ja edellytä samaa mieheltä.
Sitten vaat jatkat deittailua. Se oikea tulee vastaan, jos tulee.
Mä en usko, että annan tämmöistä kuvaa. En ole tyrkky tai takertuja. Pikemminkin vähän etäinen.
No siinähän se syy tuli viimeisessä lauseessa. Tiedät siis ongelman. Olet etäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä itsestäsi enemmän. Mistä esim keskustelet treffeillä?
Ihan tavallisista asioista. Harrastuksusta/kiinnostuksen kohteista. Työstä.
Näillä jutuilla meinasit miehen iskeä? Kannattaa miettiä puheenaiheet kokonaan uusiksi.
Ok, no kertokaas minulle, mitä pitää jutella? Ehkäpä olen vain tylsä...
Työ, harrastukset voi kertoa toki, mutta jos kerrot enemmän jotain muuta itsestäsi niin parempi.
Kerro mistä tykkäät treffikumppanissa. Kivat vaatteet, kiva hymy, hyvä tyylitaju...? Jotain mikä imartelee tai saa hymyilemään. Kysele minkälaisesta huumorista toinen tykkää. Ehkä voit kertoa jonkun itsellesi hauskan tapahtuman. Jos puhut vaan paljon työstäsi niin tylsäksi käy.
Jos saat itsesi ja toisen hymyilemään tai jopa nauramaan niin hyvin menee. Harvempi tykkää jäykästä ja asiallisesta keskustelusta pitkään. Ihan perusjutut ainakin itse käyn läpi jo ennen treffejä.
Ap:n paino ei ole ongelma, vaan puuttuvat kuvat. Tuo on helppo korjata.
Vaikeampi onkin sitten, jos ap on etäinen ja hiljainen hissukka.
Vierailija kirjoitti:
Oletko antanut miesten höpötellä itsestään? Se on tärkeää.
Itse ainakin miehenä pidän tärkeämpänä kuulla mitä ja miten nainen ajattelee.
Mitä hän haluaa ja odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan melko pakkomielteinen asenne- nyt on pakko löytää se joku. Se näkyy kyllä. Kannattaa suhtautua kevyemmällå asenteella. Itse kävin paljon nettideiteillä, kun erosin, ja nämä miehet tunnisti jo pitkän matkan päästä. Melko ahdistavia oli nämä treffit, kun tuntui että olet se " viimeinen pelastaja".
Mä en usko, että annan tämmöistä kuvaa. En ole tyrkky tai takertuja. Pikemminkin vähän etäinen.
Kuinka vähän? Et ole aktiivinen keskustelussa lainkaan vaan vastailet lyhyesti kysymyksiin etkä itse kysy mitään mielenkiintoista?
Katsekontakti ja hymy ei ole tullakseen tapaamisessa?
ei normaalipainoisen tarvitse laihduttaa
ala arvostaa itseäsi enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi olet etäinen? oletko ujo? jos olet, kerro se miehille. ne voi luulla ettet ole niistä kiinnostunut!
Totuus1 kirjoitti:
Täältä tulee kokeneelta mieheltä totuus. Täällä jengi kiertelee ja kaartelee kun kukaan ei uskalla sanoa totuutta. Naisen kaverit ovat viimeisiä, jotka totuuden kertovat. Bullshit. Jos et pääse naisena tokille treffeille, niin siihen on karkeasti 2 syytä, joista ensimmäinen on todennäköisempi:
1. Tapaamasi miehet eivät koe sinua tarpeeksi viehättävänä. Ylipaino on selkeä tekijä tässä. Kauneusgeeneilleen ei mitään voi, mutta ylipaino 95% tapauksissa oma vika. Korjaa se, tai jatka valittamista.
2. Miehet eivät halua nähdä sinua, koska olet outo/puhu oudosti/oudoista asioista treffeillä. Tämä on epätodennäköisempi vaihtoehto. Miehet kyllä panevat tyhmää/ärsyttävää/bimboa naista, jos ulkonäkö riittää. Toki sänkyleikkien ulkopuolella tällaisille naisille ei ole mitään käyttöä.
Kannattaa myös miettiä, minkälaisia miehiä tapailet. Naiset elävät monesti omissa fantasiamaailmoissaan kun kuvittelevat, että esim. 30+ v, ylipainoinen, villiä nuoruutta viettänyt (paljon ajettu*) yksinhuoltajanainen ansaitsee menestyvän ja komean miehen. Kyllä, myös miehillä on kriteerit, vaikka feministit niistä suuttuvat.
Naisena on loppupeleissä aika iisiä deittailla. Ainakin nuorena ja edes ok-näköisenä. Iän myötä homma vaikeutuu, mutta aina löytyy vanhempia miehiä. Miehiltä vaaditaan taloudellista varmuutta, statusta, pituutta, komeutta, atleettisuutta, hauskuutta jne.
Ok, eli se on se paino. Tyhmä en ole. Tosin tylsä voin olla, kun en ole bimbo.
Vierailija kirjoitti:
ei normaalipainoisen tarvitse laihduttaa
ala arvostaa itseäsi enemmän!
Tämä myös näkyy! Jos et arvosta itseäsi, todella alhainen itsetunto jne... itsevarmuus on useimpien mielestä vetovoimainen positiivinen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Totuus1 kirjoitti:
Täältä tulee kokeneelta mieheltä totuus. Täällä jengi kiertelee ja kaartelee kun kukaan ei uskalla sanoa totuutta. Naisen kaverit ovat viimeisiä, jotka totuuden kertovat. Bullshit. Jos et pääse naisena tokille treffeille, niin siihen on karkeasti 2 syytä, joista ensimmäinen on todennäköisempi:
1. Tapaamasi miehet eivät koe sinua tarpeeksi viehättävänä. Ylipaino on selkeä tekijä tässä. Kauneusgeeneilleen ei mitään voi, mutta ylipaino 95% tapauksissa oma vika. Korjaa se, tai jatka valittamista.
2. Miehet eivät halua nähdä sinua, koska olet outo/puhu oudosti/oudoista asioista treffeillä. Tämä on epätodennäköisempi vaihtoehto. Miehet kyllä panevat tyhmää/ärsyttävää/bimboa naista, jos ulkonäkö riittää. Toki sänkyleikkien ulkopuolella tällaisille naisille ei ole mitään käyttöä.
Kannattaa myös miettiä, minkälaisia miehiä tapailet. Naiset elävät monesti omissa fantasiamaailmoissaan kun kuvittelevat, että esim. 30+ v, ylipainoinen, villiä nuoruutta viettänyt (paljon ajettu*) yksinhuoltajanainen ansaitsee menestyvän ja komean miehen. Kyllä, myös miehillä on kriteerit, vaikka feministit niistä suuttuvat.
Naisena on loppupeleissä aika iisiä deittailla. Ainakin nuorena ja edes ok-näköisenä. Iän myötä homma vaikeutuu, mutta aina löytyy vanhempia miehiä. Miehiltä vaaditaan taloudellista varmuutta, statusta, pituutta, komeutta, atleettisuutta, hauskuutta jne.
Ok, eli se on se paino. Tyhmä en ole. Tosin tylsä voin olla, kun en ole bimbo.
Ei ole paino! Jos olet normaalipainon sisällä, se riittää normaalille miehelle. Eikä mikään nälkäkuuri kannata kenenkään takia.
Et ole kohdannut sulle sopivaa miestä. Vaikutat myös vähän epävarmalta itsestäsi. Sun täytyy ensin tajuta oma arvosi ja se mitä itse haluat. Ei miettiä mitään ”olenko liian painava”.
Lopeta kilttiys, ole itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- ja ennen kaikkea, kun kontekstina toimii Tinder -- laita paidaton kuva jossa näkyy vatsalihakset.
Ei vatsalihaksia? Käy salil ja tankkaa rasvaa sekä proteiinii niin kauan kunnes vatsalihakset näkyy. Sitten takas Tinderiin mars mars.
Mulla on tinderissä kokovartalokuva ja naamakuva. Olen ihan normaalipainoinen ja näköinen. Enkä ole kuukaudessa saanut yhtään matchiä. Ja melkoisen hövelisti olen tykkäillyt miehistä. Ja olen yrittänyt etsiä erityisesti näitä oman tasoisia, mutta mistä helvetistä sen nyt tietää mikä on oman tasoinen. Voisko joku kertoa mitä 45 vuotiaalta naiselta odotetaan, että saisi niitä matchei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastaa sitä, mitä kuvissasi annat olettaa? Oletkin rumempi/lihavampi/homssuisempi tms? Laita realistiset tuoreet kuvat.
Vai oletko kenties treffeillä tosi hiljainen ja varautunut?Kaikki kuvat ovat tältä vuodelta ja muokkaamattomia. Laittaudun jokaiselle treffeille kyllä. En usko, että olen homssuinen. Ehkä se on se paino. Harrastan kyllä liikuntaa lähes päivittäin, mutta painoa/lihasta on. Olen kyllä hiljainen myös ja ehkä vähän varautunutkin..
Miehet ei tykkää bodatuista tuhdeista naisista. Ala harrastamaan jotain kestävyysurheilua mikä tekee sinusta siromman.
Paljon alapeukkuja, mutta kuitenkin täysin totta.
Miehet eivät pääsääntöisesti koe esimerkiksi leveitä hartioita naisilla viehättäväksi. Aivan samoin kuin naiset eivät viehäty kapeista hartioista ja siroista miehistä.
Aika kyvytön pitää myös olla havannoimaan ympäröivää maailmaa, mikäli tätä ei ole ikinä tullut huomanneeksi.
Totuus1 kirjoitti:
Ylipainon lisäksi kasvojen kauneudella on tottakai väliä myös. "Men fall in love with their eyes, women fall in love with their ears". Tämän takia naiselle pitää puhua kaikkea turhaa schaibaa miehenä treffeillä :D Miehet tulevat treffeille ajatellen "mitähän mun pitää sanoa tälle, jotta pääsen painamaan". Biologia ohjaa sekä miehiä että naisia. Miehiä kiinnostaa aina seksi (mielellään mahdollisimman monen kanssa), naisia kiinnostaa turva (yhden mahdollisimman hyvän miehen kanssa). Suurin osa miehistä, jotka asettuvat parisuhteeseen, tekevät sen pakon edestä, kun muuten ei tulisi pildeä. Tämän takia ne harvat miehet, jotka saavat pildeä paljon, sitoutuvat harvemmin. Tai sitten elävät avoimessa suhteessa. Mies voi helposti pettää ja rakastaa vaimoaan. Vastaavasti, jos nainen pettää, se oli siinä, rakkautta ei ollut ollut enää hetkeen. Naisten on vaikea ymmärtää miesten seksuaalisia haluja/pettämistä, kun katsovat asiaa naisen näkökulmasta. Naisille seksi vaatii yleensä tunteita/sitoutumista jne, miehille seksi on vain säiliön tyhjennys, kuin pissalla käynti.
Kuten joku taisi aiemmin mainita, (lievästi) ylipainoisena mutta kauniina pääsee yleensä toisille treffeille. Jos ei ole kovinkaan kaunis ja on vielä lisäksi ylipainoinen, niin ei mikään ihme, jos toiset treffit jäävät haaveeksi. Hoikkana pääsee kuitenkin varmasti helpommin toisille treffeille kuin lihavana, vaikkei kedon kaunein kukka olisikaan. Henk. koht en pysty ymmärtämään lihavia (sinkku)naisia. En sitten yhtään. Kärjistäen naisilla on yksi merkittävä tehtävä; näytä mahdollisimman hyvältä, ja sekin mennään ehdoin tahdoin sössimään. Toki, jos haluaa jatkaa sinkkuna tai kelpaa oikeasti hyvälle miehelleen "sellaisena kuin on", niin ei siinä mitään.
Olin tuo joka sanoi pääsevänsä aina toisille treffeille vaikka on lihava ja nelikymppinen. En ole edes erityisen kaunis, mutta olen iloinen, ystävällinen, ymmärtäväinen ja hauskaa seuraa.
Toisille treffeille en lähtisi miehen kanssa jonka mielestä naisten ainoa tehtävä on näyttää hyvältä miehiä varten. Olisin aika pettynyt jos päätyisin edes niille ensimmäisille, onneksi tuollaiset tunnistaa aika helposti jo viestaillessa.
Totuus1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tinderissä kokovartalokuva ja naamakuva. Olen ihan normaalipainoinen ja näköinen. Enkä ole kuukaudessa saanut yhtään matchiä. Ja melkoisen hövelisti olen tykkäillyt miehistä. Ja olen yrittänyt etsiä erityisesti näitä oman tasoisia, mutta mistä helvetistä sen nyt tietää mikä on oman tasoinen. Voisko joku kertoa mitä 45 vuotiaalta naiselta odotetaan, että saisi niitä matchei.
Tuon ikäisenä sinulla on markkina-arvoa 50-80 -vuotiaiden miesten keskuudessa. Sinun ikäisesi miehet etsivät ensisijaisesti nuorempia naisia.
Miehet, ikään katsomatta, pitävät 22-23 vuotiaita naisia viehättävimpinä. Kyllä, sekä 18- että 80-vuotiaat miehet. Tämäkin pohjautuu biologiaan, erityisesti naisen hedelmällisyyteen.
Mulla on juuri päinvastainen ehdotus: hae reilusti itseäsi nuorempia miehiä ja pidä hauskaa:)
Totuus1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä sinulla on markkina-arvoa 50-80 -vuotiaiden miesten keskuudessa. Sinun ikäisesi miehet etsivät ensisijaisesti nuorempia naisia.
Miehet, ikään katsomatta, pitävät 22-23 vuotiaita naisia viehättävimpinä. Kyllä, sekä 18- että 80-vuotiaat miehet. Tämäkin pohjautuu biologiaan, erityisesti naisen hedelmällisyyteen.
Tämä on kummallinen palstatotuus joka ei kyllä todellista elämää vastaa ollenkaan. Lähes kaikki tuttavapiirini nelikymppisenä eronneet ovat pariutuneet ihan suunnilleen ikäistensä tavallisten miesten ja naisten kanssa. En tiedä yhtään 45-vuotiasta naista joka olisi päättynyt yhteen eläkeikäisen papan kanssa enkä eronnutta pappaikäistä joka olisi löytänyt 30v nuoremman naisen.
Varmaan tällaisiakin on, mutta on kyllä enemmän poikkeus kuin mikään yleinen ilmiö.
Jos olet normaalipainon ylärajalla, kuten kerrot, niin ongelma ei ole painosi. Kyllä 20 miehen joukossa on 10 jotka hyväksyvät lievän ylipainon ja ovat itsekin jopa lihavia. Kyllä ongelma on jossain muualla, todennäköisesti vuorovaikutuksessa tai läsnäolossa.