Siis riittääkö tavismiehille treffiseuraa Tinderistä jatkuvalla syötöllä?
Eräs tuttu mieheni joka on ihan perus näköinen ja hiukan lapsellinen kehuskeli illanistujaisissa, että hänellä riittää tinderissä vientiä kun on itse vain aktiivinen. Että joka viikko on kahvittelu jonkun naisen kanssa ja useita keskusteluita auki.
Mitä ihmettä? Olen käsittänyt että miesten kohtuu vaikeaa saada sieltä jatkuvasti seuraa varsinkin jos on perus jamppa. Onkohan tässä nyt vähän värikynää mukana?
Itse en ok näköisenä naisenakaan saa viikoittain sieltä treffiseuraa, niin jotenkin epäilen nyt tätä 😅 niin ja ollaan kolmekymppisiä.
Kommentit (34)
No, jos on omat kriteerit sovitettu niin, että seuraa löytyy, niin seuraa löytyy.
Tuskin hän mitään instatypyjä deittailee. Tavikset on just kuuminta hottia muutenkin. Oikeasti ne ”tavikset”, jotka jäävät ilman seuraa on jotain avohoidon potilaita.
Instabeibejä ja avohoidon potilaat saavat seuraa. Tuskin muut.
Ainakaan minun ikäluokassani tavismiehet eivät saa minkäänlaista vastakaikua Tinderissä, seurasta nyt puhumattakaan. Mutta tämän varmaan tiesitkin.
Kai se riippuu paikkakunnastakin? Isoissa kaupungeissa on tietysti enemmän porukkaa, kuin tuppukylissä.
No jaa, aika helvetin hiljaista omassa tinderissä on ollut, parin kk jälkeen olen tavannut tasan yhden ihmisen, valtaosa naisista ei vastaa edes ekaan viestiin, mätchejä varmaa 15-20. Ihan tavis ja hyväkuntoinen jamppa olen, en mikään mt-potilas. En tiedä mistä se kenkä puristaa, kuvat kunnossa ja ihan fiksu profiilitekstikin mielestäni.
Kyllä riittää jos ei swaippaile oikealle vain niitä täyden kympin kaunottaria.
Kiitos kommenteista. Tätä just hain, että onkohan kusetusta vai totta. Kyseessä kyllä kohtuu iso kaupunki, ei sillä.
-AP
Jaa. Mikähän mun profiilissa mättää kun en matcheja tuu. Sijainti aika laaja, ikähaarukka myös ja kuvia itsestä ja autoista ym.
Ei. Jos on tosissaan, ei edes matchejä synny.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jos on tosissaan, ei edes matchejä synny.
Mihin tämä perustuu? Eikö tosissaan juuri vois syntyä?
Mä olen käynyt yli sadan naisen kanssa treffeillä. Kyllä treffeille pääsee jos ei ole liian valikoiva. Mutta sekin vaatii ensin noin 100 tykkäystä ennen kuin joku nainen edes vastaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt yli sadan naisen kanssa treffeillä. Kyllä treffeille pääsee jos ei ole liian valikoiva. Mutta sekin vaatii ensin noin 100 tykkäystä ennen kuin joku nainen edes vastaa siihen.
Ootko perusjamppa?
Kuinka ronkeli?
Onko seurannut toisia treffejä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Tätä just hain, että onkohan kusetusta vai totta. Kyseessä kyllä kohtuu iso kaupunki, ei sillä.
-AP
Kerroit itse olevasi ok näköinen etkä saa viikoittain seuraa, laitappa joku kuvalinkki miltä näyttää ok näköinen nainen johon voisit itseäsi verrata niin annan mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mikähän mun profiilissa mättää kun en matcheja tuu. Sijainti aika laaja, ikähaarukka myös ja kuvia itsestä ja autoista ym.
Kuvat autoista.
Varmaan, jos asuu pääkaupunkiseudulla, on yli 40-vuotias, deittailee oman ikäisiään tai vanhempia naisia ja ei ole ollenkaan nirso.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei pidä autoista profiilissa. Nyt tuohon alle tulee joku inssseli inisemään että naisten kuuluu pitää autoista Tinder-profiilissa, ja sun tehtäväksi jää päättää haluatko naisen vai ryhtyä inssseliksi.
Itse swaippaan aina vasemmalle äijät joilla on kuvia autoja tai moottoripyöriä ym.
Miehet?