Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis riittääkö tavismiehille treffiseuraa Tinderistä jatkuvalla syötöllä?

Vierailija
27.12.2021 |

Eräs tuttu mieheni joka on ihan perus näköinen ja hiukan lapsellinen kehuskeli illanistujaisissa, että hänellä riittää tinderissä vientiä kun on itse vain aktiivinen. Että joka viikko on kahvittelu jonkun naisen kanssa ja useita keskusteluita auki.

Mitä ihmettä? Olen käsittänyt että miesten kohtuu vaikeaa saada sieltä jatkuvasti seuraa varsinkin jos on perus jamppa. Onkohan tässä nyt vähän värikynää mukana?

Itse en ok näköisenä naisenakaan saa viikoittain sieltä treffiseuraa, niin jotenkin epäilen nyt tätä 😅 niin ja ollaan kolmekymppisiä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt vähän suurentelee asiaa tai sitten hänellä on jotain avuja, joita et joko huomaa tai hän ei tuo ilmi.

Vierailija
22/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies sanoi myös että panoseuraa riittää. Ihan tavallisen näköinen on, toki on 195 pitkä, mutta tuskin se nyt on se merkitsevä tekijä. Muutenhan allullakin olisi jonoa. Ja keskisuuri kaupunki, ei mikään Turku tai Helsinki. Joten jos ei saa yhtään matchia niin ehkä pitäisi pohtia syytä, eikä naisia syytellä. En minäkään naisena juuri saa vakavia treffikutsuja. Vaikka kroppa on kuin instapimuilla ja muutenkin nätti. Ja ihan oli hyvät kuvat, eli myös kokovartalo kuvakin, ei kuitenkaan liian paljastavia vaatteita. No, yhdestä seksisuhteesta kehkeytyi sitten vähän muutakin ja näin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun kaikki kaverimiehet on kyllä kokoajan valittamassa ettei sieltä löydä ketään ja ihan kivoja ja asiallisia ovat

Vierailija
24/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
25/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet??

Vierailija
26/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mikähän mun profiilissa mättää kun en matcheja tuu. Sijainti aika laaja, ikähaarukka myös ja kuvia itsestä ja autoista ym.

Autoista? Sitä useammastakin? Miksi ihmeessä??

Vierailija
27/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mikähän mun profiilissa mättää kun en matcheja tuu. Sijainti aika laaja, ikähaarukka myös ja kuvia itsestä ja autoista ym.

Jos omistaa useita autoja?

Vierailija
28/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 50v mies. Varmaan olisi kahvittelua vähintäänkin kerran viikossa, jos vaan lähtisin vaikkei hirveä kiinnostus kuvien perusteella tullut.

Asun Lahdessa mutta tykkäyksiä tulee kauempaa useampi joka viikko. Minusta on vaan aika turhaa lähteä kahveille, ellei ole oikein kiinnostunut.

Yli kuukauden oon ollut Tinderissä ja kyllä on jo tapaamisia ollut.

Vierailija
29/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omistaa useita autoja?

Ja miksi ne pitäisi esitellä deittiprofiilissa? En halua treffeille miehen autojen kanssa. Tuskin mieskään haluaa minun huonekasvien kanssa, joita on useita ja joita en laita deittiprofiilin kuviin.

Vierailija
30/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä vientiä olis ollu ihan riittävästi. Pirkanmaalla ainakin.

Vierailija
31/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä sitten todella ruma nainen kun ei mulla siellä oo vientiä. Sit jollain tavisjampoilla on...

Vierailija
32/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan mä sitten todella ruma nainen kun ei mulla siellä oo vientiä. Sit jollain tavisjampoilla on...

Tai muuten vaan tosi huono profiili, kuvissa koiria ja sieniä.

Tai sitten ainoa mitä sulla lukee profiilissa: "Olethan tosi pitkä!"

Vierailija
33/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot kuvat, huono tai olematon kuvaus? Tinderissä on paljon hyviä profiileita laadukkailla kuvilla, erotutko eduksesi siellä?

Vierailija
34/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankala tietää mikä on nykyään tavismiehen määritelmä ja kuinka paljon tällaisen miehen pitäisi sitten saada esimerkiksi Tinderissä huomiota. Oma kokemukseni noin puolen vuoden käytön perusteella oli, että matcheja tuli korkeintaan yksi viikossa ja sen sovelluksen antaman alkuboostin jälkeen yksikin match kuukaudessa oli tiukassa. Paljoa enempää ei tullut tykkäyksiäkään, puolen vuoden aikana noin 30 kpl.

Kertooko tuo sitten, että en ole edes tavismiehen tasoa vai kertooko se siitä, että tavismies ei saa paljoa huomiota? Sitä en osaa sanoa. Se voi myös kertoa siitä, että en osaa markkinoida itseäni tavalla, joka kiinnittäisi naisten huomion. Hankala sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä