Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis riittääkö tavismiehille treffiseuraa Tinderistä jatkuvalla syötöllä?

Vierailija
27.12.2021 |

Eräs tuttu mieheni joka on ihan perus näköinen ja hiukan lapsellinen kehuskeli illanistujaisissa, että hänellä riittää tinderissä vientiä kun on itse vain aktiivinen. Että joka viikko on kahvittelu jonkun naisen kanssa ja useita keskusteluita auki.

Mitä ihmettä? Olen käsittänyt että miesten kohtuu vaikeaa saada sieltä jatkuvasti seuraa varsinkin jos on perus jamppa. Onkohan tässä nyt vähän värikynää mukana?

Itse en ok näköisenä naisenakaan saa viikoittain sieltä treffiseuraa, niin jotenkin epäilen nyt tätä 😅 niin ja ollaan kolmekymppisiä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet?

Vierailija
2/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa tää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos on omat kriteerit sovitettu niin, että seuraa löytyy, niin seuraa löytyy.

Tuskin hän mitään instatypyjä deittailee. Tavikset on just kuuminta hottia muutenkin. Oikeasti ne ”tavikset”, jotka jäävät ilman seuraa on jotain avohoidon potilaita.

Vierailija
4/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instabeibejä ja avohoidon potilaat saavat seuraa. Tuskin muut.

Vierailija
5/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minun ikäluokassani tavismiehet eivät saa minkäänlaista vastakaikua Tinderissä, seurasta nyt puhumattakaan. Mutta tämän varmaan tiesitkin.

Vierailija
6/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu paikkakunnastakin? Isoissa kaupungeissa on tietysti enemmän porukkaa, kuin tuppukylissä.

Vierailija
7/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, aika helvetin hiljaista omassa tinderissä on ollut, parin kk jälkeen olen tavannut tasan yhden ihmisen, valtaosa naisista ei vastaa edes ekaan viestiin, mätchejä varmaa 15-20. Ihan tavis ja hyväkuntoinen jamppa olen, en mikään mt-potilas. En tiedä mistä se kenkä puristaa, kuvat kunnossa ja ihan fiksu profiilitekstikin mielestäni.

Vierailija
8/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää jos ei swaippaile oikealle vain niitä täyden kympin kaunottaria.

Vierailija
9/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Tätä just hain, että onkohan kusetusta vai totta. Kyseessä kyllä kohtuu iso kaupunki, ei sillä.

-AP

Vierailija
10/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mikähän mun profiilissa mättää kun en matcheja tuu. Sijainti aika laaja, ikähaarukka myös ja kuvia itsestä ja autoista ym.

Vierailija
11/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos on tosissaan, ei edes matchejä synny.

Vierailija
12/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos on tosissaan, ei edes matchejä synny.

Mihin tämä perustuu? Eikö tosissaan juuri vois syntyä?

Vierailija
13/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en löydä ketään.

Vierailija
14/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt yli sadan naisen kanssa treffeillä. Kyllä treffeille pääsee jos ei ole liian valikoiva. Mutta sekin vaatii ensin noin 100 tykkäystä ennen kuin joku nainen edes vastaa siihen.

Vierailija
15/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt yli sadan naisen kanssa treffeillä. Kyllä treffeille pääsee jos ei ole liian valikoiva. Mutta sekin vaatii ensin noin 100 tykkäystä ennen kuin joku nainen edes vastaa siihen.

Ootko perusjamppa?

Kuinka ronkeli?

Onko seurannut toisia treffejä?

Vierailija
16/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Tätä just hain, että onkohan kusetusta vai totta. Kyseessä kyllä kohtuu iso kaupunki, ei sillä.

-AP

Kerroit itse olevasi ok näköinen etkä saa viikoittain seuraa, laitappa joku kuvalinkki miltä näyttää ok näköinen nainen johon voisit itseäsi verrata niin annan mielipiteeni.

Vierailija
17/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mikähän mun profiilissa mättää kun en matcheja tuu. Sijainti aika laaja, ikähaarukka myös ja kuvia itsestä ja autoista ym.

Kuvat autoista.

Vierailija
18/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, jos asuu pääkaupunkiseudulla, on yli 40-vuotias, deittailee oman ikäisiään tai vanhempia naisia ja ei ole ollenkaan nirso.

Vierailija
19/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei pidä autoista profiilissa. Nyt tuohon alle tulee joku inssseli inisemään että naisten kuuluu pitää autoista Tinder-profiilissa, ja sun tehtäväksi jää päättää haluatko naisen vai ryhtyä inssseliksi.

Vierailija
20/34 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse swaippaan aina vasemmalle äijät joilla on kuvia autoja tai moottoripyöriä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän