Olen 18-vuotias joka on suhteessa 51-vuotiaaseen. Kysyttävää?
Olen tällä hetkellä raskaana kyseiselle miehelle. Ja ei, en ole provo, mutta mieheni ei olekaan mikään läski kaljamaha :)
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:08"]Onnea teille :) suhteen tuomitsevat pysykööt hiljaa.
[/quote]
Kiitos :)
Ap
Eikö se häiritse että mies on 6-kymppinen kun sinä olet vielä parikymppinen? No ei siinä kelpais mullekin teinityttö kun olen 50.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:09"]teillä kummallakin on jokin mielenterveyshäiriö. En sano siis että olette hulluja, vaan häiriöihin kuuluu kovin suuri kirjo, ja uskon että teillä kummallakin on jokin.
[/quote]
No millä perusteella näin ajattelet?
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:09"]eli jos rahasta olet hänen kanssaan niin varmaan tiedät miksi sinua voi kutsua???
[/quote]
No kerropas :)
Ap
Jaa, onnea. Olen 42v enkä ikinä haluaisi olla noin vanhan miehen kanssa vaikka tienaisi 50 000/kk.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:06"]ok, mies siis tienaa erittäin hyvin. Väitäkö ihan kirkkain silmin, että raha ei vaikuta "rakastumiseesi"? [/quote] Myönnän, että raha on todella merkittävä plussa, mutta silti olisin luultavasti rakastunut ilman rahaakin. Ap
[/quote]
LUULTAVASTI.
surettaa puolestasi. Olet niin lapsi ja mies käyttää hyväksi. Toivon että joskus heräät tuosta. Lasta käy sääliksi.
[/quote]
En kaipaa sääliäsi. Olen onnellinen näin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:10"]Eikö se häiritse että mies on 6-kymppinen kun sinä olet vielä parikymppinen? No ei siinä kelpais mullekin teinityttö kun olen 50.
[/quote]
Ei häiritse :)
Ap
no tää nyt on niin selkeä provo taas kuin olla ja voi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:03"]
Miesystäväsi on suurmiesten jäljillä. Chaplin otti 53-vuotiaana 17-vuotiaan vaimon ja kohta saivat jo ensimmäisen lapsen. Elivät onnellisina vuosikymmenet, kunnes vaimo jäi leskeksi 52-vuotiaana.
[/quote]
Vaimo erakoitui ja alkoholisoitui eikä elänyt kovin vanhaksi. Oisko liitto liian vanhan miehen kanssa tuhonnut psyykeen?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:13"]no tää nyt on niin selkeä provo taas kuin olla ja voi.
[/quote]
Ymmärrätkö, että mieheni ei ole mikään läski ryppyinen kaljamahavalas? Hän on komea ja todella hyväkroppainen. Ja charmikas.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:13"]no tää nyt on niin selkeä provo taas kuin olla ja voi.
[/quote]
Ymmärrätkö, että mieheni ei ole mikään läski ryppyinen kaljamahavalas? Hän on komea ja todella hyväkroppainen. Ja charmikas.
Ap
[/quote]
18-vuotiaat yleensä painottaa tuota charmia. Oletko itse mallia silikonibimbo vai tavallinen, fiksu tyttö, joka aikoo joskus tienata itsekin jotain? Mihin miehesi ihastui sinussa?
Mieheni on sanonut, että pitää nuoruudestani ja elinvoimaisuudestani. Hänen edellinen naisystävänsä oli kuulemma 25 ja mutta käytös oli kuin mummolla suhteen lopussa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:17"]Mieheni on sanonut, että pitää nuoruudestani ja elinvoimaisuudestani. Hänen edellinen naisystävänsä oli kuulemma 25 ja mutta käytös oli kuin mummolla suhteen lopussa.
Ap
[/quote]
Feikki-ap jolla on eri IP-osoite kuin minulle :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:07"]Miten tapasitte ja kumpi teki aloitteen?
[/quote]
Tapasimme yhteisen tuttavamme kautta. Minä flirttailin hieman aluksi, mutta "kunnon" aloitteen teki mies :)
Ap
Millä ihmeellä nämä enemmän tai vähemmän feikit "Olen sitä ja tätä, kysyttävää?" -ihmiset oikein tyydyttivät huomionkipeytensä ennen nettiä?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:06"]ok, mies siis tienaa erittäin hyvin. Väitäkö ihan kirkkain silmin, että raha ei vaikuta "rakastumiseesi"?
[/quote]
Myönnän, että raha on todella merkittävä plussa, mutta silti olisin luultavasti rakastunut ilman rahaakin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:13"]no tää nyt on niin selkeä provo taas kuin olla ja voi.
[/quote]
Ap
[/quote]
18-vuotiaat yleensä painottaa tuota charmia. Oletko itse mallia silikonibimbo vai tavallinen, fiksu tyttö, joka aikoo joskus tienata itsekin jotain? Mihin miehesi ihastui sinussa?
[/quote]
Olen luonnonkaunis nuori nainen joka aikoo mennä raskauden jälkeen yliopistoon :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:07"]Miten tapasitte ja kumpi teki aloitteen?
[/quote]
Tapasimme yhteisen tuttavamme kautta. Minä flirttailin hieman aluksi, mutta "kunnon" aloitteen teki mies :)
Ap