Olen 18-vuotias joka on suhteessa 51-vuotiaaseen. Kysyttävää?
Olen tällä hetkellä raskaana kyseiselle miehelle. Ja ei, en ole provo, mutta mieheni ei olekaan mikään läski kaljamaha :)
Kommentit (63)
Okei... olen 16v ja isäni 48v. Ei siinä mitään ongelmia ole varmaan... valitettavasti ei ole kysymyksiä
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:58"]Onko mies 51 vai 18? Mies21
[/quote]
Mies on 51v. Minä (nainen) olen 18-vuotias.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:58"]Onko mies 51 vai 18? Mies21
[/quote]
Lueskelen taas päin puuta.
No hyi hitto. Mitäs vanhempasi sanovat? Paljonko mies tienaa?
no huh huh. Etsitkö hänestä jotain isähahmoa?
Minä olen 45v nainen ja mun mielestäni 18v on vielä ihan täysi lapsi.
Aika outo on kyllä 50+ äijäkin, joka seurustelee ja lisääntyy juuri ja juuri täysi-ikäisen kanssa.
Minunkin isäni on kavereineen oikein komeassa kunnossa, kiitos rankan työn, mutta en helvetissä koskisi tuon ikäiseen vaikka olisi kuinka komea tahansa. Onhan toki joku George Clooney ja Sean Connery erittäin seksikäs ja viehättävä silver fox, mutta oikeassa elämässä ei tulisi mieleenkään.
N24
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:59"]No hyi hitto. Mitäs vanhempasi sanovat? Paljonko mies tienaa?
[/quote]
No vanhempani olivat aluksi melko järkyttyneitä, mutta onneksi tottuivat nopeasti :) Ja mies tienaa aika hyvin, yli 8000€/kk, en kuitenkaan kerro ammattia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:00"]no huh huh. Etsitkö hänestä jotain isähahmoa?
Minä olen 45v nainen ja mun mielestäni 18v on vielä ihan täysi lapsi.
Aika outo on kyllä 50+ äijäkin, joka seurustelee ja lisääntyy juuri ja juuri täysi-ikäisen kanssa.
[/quote]
No en etsi isähahmoa vaan olen rakastunut tähän mieheen.
Ap
Miesystäväsi on suurmiesten jäljillä. Chaplin otti 53-vuotiaana 17-vuotiaan vaimon ja kohta saivat jo ensimmäisen lapsen. Elivät onnellisina vuosikymmenet, kunnes vaimo jäi leskeksi 52-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:05"]Onko miehen nimikirjaimet MM?
[/quote]
Eivät ole.
Ap
ok, mies siis tienaa erittäin hyvin. Väitäkö ihan kirkkain silmin, että raha ei vaikuta "rakastumiseesi"?
Miten tapasitte ja kumpi teki aloitteen?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:06"]ok, mies siis tienaa erittäin hyvin. Väitäkö ihan kirkkain silmin, että raha ei vaikuta "rakastumiseesi"?
[/quote]
Myönnän, että raha on todella merkittävä plussa, mutta silti olisin luultavasti rakastunut ilman rahaakin.
Ap
Onnea teille :) suhteen tuomitsevat pysykööt hiljaa.
teillä kummallakin on jokin mielenterveyshäiriö. En sano siis että olette hulluja, vaan häiriöihin kuuluu kovin suuri kirjo, ja uskon että teillä kummallakin on jokin.
eli jos rahasta olet hänen kanssaan niin varmaan tiedät miksi sinua voi kutsua???
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:06"]ok, mies siis tienaa erittäin hyvin. Väitäkö ihan kirkkain silmin, että raha ei vaikuta "rakastumiseesi"? [/quote] Myönnän, että raha on todella merkittävä plussa, mutta silti olisin luultavasti rakastunut ilman rahaakin. Ap
[/quote]
LUULTAVASTI.
surettaa puolestasi. Olet niin lapsi ja mies käyttää hyväksi. Toivon että joskus heräät tuosta. Lasta käy sääliksi.
Hyi saatanan vittu. Mun isäkin on nuorempi kuin sun vanhukses. Hyi helvetti. :D
N18