voinko suhde enää toimia?
Nyt tarvitaan apua ja kokemuksia.
Mieheni jäi kiinni suhteesta. Olemme olleet 18 vuotta naimisissa. Miehellä tiedettevästi takana melkein puolen vuoden suhde itseään 11 vuotta nuorempaan. Seksin mies keltää mutta myöntää että jonkunlainen suhde on. Ovat tiiviisti yhteydessä puhelimitse. Mies myöntää nähneensä myös naista joskus.
En tiedä mitä ajatella. Mieheni kertoo olleensa pitkään tyytymätön suhteeseemme, minä luulin kaiken olleen hyvin. Pari vuotta sitten itse olin eron kannalla nyt en ollut mutta kaikelta hävisi pohja..
Mies ei suoraa sano haluavansa erota mutta ei myöskään suoraa että haluaa jatkaa. Pyytää anteeksi että loukkasi. Luulin suhteen jo loppuneen mutta puhelimen puheluloki kertoo muuta.. Tuo toinen nainen on se kelle jakaa arkensa. Olen sekaisin.. Töihin en pysty, ero pelottaa suoraan sanottuna helvetisti. Koko aikuisikäni olen miehen kanssa ollut. Nyt luottamus on mennyt ja pelko tilalla...
Onko kokemuksia, voiko tästä vielä selvitä!? Töistä hain saikkua... Itken, en pysty syömään... Välillä olen niin vihainen, välillä haluan vain heittäytyä miehen syliin mutta jotenki mies on niin neutraali..
En tiedä saako tästä kukaan selvää..
Kommentit (61)
Pitäiskö minun ottaa yhteyttä tähän toiseen naiseen? Mies myöntää olevansa ihastunut ja kertoo tunteen olevan molemmin puolinen..
-A
Ero pelottaa niin kamalasti.. Haluaisin uskoa että tämä vielä tästä mutta... Luottamus on mennyt, rakkaus ei..
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:22"]Pitäiskö minun ottaa yhteyttä tähän toiseen naiseen? Mies myöntää olevansa ihastunut ja kertoo tunteen olevan molemmin puolinen..
-A
[/quote]Itse ottaisin yhteyttä. Pyrkisin olemaan rauhallinen ja fiksu ja selvittäisin mikä on totuus heidän suhteestaan. Jos mies on valehdellut sinulle heidän suhteensa laadusta, tekisin ehkä lopullisen johtopäätöksen ja laittaisin lusikat jakoon. Joka tapauksessa mies on jo nyt pettänyt luottamuksesi.
Jos mies haluaisi oikeasti olla tuon toisen naisen kanssa luulisi että kertoisi suoraan haluavansa eron?
-A
Ja jos haluaisi vain sut, ei pettäisi
Jos uskaltaisin kysyä naiselta tilannetta musta tiedän puhuuko hän totta vai onko heillä sovittu tarina mieheni kanssa... Olen aivan neuvoton.
-A
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:26"]Jos mies haluaisi oikeasti olla tuon toisen naisen kanssa luulisi että kertoisi suoraan haluavansa eron?
-A
[/quote]Hän haluaa ehkä pitää sinut varalla joko siksi että ei ole varma huoliiko toinen nainen hänet. Ei hän kovin rakastavalta ja vastuullisella ainakaan vaikuta.
Ei varmasti lohduta kauheasti, mutta moni nainen ja mies on ollut täsmälleen samassa tilanteessa kuin sinä ja joutunut käymään läpi samanlaisia tunteita.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:30"]Jos uskaltaisin kysyä naiselta tilannetta musta tiedän puhuuko hän totta vai onko heillä sovittu tarina mieheni kanssa... Olen aivan neuvoton.
-A
[/quote]No et ainakaan menetä mitään jos kysyt. Onhan sulla hyvänen aika oikeus tietää. Sun elämä tässä on kyseessä. On varmasti aivan kauhea tunne kun joutuu tuollaiseen tilanteeseen.
En pääse ylitse mielessäni pyötivistä kysymyksistä.. Miksi mies ei sano haluavansa erota? Miksi ei myöskään sano haluavansa jatkaa? Nyt sanoo ettei ole pitänyt naiseen yhteyttä, mutta on sanonut näin kolmen kertaa tämän puolen vuoden aikana. Onko nyt tosissaan?
Miehestä ei saa kunnollista keskustelua irti.. Eikä tiedä uskallanko minäkään keskustella vakavasti koska en tiedä mikä lopputulos olisi paras...
Olen niin loukattu, matto vedetty totaalisesti jalkojen alta..
-A
Siis oikeasti, ulos toi äijä. Jos sitä ei puhuminenkaan kiinnosta, niin aika selvä peli, sinuna en koittais ite selitellä itelleni miehen motiiveja. .
Anna mennä koko äijän. Hanki asunto ja muuta pois. Miehet ei tajua puhetta, ne tarvii tekoja.
Mies ulos mutta minne rakkaus ja kaipuu tätä miestä kohtaan? kaikki omaisuus on yleistä, mikä sovittelu siitäkin.. Olen yli 40, koko aikuisikäni tuon miehen kanssa, kuinka osaisin selvitä arjesta yksin? mies kumminki katuu että loukkasi.
Olen niin yksin ja peloissani etten edes tunne raivoa vaan pelkää pelkoa tulevaisuudesta..
Kellään kokemusta tai lähipiirissä vastaavaa. Selvisikö suhde?
-A
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:10"]Anna mennä koko äijän. Hanki asunto ja muuta pois. Miehet ei tajua puhetta, ne tarvii tekoja.
[/quote]
Luuletko että kun muuttaisin pois mies näkisi asian eri tavalla? Ei kai tuokaan halua omaisuutta puolittaa tuosta vain?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:10"]Anna mennä koko äijän. Hanki asunto ja muuta pois. Miehet ei tajua puhetta, ne tarvii tekoja.
[/quote]
Miähet on sikoja! Onneks tonmoset rekkalesbot on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:10"]Anna mennä koko äijän. Hanki asunto ja muuta pois. Miehet ei tajua puhetta, ne tarvii tekoja. [/quote] Luuletko että kun muuttaisin pois mies näkisi asian eri tavalla? Ei kai tuokaan halua omaisuutta puolittaa tuosta vain?
[/quote]
Nythän sillä on kätevää kun voi olla ihastukseensa ihastunut ja palvelu pelaa kotona kuin ennenkin. Jos häivyt, se ainakin huomaa mitä on menettämässä. melko materialistista miettiä jotain tavaraa tossa vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:15"]Mies ulos mutta minne rakkaus ja kaipuu tätä miestä kohtaan? kaikki omaisuus on yleistä, mikä sovittelu siitäkin.. Olen yli 40, koko aikuisikäni tuon miehen kanssa, kuinka osaisin selvitä arjesta yksin? mies kumminki katuu että loukkasi.
Olen niin yksin ja peloissani etten edes tunne raivoa vaan pelkää pelkoa tulevaisuudesta..
Kellään kokemusta tai lähipiirissä vastaavaa. Selvisikö suhde?
-A
[/quote]
Kyllä tuosta voi hyvinkin yli päästä, jos vain molemmat haluavat. Tiedän useammankin tapauksen, joissa liitto on jatkunut. Miehen pitäisi kyllä nyt tietää mitä oikeasti haluaa. Tsemppiä!
Vaikutat aika takertuvalta. Koitat kaikin keinoin selitellä itsellesi miksi jäädä. Olet aikuinen ihminen, pärjäät yksin, älä anna toisen hyväksikäyttää itseäsi!
En ymmärrä että 20 vuoden liitto pilataan näin!? Kuinka hemmetissä tuo ukko on edes alkanut puhumaan itseään yli 10vuotta nuoremman kanssa?
Missä vaiheessa tässä sitten pitäisi selkiintyä mitä kukakin haluaa?
-A
En ota selvää miehestä onko hänellä halua korjata liittoa.. Välillä mies on kylmä eikä keskustelu johda mihinkään, välillä melkein normaali itsensä.. Hajoan tähän tilanteeseen kun en tiedä mitä tapahtuu.
-A