Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautuu

Vierailija
11.04.2015 |

Olen 31 vuotias mies ja lapseton. Haluaisin kokea myös lastensaannin ja naimisinmenon. Olen ollut vähän kranttu, että en ole kelpuutanut ketä tahansa. Vain pillunmetsästys on tässä iässä jotakin mitä ei enää jaksa ja baarissa tuntee itsensä liian vanhaksi ja itsensä vaivautuneeksi jos pitäisi ketään lähteä iskemään ja yleensä baarissa vihtyvät ovat nuoorempaa sukupolvea, joiden kanssa yhteisen tulevaisuuden suunnittelu on hankalampaa. Mikä siis avuksi kaltaiselleni henkilölle, joka ei voi löytää baarista sitä mirlitiettyä? Ongelma ei todellakaan ole ulkonäössä tai rahssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on asenteessa?

Vierailija
2/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia sukkamiehestä! Saatat löytää sopivan naisen yllättävällä tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteessa :D Joo lähdetään tekemään lapsia puolituntemattoman kanssa. :D Mies21

Vierailija
4/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis. Lähdit sitten mammapalstalle avautumaan näin aamutuimaan :)

Vierailija
5/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lä on helppoa. Minulla ei ole ulkonaköä sen enempää kuin rahaakaan:D Itse olen tullut siihen lopputulokseen että jos haluaa saavuttaa nuo ap:n mainitsemat asiat pitää olla myös halu pariutua. Ihastus tai rakastuminenkaan ei riitä jollei usko että elämä parisuhteessa olisi parempaa kuin yksinään.

Vierailija
6/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaharrastukset. Menet jonkun urheilulajin kesäkurssille ja bongaat sieltä sopivan. Juttelet ja jonkun kerran päätteeksi pyydät kahville?

Vierailija
7/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoren naisen kanssa on vaikeaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta?? En yritä tehdä mitään vaikutusta kasvottomaan av-mieheen tai "mieheen", mutta minä olen vähän päälle parikymppinen nainen ja minä suunnittelen tulevaisuutta oikein mielelläni yksinkin joten miksi en miehenkin kanssa.
Bilettäminen ei ole minun juttuni mutta miehen kanssa voin vetää perseet joskus. Ja sitten kun saan oikeasti PYSYVÄN parisuhteen lman draamaa, käyn mielelläni vaikka kerran-kaksi kuukaudessa bilettämässä. Muun ajan viihdyn kotona, shoppailemassa, koulussa, töissä...

Vierailija
8/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman draamaa siis.

Vierailija
9/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 04:30"]

Miksi nuoren naisen kanssa on vaikeaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta?? En yritä tehdä mitään vaikutusta kasvottomaan av-mieheen tai "mieheen", mutta minä olen vähän päälle parikymppinen nainen ja minä suunnittelen tulevaisuutta oikein mielelläni yksinkin joten miksi en miehenkin kanssa. Bilettäminen ei ole minun juttuni mutta miehen kanssa voin vetää perseet joskus. Ja sitten kun saan oikeasti PYSYVÄN parisuhteen lman draamaa, käyn mielelläni vaikka kerran-kaksi kuukaudessa bilettämässä. Muun ajan viihdyn kotona, shoppailemassa, koulussa, töissä...

[/quote]

Olen itsekin nainen (30v.) mutta veikkaan, että taustalla se, että yleensä nuori nainen haluaa bilettää, kouluttautua jne. ja ne lapset "hankitaan" sitten 30v. -> Aika harva nainen tietenkään halua keskeyttää opiskeluita ja heittäytyä ihan täysin miehen rahojen varaan. Kuten tältäkin palstalta on tullut luettua, ei ole taattua että mies maksaisi yhtään enempää kuin on pakko mikä tarkoittaa sitä että nainen kulkee rikkinäisissä vaatteissa että saa rahat riittämään vaikkapa omaan osuuteen vuokrasta/lainasta/tms. Eli toisin sanoen, useimmat naiset haluavat tulla toimeen omillaan ennen lapsia.

Eihän niitä lapsia toki ole pakko heti tehdä mutta ainakin ap:sta tulee mieleen vähän sellainen että mitä nopeammin, se parempi.

Vierailija
10/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mieheni baarista. Olin 30.v lapseton nainen. Nyt ollaan naimisissa ja lapsi tulossa.
Yökerhoissa on niitä pikkulikkoja. Baareissa aikuisia.

Vierailija
11/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni Turun keskiaikaisilta markkinoilta. Minä olin 31v. ja mies 38v. Molempia yhdistää kiinnostus keskiaikaan =)

Niin ja mies oli ihan käymässä siellä vain, ei näyttelijänä.

Vierailija
12/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä jo oletko 21v vai 31v.

Vierailija
13/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli mulla just se ikä kun rupesi pelkkä paneminen riittämään, ymmärän ihan tasan tarkkaan mitä tarkoitat. Ei niitä potentiaalisia oman lapsen äitejä joka puun oksalla kasva, vaatii pikkusen töitä että löytää sen naisen. Kyllä se löytyy, ite löysin, enkä usko että sulla mitään ongelmaa on tämän asian kanssa.

Vierailija
14/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 04:44"]

Toi oli mulla just se ikä kun rupesi pelkkä paneminen riittämään, ymmärän ihan tasan tarkkaan mitä tarkoitat. Ei niitä potentiaalisia oman lapsen äitejä joka puun oksalla kasva, vaatii pikkusen töitä että löytää sen naisen. Kyllä se löytyy, ite löysin, enkä usko että sulla mitään ongelmaa on tämän asian kanssa.

[/quote]

Mutta kannattaa varautua siihe, että jos kovastikin on paneskeltu eri suunnilla niin ei ne naiset kelpuuta. Ties mistä yhtäkkiä ilmaantuu joku lehtolapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan