Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut 60-vuotiaaseen mieheen

Vierailija
26.12.2021 |

Mutta pelottaa tehdä aloitetta kun hänen mieskunto arvelluttaa. Vieläkö tuon ikäinen jaksaa tyydyttää naista? Olen aika aktiivinen itse. N40

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillaki toimii ja joillaki ei

moni ylipainoinen huonokuntoinen nelikymppinen on jo lerppakulli

itse olen 59v, pidän kunnostani huolta, kulli toimii ja seksi maistuu :D

Vierailija
22/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/12 tässä.Siis ei mitään ongelmaa mun mieheni kanssa, hän on hyvin jaksava, tänään ollut kalu tanassa jo  3 kertaa, tosin itse lauennut vain noista kerran. Illalla sanoi antavansa vielä kielihoitoa, mistä tykkää kovasti.

Enpä ole toin ikinä kellottanut, muttakyllä minä aina hyvät kyydit olen saanut. Lisäksi hän osaa kädenkin taidot tosi hyvin! En vois olla tyytyväisempi.

KH, long time, no see! Mitenkäs joulu meni, oliko seitsemän kertaa vuorokaudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei osaa hevostermejä.. 🙄

Ruunakko ei tarkoita yhtään mitään. Ruuna on kuohittu ori, ja ruunikko on hevosen väri (ruskea mustilla jouhilla ja jaloilla).

Asia mikä tahansa, käyttäkää vain kieltä jonka osaatte. Antaa muuten tyhmän kuvan.

Vierailija
24/37 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinpas tämä hiljeni...AP, kuinka asia on edennyt, vai kävikö niin että ihastuksesi vaimo sai vihiä asiasta, eikä ollut kovinkaan ihastunut siitä että sinä olit ihastunut ukkoonsa...?

Vierailija
25/37 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla noin nelikymppinen nainen joka on selvästi ihastunut noin kuuskymppiseen esimieheen. Mieskin näyttää ihastuneelta. Saa nähdä miten käy🤭

Vierailija
26/37 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työpaikalla noin nelikymppinen nainen joka on selvästi ihastunut noin kuuskymppiseen esimieheen. Mieskin näyttää ihastuneelta. Saa nähdä miten käy🤭

Erittäin tyypillinen kuvio, esimies ja häneen ihastunut nuorempi nainen. Jännä, että nelikymppinen nainen ei ihastu oikeastaan milloinkaan kuusikymppiseen (sinkku) hitsaajaan, kunnossapitoasentajaan tai trukkikuskiin, vaan  esimieheen/ väliportaan pomoon...

Vierailija
27/37 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinani rakastuin taksikuskiin, paljon minua vanhempaan mieheen, jolla oli jo perhe. lapset lähes ikäisiäni.

Lopui kun mies alkoi ehdotella yhteen muuttoa ja eroa vaimostaan. Onneksi.

Vierailija
28/37 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovinpas tämä hiljeni...AP, kuinka asia on edennyt, vai kävikö niin että ihastuksesi vaimo sai vihiä asiasta, eikä ollut kovinkaan ihastunut siitä että sinä olit ihastunut ukkoonsa...?

No heipä hei :) Ei tämä nyt sentäs niin rytinällä etene, vasta on ollut pientä flirttiä ilmassa. Pohdin tässä vaan että jos tilaisuus tulee niin kannattaako mennä makuuhuoneeseen vaan toteamaan että homma ei toimi. Mulla on, niinkuin joku tuossa sanoikin, niin seksielämä lähtenyt kunnolla käyntiin vasta hiljattain. Ja kyllä, työpaikalta on tämä ukko, voishan sitä oottaa että tuo pääsee eläkkeelle niin ei tulis ongelmia töissä :D

Ap

Vierailija
29/37 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No heipä hei :) Ei tämä nyt sentäs niin rytinällä etene, vasta on ollut pientä flirttiä ilmassa. Pohdin tässä vaan että jos tilaisuus tulee niin kannattaako mennä makuuhuoneeseen vaan toteamaan että homma ei toimi. Mulla on, niinkuin joku tuossa sanoikin, niin seksielämä lähtenyt kunnolla käyntiin vasta hiljattain. Ja kyllä, työpaikalta on tämä ukko, voishan sitä oottaa että tuo pääsee eläkkeelle niin ei tulis ongelmia töissä :D

Ap

Niin, työpaikaltahan ne useimmiten on...Ilmeisesti sekin arvaus meni oikein että ei haalariosaston papparainen vaan johtajapuolelta? Kuinkas sen ihastuksen vaimon tilanne, jokos hänelle selvinnyt että ukkonsa saanut nuoren ihailijattaren?

Vierailija
30/37 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, työpaikaltahan ne useimmiten on...Ilmeisesti sekin arvaus meni oikein että ei haalariosaston papparainen vaan johtajapuolelta? Kuinkas sen ihastuksen vaimon tilanne, jokos hänelle selvinnyt että ukkonsa saanut nuoren ihailijattaren?

Oikein meni. Minäkin olen hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu niin eipä ole se haalariosasto kiinnostanut missään iässä. Tai no, nuorena yritin deittailla matalammin koulutettuja miehiä, mutta eihän niiden itsetunto kestänyt sitä ja rupesivat kettuilemaan ja mollaamaan. En tiedä mikä tilanne on vaimolla, eipä pitäis tulla ukon luonne yllätyksenä kun on jo kertaalleen nuorempaan vaihdettu :D (siis hän on se johon mies vaihtoi).

Ap

Vierailija
31/37 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikein meni. Minäkin olen hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu niin eipä ole se haalariosasto kiinnostanut missään iässä. Tai no, nuorena yritin deittailla matalammin koulutettuja miehiä, mutta eihän niiden itsetunto kestänyt sitä ja rupesivat kettuilemaan ja mollaamaan. En tiedä mikä tilanne on vaimolla, eipä pitäis tulla ukon luonne yllätyksenä kun on jo kertaalleen nuorempaan vaihdettu :D (siis hän on se johon mies vaihtoi).

Ap

Juuri näin se olla pitää. Haalariosastosta pitäisi jokaisen naisen pysytellä visusti erossa, kyllä sen verran pitää pimpukkansa markkina-arvon päälle ymmärtää. Sinun laisellasi hyvätuloisella naisella onnistuu helpommin, kun työelämässä tapaa omantasoisiaan miehiä. Jollakin Alepan kassalla on vaikeampaa, mutta kun vaan muistaa ja malttaa odottaa hyvää tilaisuutta, on sieltäkin mahdollisuus päästä esimerkiksi jonkun johtajatason miehen rakastajattareksi, ja sitä kautta edetä elämässään. Pikku flirtti, ja avokauluksiset puserot johtajan läsnäollessa on hyvä  alku, ja piristää kivasti johtajankin elämää, varsinkin jos vaimonsa kärsii niistä kovin tavallisista iltojen yllättävistä päänsäryistä.

Vierailija
32/37 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ 29 V, Mies 51 V - Parasta seksiä ikinä

Niin, joku hyytyy, joku ei. Alunperin kyseisen eronneen herrasmiehen silloinen vaimo kertoi mulle Baarissa, et paitsi se on sika rikas, myös järkyttävän kokoinen muna. Näytti kuvankin ylpeenä. No ero tuli heille,  mutta se kuvan ajattelukin sai pimpin märäksi. Ja hauska mies. Ei kusipää. Pantiin 1,5 vuotta. Ja oli rehti, pani muitakin kuin mua. Ex-vaimo lähetteli pillu ja tissikuvia yli 30 kpl. Et tuu nussii, nyt uudet ja isommat tissitkin. Ja oli se lopulta nussinutkin sitäkin. Ei enää. Kihloissa ja mu maha pömpöttää isosti, vielä reipas kk ja musta tulee äippä. Hänelle se 5 lapsi.

Vierailija
33/37 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ 29 V, Mies 51 V - Parasta seksiä ikinä

Niin, joku hyytyy, joku ei. Alunperin kyseisen eronneen herrasmiehen silloinen vaimo kertoi mulle Baarissa, et paitsi se on sika rikas, myös järkyttävän kokoinen muna. Näytti kuvankin ylpeenä. No ero tuli heille,  mutta se kuvan ajattelukin sai pimpin märäksi. Ja hauska mies. Ei kusipää. Pantiin 1,5 vuotta. Ja oli rehti, pani muitakin kuin mua. Ex-vaimo lähetteli pillu ja tissikuvia yli 30 kpl. Et tuu nussii, nyt uudet ja isommat tissitkin. Ja oli se lopulta nussinutkin sitäkin. Ei enää. Kihloissa ja mu maha pömpöttää isosti, vielä reipas kk ja musta tulee äippä. Hänelle se 5 lapsi.

Sikarikas, iso muna, rehti koska panee muitakin kuin tyttöystäväänsä, panee ex-vaimoa kun tämä on hommannut isommat tissit...Onneksi vain olkoon, kyllä se tuo romanttinen rakkaus on niin kaunis asia.

Vierailija
34/37 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut valehtelee. Se kertoi mulle kun oltiin oltu joku 3-4 kk panokavereita, kun kysyin suoraan ketä panee säännöllisesti, onko irtojuttuja  ja vetääkö aina kumilla kun niitä isoja my size ei löydy normikaupasta. 

Vastas, että mua kortsulla, ex-vaimoaan paljaalla, yhtä naimisissa olevaa lääkäriä ja opettajaa - molempia kumilla.

Mulla ongelma sen kalun paksuuden kanssa, se ei mahdu millään suuhun kokonaan, pyllyseksiä takapuoli kestää max puolivarteen ja ekat kuukaudet tuntui et pimppa repee. Kun oltiin lomalla  14 päivää meidän espanjan villalla, niin pani mua 31 varvia ja mun oli vaikee lopuksi jo kävellä. Enemmän kuin mun ex-kihlattu 2 vuoteen.

Kyllä - olen kiimainen. Myös raskaana.

Vierailija
35/37 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ystäväni. Olen samaa mieltä kanssasi. Nainen 28 v / M 52, vauva tulossa. Kaksi vuotta olitte kimpassa käytännössä joka toinen viikko kun hänelle ei lapsia. Sulle naiset on kateellisia kun sulla rikas, viisas ja hauska mies. Ja miehet taas miettii, et ootko vaaan ison munan vai rahan perässä.

Älä välitä. Sun exällä ei ollut isoa munaa, ei rahaa ja helvetin kuva jätkä. 

Ystävä

Vierailija kirjoitti:

No jotkut valehtelee. Se kertoi mulle kun oltiin oltu joku 3-4 kk panokavereita, kun kysyin suoraan ketä panee säännöllisesti, onko irtojuttuja  ja vetääkö aina kumilla kun niitä isoja my size ei löydy normikaupasta. 

Vastas, että mua kortsulla, ex-vaimoaan paljaalla, yhtä naimisissa olevaa lääkäriä ja opettajaa - molempia kumilla.

Mulla ongelma sen kalun paksuuden kanssa, se ei mahdu millään suuhun kokonaan, pyllyseksiä takapuoli kestää max puolivarteen ja ekat kuukaudet tuntui et pimppa repee. Kun oltiin lomalla  14 päivää meidän espanjan villalla, niin pani mua 31 varvia ja mun oli vaikee lopuksi jo kävellä. Enemmän kuin mun ex-kihlattu 2 vuoteen.

Kyllä - olen kiimainen. Myös raskaana.

Vierailija
36/37 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla porvoosta koko ketju. Joku keksii satuja ja vastailee itselleen. 

Vierailija
37/37 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla porvoosta koko ketju. Joku keksii satuja ja vastailee itselleen. 

No ei, kyllä täällä on vähintään kolme muijaa vanhan ukon kanssa. Mä oon vaan erilainen noihin kolmekymppisiin nähden että mä en ala enää muksuja vääntämään ja sen eukkonsakin se saa pitää. Mua kiinnostaa enää ainoastaan seksi. Ja voishan se vähän henmotellakin rakastajatarta kun kerran varaa on ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme