Monien osaamat asiat, joita sinä et osaa -peukutusketju
Monista asioista oletetaan, että "kaikkihan tämän osaavat". Mitä tällaista asiaa sinä et osaa? Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minä osaan tämän, peukku alas = minä en osaa tätä.
En osaa tanssia mitään paritansseja (valssit, tangot tms).
Ap
Kommentit (18)
Englannin kielellä puhuminen. Ymmärrän kohtuullisesti englantia, mutta kieli menee ihan solmuun, jos yritän puhua englantia. En saa järkeviä lauseita muodostettua ja mongerran rallienkkua.
Laskettelu. En ole edes kokeillut.
Alkoholin juominen luontevasti: lasi viiniä illalla, viiniä ruokajuomana viikonloppuna, saunaolut jne. Lapsuuskodissani ei juotu alkoholia. Teininä dokasin pari vuotta, nyt olen ollut jo kauan käytännössä absolutisti.
Ystävien saaminen ja heidän pitäminen. Jälkimmäinen on ollut itselleni iso haaste.
Jalkapallon säännöt. Tai no. Sen verran tiedän, että pallo on tarkoitus saada vastustajan maaliin. :D
Laulaminen. Ei ole minua siunattu lauluäänellä.
Kengännauhojen sitominen
Luistelu
Autolla ajaminen
Kahvin keittäminen. En juo, joten ei ole tullut taidolle tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielellä puhuminen. Ymmärrän kohtuullisesti englantia, mutta kieli menee ihan solmuun, jos yritän puhua englantia. En saa järkeviä lauseita muodostettua ja mongerran rallienkkua.
Suurinosa suomalaisista puhuu takertelevaa rallienkkua, et ole poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Pokerit yms rahapelit. En ole koskaan pelannut ainuttakaan peliä.
Tää. Naapurin uskisperheessö kortti oli jyrkästi kielletty ja pojat jemmas korttipakat ja pelas salaa, meillä sai vapaasti pelata ja opin vain pelin nimeltä paskahousu enkä jaksanut sitäkään kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin keittäminen. En juo, joten ei ole tullut taidolle tarvetta.
Kahvinkeitto nyt ei erityistä taitoa vaadi, riittää että laittaa mitallisia yhtä monta kuin kuppia keittää.
En ole koskaan elämässäni tehnyt koripallossa koria.
Pokerit yms rahapelit. En ole koskaan pelannut ainuttakaan peliä.