Jäin tänään auton alle.
Taino auto oikeastaan vain törmäsi muhun. Ei siinä sen pahemmin käynyt, kaaduin vain ja lonkassa iso mustelma. Ei autoilija muuten edes anteeksi pyytänyt...
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:06"]Oho, muistini teki tepposet, kävelin kännissä katuojaan, jalkani on poikki mutta raahauduin kotiini. Onneks mulla on vielä kolme pulloa kossua, kun ne loppuu soitan itselleni ambulanssin.
-ap
[/quote]
En missään vaiheessa käyttänyt tuota "ap" termiä. Muuten ihan hyvä yritys. :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:46"]Noin käydessä saattaisi säikähtää autoilijakin niin ettei älyäisi pyytää anteeksi. [/quote] No voihan se kai niinkin. Eipä se viitsinyt edes pysähtyä, saatika tulla autosta ulos tai edes avata ikkunaa.
[/quote]
Jaa no sitten todella törkeää. Jotenkin oletin että tottakai kaikki pysähtyisivät tarkistamaan jalankulkijan kunnon jne. vaikka tietysti aina löytyy noita mulkkuja
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:46"]Noin käydessä saattaisi säikähtää autoilijakin niin ettei älyäisi pyytää anteeksi. [/quote] No voihan se kai niinkin. Eipä se viitsinyt edes pysähtyä, saatika tulla autosta ulos tai edes avata ikkunaa.
[/quote]
Jaa no sitten todella törkeää. Jotenkin oletin että tottakai kaikki pysähtyisivät tarkistamaan jalankulkijan kunnon jne. vaikka tietysti aina löytyy noita mulkkuja
[/quote]
No juu. Kyllä olin hieman pöyristynyt itsekin. Jos olisin itse ollut kuskin paikalla niin tottakai olisin pysähtynyt.
Kauheeta!!!! Se yritti murhata sut!!!! Onneksi säilyit hengissä <3
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:35"]Kauheeta!!!! Se yritti murhata sut!!!! Onneksi säilyit hengissä <3
[/quote]
:D
alan olemaan jos aika känissä. -ap