Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekriisi! Pärjääköhän reissussa 6 päivää kolmella mekolla

Vierailija
01.05.2026 |

Huomenna lähtö. Lämpötila paikanpäällä 22-26 päivällä, illalla 16. Mulla ei ole mitään muuta lämpimän sään vaatteita kuin nuo mekot, siis sellaisia missä kehtaa kävellä ihmisten ilmoilla... pakko kai se on pärjätä kun muuta ei ole😅 mun piti ostaa tässä ennen reissua jotain vaatetta mutta se jäi. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pärjää, kun tuulettelet välillä. Iltalämpötilat on näköjään sellaiset, että tarvitsee myös jotakin lämpimämpää kuin pelkän mekon. Silloin voi ottaa lisäksi myös Suomen kevääseen sopivaa vaatetta eli pitkiksiä, neuleita jne.

Ehkä löytyy tarvittaessa jotakin myös periltä?

Vierailija
2/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki pärjää, kun tuulettelet välillä. Iltalämpötilat on näköjään sellaiset, että tarvitsee myös jotakin lämpimämpää kuin pelkän mekon. Silloin voi ottaa lisäksi myös Suomen kevääseen sopivaa vaatetta eli pitkiksiä, neuleita jne.

Ehkä löytyy tarvittaessa jotakin myös periltä?

Niin, onhan sielläkin vaatekauppoja. Olen vaan kamalan huono vaateshoppaaja, en ikinä löydä mitään kivaa varsinkaan paineen alla! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissannut vaikka kuinka paljon, enkä ole ikinä edes omistanut mekkoa.

Vierailija
4/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meilläkin nyt menossa illalla 16 astetta -kelit. Mitä käytät? En pelkillä mekoilla lähtisi. Farkut jalkaan lähtiessä ja ohut neule mukaan. 

Vierailija
5/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reissannut vaikka kuinka paljon, enkä ole ikinä edes omistanut mekkoa.

Ai jaa. No mä en taas paljon muita vaatteita käytäkään kuin mekkoja. Välillä hame+paita combo mutta harvemmin.

Vierailija
6/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa sinun mielikuvitus matkasi vaatetus.

Vierailija
7/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kuin 2 päivää per mekko ja lentokoneessa et kuitenkaan niissä tarkene. Hyvin riittää.

Vierailija
8/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetk myymään sinne pimppiäsi 

😏

Vierailija
9/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meilläkin nyt menossa illalla 16 astetta -kelit. Mitä käytät? En pelkillä mekoilla lähtisi. Farkut jalkaan lähtiessä ja ohut neule mukaan. 

No niitä mekkoja, alla sukkikset tai leggarit! Helteillä sellaisia pellavakaapuja mitä en todellakaan kehtaa laittaa sinne kaupungille päälleni😄

Vierailija
10/10 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi matkaan yhtään mekkoa.

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi