Miten antaa varatulle Tinder-miehelle näpäytys?
Olen nyt noin viikon ajan viestitellyt erään miehen kanssa ja meillä on synkannut jutut hyvin. Mies haluaisi kovasti nähdä, mutta itse en ole vielä uskaltautunut. Nyt kuitenkin etsin miehen Facebookista ja huomasin hänen olevankin varattu. Miehellä on suht harvinainen nimi, joten ei tarvinnut kuin kirjoittaa hakukenttään tyyliin "Robert Kuusamo" niin mies löytyi heti ja niin löytyi parisuhdestatuskin. Kyseessä ei siis ole kukaan Robert Kuusamosta, annoin vain esimerkin :D
Nyt mies taas laittoi minulle viestin, joten antakaapa hyviä neuvoja, kuinka voisin näpäyttää häntä ja tuoda ilmi sen, että tiedän hänen olevan varattu, vaikka antoikin muuta olettaa.
Kommentit (29)
"tuuko panee" sitku se tulee ni ota kuva ja lähetä tytylle
No mitä jos sanoisit suoraan että guuglasin sinut ja näytät olevan varattu. Ei kiitos.
Oletko tavannut miehen, joka asuu Vantaalla. Hän pyörittää todella montaa naista samaan aikaan. Hänellä on jatkuva haku päällä deittipalstoilla. Valehtelee, että on eronnut 8-vuotta sitten. Lasten määrä vaihtelee 0-3 lähes täysi-ikäisiin lapsiin. Sama kaava pyörii. Käy naisten kanssa mökillään Hämeessä ja välillä Tallinnassa. Uskottelee naisille, että seurustelee niiden kanssa. Herra pyöriin Tinderissä, Suomi24 sekä ent AyI:ssä. Keski-ikäinen virkamies. Viimeksi löytyi 20 naista hänen uhreistaan.
#auervaara #pettäjä #huijaa #mökki #Tallinna #sarjapettäjä #vantaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tinderissä vastaan varattu pikkulapsen isä, jonka kasvoja ei näy kuvissa, enkä löydä varmuudella fb:sta. Mulla ois liuta meheviä kuvakaappauksia, mutta en löydä miehen vaimoa, jolle ilmoittaa. Täällä aikani yritin, seurauksena joko viestiketjujen poistoja tai kettuilua.
Mistä tiedät hänen olevan varattu pikkulapsen isä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikki, erityisesti numero 6! :D Vastasin näin: "Mä kuule tiedän kuka on Henna (nimi muutettu). En aio käräyttää sua, mutta piirit on pienet, niin ei kannata liiaks leikkiä tulella. Lopulta käy käry ja jäät nuolemaan palaneita näppejäs. Mä varotin sua aikasemmin, että osaan antaa kovalla mitalla takasin, mutta päätit ottaa riskin ;)
Nojooo, vähän omaperäisempää olisi voinut olla, mutta veikkaan miehen säikähtäneen kunnolla.
Varoitit? Et siis ole kertonut meille kaikkea?
Onko miehen nimi oikeasti saman tyyppinen, kuin Robert? ;)
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos sanoisit suoraan että guuglasin sinut ja näytät olevan varattu. Ei kiitos.
Äläs ny, eihän tätä asiaa noin yksinkertaisesti voi ratkaista. Suoraan sanominen on näitten av-tollojen mielestä täysin käsittämätön asia.
Mieluummin moisesta typerästä aiheesta kouhkataan täällä.
Jatkakaa, minä poistun.
tinder11111 kirjoitti:
Oletko tavannut miehen, joka asuu Vantaalla. Hän pyörittää todella montaa naista samaan aikaan. Hänellä on jatkuva haku päällä deittipalstoilla. Valehtelee, että on eronnut 8-vuotta sitten. Lasten määrä vaihtelee 0-3 lähes täysi-ikäisiin lapsiin. Sama kaava pyörii. Käy naisten kanssa mökillään Hämeessä ja välillä Tallinnassa. Uskottelee naisille, että seurustelee niiden kanssa. Herra pyöriin Tinderissä, Suomi24 sekä ent AyI:ssä. Keski-ikäinen virkamies. Viimeksi löytyi 20 naista hänen uhreistaan.
#auervaara #pettäjä #huijaa #mökki #Tallinna #sarjapettäjä #vantaa
No olipas hyvät tuntomerkit..... Oma velikään ei voisi tuosta tunnistaa.
Mun kaveri kävi kanssa treffeillä varatun kanssa tietämättä että äijä olu varattu! Piti kädestä kaupungilla ja suuteli kiihkeästi.. kyseli työmatkoille mukaan jne. Pokkaa riittää! En tiedä onko jäänyt kiinni!