Miten lohduttaa tyynyliinaa kun vaihdan sen uuteen?
Kommentit (15)
Ei sun tarvitse sitä lohduttaa, sulla on täysi oikeus vaihtaa uuteen.
Pah, ole kerrankin sadisti ja kosta sille kaikki saamasi pska kohtelu. hauku se lutkaksi! Laita se silppuriin! Naura päälle!
Sano että kyllä me nähdään vielä.. ja että nyt vaan tarviit tilaa. Ei johdu sinusta vaan minusta.. kyllä se ymmärtää
Nukutte vielä yhden yön, silität hellästi, sano että tulet aina rakastamaan häntä mutta joskus elämässä joutuu tekemään valintoja. Voimia tyynyliinallesi❤
Muakin kiinnostaa, ens viikolla edessä sama homma :(
Meillä on ollut aivan huikea matka, aivan huikeita öitä! Ei oo sanoja! Älä muutu koskaan! Iso käsi, kiitos ja jaxuhali!
Sanot sille, että puhtaana pestynä ja kauniisti viikattuna pääsee lepäämään muiden tyynyliinojen joukkoon. Että sun on nyt pakko kokeilla muitakin tai kadut myöhemmin. Etyä mahdollisesti otat sen uudelleen käyttöön myöhemmin, muttet voi luvata mitään varmana.
Sano että hän on valitettavasti muuttunut suuntaan josta et tykkää ja haluat siksi ottaa etäisyyttä kunnes hän on jättänyt menneisyyden tahrat taakseen.
Uhkaus on ainoa keino! Kokemusta on! Jos ei tyydy päätökseesi kerot etyä annat sen alkkis naapuri-Erkille, joka kuolaa ja oksentaa sen päälle ja pesua on turha odottaa. Eiköhän siitä säikähdä!
Oon kyllästynyt suhun, mutta soitan sulle viimeistään kun tää mun uusi alkaa haista tunkkaiselta :)
Mulla pitää olla aina kaksi, ei kukaan yksin pärjää tässä suuressa maailmassa.
Naisia tulee, naisia menee. Löydät ihan varmasti uuden Pelastusarmeijan lumppukeräyksestä, mä vien sut sinne huomenna.
Löysin isomman, pehmeemmän ja komeemman, mut älä välitä, nukutaan sylikkäin vielä tämä yö.