Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten antaa varatulle Tinder-miehelle näpäytys?

Vierailija
10.04.2015 |

Olen nyt noin viikon ajan viestitellyt erään miehen kanssa ja meillä on synkannut jutut hyvin. Mies haluaisi kovasti nähdä, mutta itse en ole vielä uskaltautunut. Nyt kuitenkin etsin miehen Facebookista ja huomasin hänen olevankin varattu. Miehellä on suht harvinainen nimi, joten ei tarvinnut kuin kirjoittaa hakukenttään tyyliin "Robert Kuusamo" niin mies löytyi heti ja niin löytyi parisuhdestatuskin. Kyseessä ei siis ole kukaan Robert Kuusamosta, annoin vain esimerkin :D
Nyt mies taas laittoi minulle viestin, joten antakaapa hyviä neuvoja, kuinka voisin näpäyttää häntä ja tuoda ilmi sen, että tiedän hänen olevan varattu, vaikka antoikin muuta olettaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kursailet? Anna pimppaa sille.

Vierailija
2/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin itse screenshotin miehen profiilista tyttöystävälle, jos hänen nimi "Robertin" profiilista käy ilmi. Ja jos on kovinkin intiimejä juttuja kanssasi jutellut, niin niistä myös kuvakaappaukset eteenpäin. Tuollaisista miehistä päästävä eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran tismalleen sama juttu :D miehen profiilissa näkyi että oli yhdessä jonkun Jennin kanssa. Kerran vastasin miehelle, että kuule, olen Jennin kaveri ja olen vain testannut kuinka pitkälle todella menet näissä viestittelyissä muiden naisten kanssa. Sinuna alkaisin kertoa totuutta Jennille, ennen kuin annan nämä viestit hänen luettavakseen. Hävisi mies matcheista melko nopeasti sen jälkeen.

Vierailija
4/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen lisää, että en siis todellakaan tuntenut tätä Jenniä.

Vierailija
5/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä on faces sinkku, et ei nekään paikkansa pidä vaik sinkku lukis.

Vierailija
6/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä huutonaurua kutoselle :DDD

Vierailija
7/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas huomataan kuinka ovelia naiset ovat ja kuinka yksinkertaisia miehet ovat.

Vierailija
8/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tinderissä vastaan varattu pikkulapsen isä, jonka kasvoja ei näy kuvissa, enkä löydä varmuudella fb:sta. Mulla ois liuta meheviä kuvakaappauksia, mutta en löydä miehen vaimoa, jolle ilmoittaa. Täällä aikani yritin, seurauksena joko viestiketjujen poistoja tai kettuilua.

Vierailija
9/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ny ihmisten sentään rauhassa potkia aisan yli, senkin noitavainoojat! Luuletteko, että ne siipat kiittää teitä? Eivät varmana kiitä. Ootte ittessänne lutkia ja hunaja-ansoja, kun houkuttelette miehiä ja sit koitatte ilmiantaa.

Vierailija
10/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:58"]

Antakaa ny ihmisten sentään rauhassa potkia aisan yli, senkin noitavainoojat! Luuletteko, että ne siipat kiittää teitä? Eivät varmana kiitä. Ootte ittessänne lutkia ja hunaja-ansoja, kun houkuttelette miehiä ja sit koitatte ilmiantaa.

[/quote]

Kyl mä ainakin oisin kiitollinen jos mun mies tekis tolleen ja se nainen ilmoittais mulle asiasta, kyllähän tollasesta ois päästävä eroon ja mitä nopeemmin sen parempi.

Vierailija
11/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja (tyttöystävän nimi) on ihan ok tän kanssa?"

"En mä taida haluta tollasta kiertopalkintoa."

"Mä luulin, että tää sovellus olis lähinnä sinkkujen juttu."

"Eikö (tyttöystävän nimi) enää anna vai? ;)"

Vierailija
12/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasitko jo ap jotain?

Vierailija
13/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon, kun mieli tekisi näpäyttää, sinun pysyisin poissa jaloista. Se, että mies kehtaa varattuna käyttää Tinderiä, vaikka milloin vain hänelle voi tulla vastaan joku tuttu, viittaa aika häikäilemättömään luonteenlaatuun. Tällainen auervaara osaa selitellä asiat tyttöystävälleen niin, että yhtäkkiä sinä olet tarinan konna ja pahimmassa tapauksessa saat molemmat kimppuusi.

Vierailija
14/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sankaritar, jos ilmoitat tyttöystävälle

Vierailija
15/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni kävi juurikin niin, että hänen miehensä käytti Tinderiä uusia naisia vietelläkseen ja iskeäkseen. Yhtenä päivänä hänelle oli tullut Facebookissa viesti sinne "muut viestit" -osioon, jossa eräs nainen paljasti ja lähetti kuvakaappauksia miehen lähettämistä vihjailevista viesteistä. Tilanne päättyi loppujen lopuksi niin, että näistä naisista tuli kaverukset keskenään ja mies heitettiin pihalle eikä takaisin ollut enää tulemista.

Vierailija
16/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:58"]

[/quote]

Kyl mä ainakin oisin kiitollinen jos mun mies tekis tolleen ja se nainen ilmoittais mulle asiasta, kyllähän tollasesta ois päästävä eroon ja mitä nopeemmin sen parempi.
[/quote]
Olisit kiitollinen kun miehesi pettäisi? Ok, kukin tyylillään.

Vierailija
17/29 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:08"]Kaverilleni kävi juurikin niin, että hänen miehensä käytti Tinderiä uusia naisia vietelläkseen ja iskeäkseen. Yhtenä päivänä hänelle oli tullut Facebookissa viesti sinne "muut viestit" -osioon, jossa eräs nainen paljasti ja lähetti kuvakaappauksia miehen lähettämistä vihjailevista viesteistä. Tilanne päättyi loppujen lopuksi niin, että näistä naisista tuli kaverukset keskenään ja mies heitettiin pihalle eikä takaisin ollut enää tulemista.
[/quote]
Ihana tarina

Vierailija
18/29 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki, erityisesti numero 6! :D Vastasin näin: "Mä kuule tiedän kuka on Henna (nimi muutettu). En aio käräyttää sua, mutta piirit on pienet, niin ei kannata liiaks leikkiä tulella. Lopulta käy käry ja jäät nuolemaan palaneita näppejäs. Mä varotin sua aikasemmin, että osaan antaa kovalla mitalla takasin, mutta päätit ottaa riskin ;)

Nojooo, vähän omaperäisempää olisi voinut olla, mutta veikkaan miehen säikähtäneen kunnolla.

Vierailija
19/29 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasit sit äijään virkekaupalla tekstiä. Aika höpsähtäneitä noi sun kielikuvat. Mies ei ehkä tajuu vaan luulee, että tahot leikkiä lisää.

Vierailija
20/29 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirjaimella miehen oikea nimi alkaa? Kuulostaa tutulta tilanteelta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi