En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä juuri hikoilla kun makkarin lämpötila on oikein säädetty. Ja jos valkovuotoa tulee ympäri sänkyä, niin kannattaisi mennä lääkäriin... Menkat pysyy tamponilla hallinnassa ja mies ei sohi siemeniään minun kehoni ulkopuolelle.
Joo no kyllähän ne siemenet valuvat ulos. Et vain huomaa hikeä ja valkovuotoa ja siemennestettä, kun olet tottunut siihen saastaan.
Käyn aina pesulla myös yhdynnän jälkeen. Koska nämä pyjamassa nukkuvat tuilettavat genitaalejaan? Olisi syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä selällään nukkuminen. Siinä alapää painautuu helposti lakanaa vasten.
Mitä? :D En tiedä olenko jotenkin epämuodostunut, mutta ainakaan minun alapää ei ole selässä.
Ihminen kääntyilee yön aikana monesti nukkuessaan, jos on normaalissa kunnossa, ja pystyy nukkumaan ihan missä asennossa vaan. Ja kun nouset sängystä, niin minä ainakin nousen ensin istumaan, ja siinä asennossa kyllä alapäästä saattaa jotakin pientä tihkua, jos on kova pissahätäkin aamusella tai yölläkin herätessä veskireissulle, mutta joo, saattaahan sitä olla peppuunkin jäänyt jotain huonosti pyyhkimisen jälkeistä pientä ruskeeta, joka siinä sitten istumaan noustessaan sängyllä lakanaan ryykkää... Siksi kattos on ne pikkarit ja pikkuhousunsuojatkin melko monellakin aikuisella naisella, vaikka ei mitään valumaoireiluja aiheuttavia sairauksia olisikaan.
Voi pyyhkiä kunnolla ja ite kyllä käyn myös ihan suihkussa ennen nukkumaanmenoa 😅
NO, mutta vaikka käynkin suihkussa ennen nukkumaan menoani, niin en aina just suorinta tietä mene sänkyyn nukkumaan tukkakin vielä märkänä, jos pesen senkin ( en joka suihkukerta/ ilta tai päivä pese näet hiuksiani) elikkäs saatan vielä iltapalasta syömän ja katella telkkariakin yöpaituli päälläni tai lukea kirjaa/selailla nettiä/kuunnella musiikkia jne., niin ja vaikka pyyhkisikin kunnolla, jos "asialla" joutuu joskus käymään vielä iltasuihkun jälkeenkin, niin ei sitä nyt aleta joka kakkimisen jälkeen suihkuttelemaan peppuakaan. Kuivaa vielä korpuksi koko perseen iho ja limakalvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä juuri hikoilla kun makkarin lämpötila on oikein säädetty. Ja jos valkovuotoa tulee ympäri sänkyä, niin kannattaisi mennä lääkäriin... Menkat pysyy tamponilla hallinnassa ja mies ei sohi siemeniään minun kehoni ulkopuolelle.
Joo no kyllähän ne siemenet valuvat ulos. Et vain huomaa hikeä ja valkovuotoa ja siemennestettä, kun olet tottunut siihen saastaan.
Käyn aina pesulla myös yhdynnän jälkeen. Koska nämä pyjamassa nukkuvat tuilettavat genitaalejaan? Olisi syytä.
Miksi niitä pitäisi tuuletella?
Vierailija kirjoitti:
Tossa aiemmin joku miesoletettu ei ilmeisesti pese käsiäänkään, kun kauhisteli alasti nukkujia... Itse olen nainen, nukun alasti. Kun herään, on yleensä tarvetta wc:ssä käyntiin, ja tarpeeni tehtyäni pesen aina käteni kunnolla, paljon ennen aamupalaa. No big deal!
Aamulla puhelimesi herätyskello soi. Menetkö ensin vessaan tarpeille ja pesemään kätesi ja vasta kaiken tämän jälkeen sammutat herätyksen? Tuskin, vaan sammutat eka herätysen ja vasta sen jälkeen menet vessaan. Siispä puhelin on kullinen tai pilluinen aamupalalla, jonka todennäköisesti syöt peseytymisen jälkeen. Vai desinfioitko joka aamu puhelimesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa aiemmin joku miesoletettu ei ilmeisesti pese käsiäänkään, kun kauhisteli alasti nukkujia... Itse olen nainen, nukun alasti. Kun herään, on yleensä tarvetta wc:ssä käyntiin, ja tarpeeni tehtyäni pesen aina käteni kunnolla, paljon ennen aamupalaa. No big deal!
Aamulla puhelimesi herätyskello soi. Menetkö ensin vessaan tarpeille ja pesemään kätesi ja vasta kaiken tämän jälkeen sammutat herätyksen? Tuskin, vaan sammutat eka herätysen ja vasta sen jälkeen menet vessaan. Siispä puhelin on kullinen tai pilluinen aamupalalla, jonka todennäköisesti syöt peseytymisen jälkeen. Vai desinfioitko joka aamu puhelimesi?
No niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä alkkarit pidän päällä, mutten muuta. En halua pyöriä kakkarantuisella lakanalla.
Haluatko sitten pyöriä kakkarantuisissa alkkareissasi? Etkö pese takapuoltasi, tai edes pyyhi sitä?
Ei voi kuin ihmetellä näitä kommentteja. Nukun yleensä alasti, mutta ei ole ollut ikinä sotkuista. Peseydyn päivittäin eikä minulla ole pidätysongelmia.
Ilmeisesti pidätysongelmat on melko yleisiä, täälläkin valtaosalla tuntuu falskaavan alaosastossa kaikki kolme reikää, ja päälle vielä räkä ja kuola. Hämmentävää.
Kyllä ne ulosteet sun muut eritteet sinunkin rei'istäsi yöllä vuotavat ainakin kankkurailoon, vaikka miten olisit viimeisellä vessakäynnillä huuhtonut ja pyyhkinyt.
Ihminen vuotaa eritteitä kaikenaikaa elossa, ja jopa kuolleena kaksinverroin. Sillä ei ole mitään tekemistä hygieniatapojen tai falskauksen kanssa.
Sekä miehet että naiset vuotaa. Siksi on keksitty alkkarit, nenäliinat jne.
Nää nakuilijat ei käytä nenäliinaa vaan niistävät nenänsä suoraan käsille tai ilmaan.
Eivätkä varmaan edes käytä sukkia, alusvaatteita, auton penkinsuojia, autonsuoja peitto, kondomii, pussilakanaa, tyynyliinaa, pöytäliinaa, lasinalusta, hattua, uimahattua, sateenvarjoa, sadetakkia, verhoja, sauna-alusia, käsineitä jne
Kai he eivät älyä että maailma on suojia täynnä ja ihan syystäkin.
Eläisivät varmaan ilman seiniä ja kattoa jos voisivat. Kirmaten ulkona alasti pitkin peltoja ja metsiä.
Nukkumaan mennessä kaadan litran vettä sänkyyni. Teen siihen myös tarpeeni. Valutan suihkun vettä niin että naapurini luulee minun pesulla olevan ja vedän vessan sekä tokaisen " Sehän puhdisti mukavasti! " Siirryn valmiiksi nakuna sänkyyn pyörimään lakanoissa kylmiä kanankoipia mussuttaen, tvtä hetken pälyillen ihmetellen ja uni tulee silmään kuin omassa pienessä karsinassa olisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten kamalaa oma hiki nyt voi olla?!? :D
Ilmeisesti jotain ihan maailman kamalinta joidenkin mielestä -> *napittavat pitkähihaiset ja pitkälahkeiset kaulaan asti ulottuvat pyjamansa tiukasti yöksi koska kamala HIKI, IIK*
Sitten samat hienohelmaiset trendipellet käy salilla hikoilemassa, mutta se on sitä hienompaa hikeä, kun siitä pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan edes omistanut mitään yöpukua, paitulista puhumattakaan. Nukun alasti, mutta kyläpaikassa minulla on toppi ja lyhyet yöhousut. Minusta ei valu yöllä mitään lakanoille, enkä hikoile nukkuessani. Meillä on asunnossa lämpimien säiden varalta jäähdytys, joten silloinkaan ei tarvitse hikoilla. Tykkään nukkua viileässä, jopa kylmässä. Ahdistava ajatus, että yöllä päälläni olisi paksu vaatekerta. En myöskään palele, koska peitto/peitot pitää lämpimänä.
kyllä sinustakin valuu lakanoille vaikka mitä, vaikket sitä itse tiedä. Muuten ihan hyvä kommentti.
Joka ilta käymme vaimoni Kirsi-Liisan kanssa suihkuttelemassa suihkussa. Sitten jo perinteeksi muodostunut ilta ripulointi jonka jälkeen nuolemme toistemme paikat niin puhtaiksi ettei kikkareitamme tai muuta sontaa kulkeudu kauniiseen sänkyymme. Välillä Kirsi-Liisa lypsää tahmat pois ja minä vesiletkutan hänen pyhän paikkansa valkovuodosta ja hiivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan edes omistanut mitään yöpukua, paitulista puhumattakaan. Nukun alasti, mutta kyläpaikassa minulla on toppi ja lyhyet yöhousut. Minusta ei valu yöllä mitään lakanoille, enkä hikoile nukkuessani. Meillä on asunnossa lämpimien säiden varalta jäähdytys, joten silloinkaan ei tarvitse hikoilla. Tykkään nukkua viileässä, jopa kylmässä. Ahdistava ajatus, että yöllä päälläni olisi paksu vaatekerta. En myöskään palele, koska peitto/peitot pitää lämpimänä.
kyllä sinustakin valuu lakanoille vaikka mitä, vaikket sitä itse tiedä. Muuten ihan hyvä kommentti.
Ja sinusta valuu yöpuvulle. Mitä väliä? Ne pestään.
n162cm kirjoitti:
Itse haluaisin harrastaa myös tuota alasti nukkumista mutta en pysty koska peppuni on useasti kakkainen. Pyyhin pyllyni kyllä hyvin mutta jostain syystä joudun aina pyyhkimään peppuaukkoni uudelleen tunnin tai parin päästä. Ikään kuin suoleeni jäisi aina se pieni "myyrä" joka käy kurkkimassa ja sotkemassa paikat uudestaan.
Mulla tuo sama ongelma. Ei toivoakaan että vois nukkuu ilman pikkuhousuja jos on käynyt kyseisenä päivänä kakalla. Ilmeisesti jotain ongelmaa tai löysyyttä sulkijalihaksessa ja suolen tyhjenemisessä... inhottaa elää tämän vaivan kanssa kun jatkuvasti likainen pylly ja ärtynyt peppu.
Nostetaan tätäkin nyt taas kun miehet eivät saa olla munasillaan kotonaan toisessa ketjussa.
Harrastatko itse seksiä housut jalassa, ettei paljas alapää painaudu lakanaa vasten?