Ostin metripizzan, jonka pituus on 47 cm
Kommentit (23)
Se on oikeasti naisten metripitsa, miesten pizza on isompi.
Mittaa toinenkin reuna niin pääset metriin :P
Voisikohan sen palauttaa tai saada 53% alennusta?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:10"]
47+47=94 eli alle metri!
[/quote]
Mutta jos laskee lyhyet sivut mukaan, niin menee jo reilusti yli! Eli ostos olikin tosi edullinen, kun sai ylimääräistä pituutta!
Oisit ostaniu senttipizzan, se on enemmän kun sentin ja sehän on iloinen yllätys näin perjantaina ;)
Tee reklamaatio, sinua on kusetettu!
Soita Räsäselle, kielletään v*ttu kaikki!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:12"]
Tee reklamaatio, sinua on kusetettu!
[/quote]
Joo, ei voi olettaa, että asiakkaalla olisi mittanauha kaupassa mukana, jotta voisi tarkistaa ostoksen etukäteen.
0,47 metriä. Sitä saa varmasti metrinkin
Ymmärrän sua ap. Itse kävin aikoinaan mammuttimarkkinoilla. Petyin kyllä, enkä mene enää. Kusetusta sekin.
[quote author="ExoPol" time="10.04.2015 klo 20:22"]Ymmärrän sua ap. Itse kävin aikoinaan mammuttimarkkinoilla. Petyin kyllä, enkä mene enää. Kusetusta sekin.
[/quote]
Hulluilla päivillä ei tarvitse pettyä?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:23"][quote author="ExoPol" time="10.04.2015 klo 20:22"]Ymmärrän sua ap. Itse kävin aikoinaan mammuttimarkkinoilla. Petyin kyllä, enkä mene enää. Kusetusta sekin.
[/quote]
Hulluilla päivillä ei tarvitse pettyä?
[/quote]
Ei. Se vastaa täysin nimeään!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:23"][quote author="ExoPol" time="10.04.2015 klo 20:22"]Ymmärrän sua ap. Itse kävin aikoinaan mammuttimarkkinoilla. Petyin kyllä, enkä mene enää. Kusetusta sekin. [/quote] Hulluilla päivillä ei tarvitse pettyä? [/quote] Ei. Se vastaa täysin nimeään!
[/quote]
Joo, ei sinne terveet mene, ainakaan vapaaehtoisesti.
Kumma juttu kun metrilakua ja metripizzaa saa myydä tuolla nimellä, mutta voimariini piti muuttaa oivariiniksi kun se ei ole voita..
Vierailija kirjoitti:
Haasta valmistaja oikeuteen!
Nyt ei olla Amerikassa....
Oisivat laittaneet edes peltipitsan, joka olisi mahtunut koko pellille. Nythän tuota joutuu leikkomaan että mahtuu siihen.
Jotkut pizzat tuntuvat sellaisilta kuin peltiä söisi.
Osta senttipitsaa seuraavalla kerralla.