Suuttuisitko tästä?
Joo tein syntiä ja luin miehen whatsapp keskustelua pätkän kun miehen kännyn näytölle ilmaantu sen verran mielenkiintoinen viesti: "Hah, sehän oiskin ;) "
Avasin sitten koko keskustelun ja se meni näin: ensin jotakin kuulumisen vaihtoa liibaliibaa yms. ja jotakin "millon sulle sopisi", nainen vastannut että "katsotaan myöhemmin tarkkaa aikaa :p" (ei puhuta siis mitään siitä mikä sopii tai muuta, mies kysyy vaan suoraan noin...) Sitten nainen kirjoittaa että "tulin just lenkiltä, vettä sataa, ihana kuivatella sisällä" niin mies on kirjoittanut "mä haluisin tulla sun sisään :P"
Tämä tapahtui siis 10 min sitten--- jätin puhelimen nyt siihen missä se oli.. onko tämä aika selvä merkki, en osaa nyt oikein toimia...
Kommentit (11)
Tää on varmaan provo, ei kai tuossa jää mitään epäselväksi ja selityskin on kyllä niin huono, ettei voi mennä kellekään läpi.
Säki varmaan Ap heittelet miespuolisille kavereille läppää, kuinka haluaisit heitä panna ja viesteillä sovitte tapaamisaikaa sitten? Ihan vaan läpällä...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:31"]
Joo tein syntiä ja luin miehen whatsapp keskustelua pätkän kun miehen kännyn näytölle ilmaantu sen verran mielenkiintoinen viesti: "Hah, sehän oiskin ;) "
Avasin sitten koko keskustelun ja se meni näin: ensin jotakin kuulumisen vaihtoa liibaliibaa yms. ja jotakin "millon sulle sopisi", nainen vastannut että "katsotaan myöhemmin tarkkaa aikaa :p" (ei puhuta siis mitään siitä mikä sopii tai muuta, mies kysyy vaan suoraan noin...) Sitten nainen kirjoittaa että "tulin just lenkiltä, vettä sataa, ihana kuivatella sisällä" niin mies on kirjoittanut "mä haluisin tulla sun sisään :P"
Tämä tapahtui siis 10 min sitten--- jätin puhelimen nyt siihen missä se oli.. onko tämä aika selvä merkki, en osaa nyt oikein toimia...
[/quote]
sama akka märisi l-ähessamaa juttua viimeviikolla..
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:16"]
Tää on varmaan provo, ei kai tuossa jää mitään epäselväksi ja selityskin on kyllä niin huono, ettei voi mennä kellekään läpi. Säki varmaan Ap heittelet miespuolisille kavereille läppää, kuinka haluaisit heitä panna ja viesteillä sovitte tapaamisaikaa sitten? Ihan vaan läpällä...
[/quote]
no en heitä mutta miehelläni on aina ollut paljon naispuolisia ystäviä ja on paljon supliikimpi kuin minä. Ja eihän tuossa nyt suoraan sanota että on pettänyt, joten en voi syyttää täysin... miksi pitäs aina ajatella sitä pahinta? Minähän se mieheni tunnen... ei olisi pitänyt avautua koko asiasta ennenkuin olimme jutelleet.. täällä palstalaisten mielestä kaikki miehet pettää!! t.ap
No ei tossa mitään epäselvääkään ole.
No kyllä tosta aika pahan kuvan saa, että mielikuvitus varmasti alkaa laukkaamaan. Jos et ota asiaa puheeksi, niin epätietoisuus ajaa sut hulluksi.
YÖK! Mies suksikoon suohon. Vai onks tää provo? Tai trolli mikä onkaan?
Joo on huono merkki. Ei kukaan oikeasti niin tyhmä ole että kyselis tuollaisia asioita täällä. Parempi provo ensi kerralla.
Hyi helvetti ihan selvä juttu. Ei ole viatonta.
Taitaa olla provo...
Miten selität miehelle, että miksi näytössä ei enää näy tämä uusi viesti?
toivon että olisi provo mutta ei ole.nyt juteltiin, mies kuitenkin sanoi että kyseessä on kaveri jonka kanssa vitsit on aina ollut tuon suuntaisia mutta mitään merkitsevää se ei ole. haluaisin kovasti uskoa miestä, miksi mies olisi muuten puhelimen jättänyt silleen että minä voin nähdä sen? ja mulla on kuitenkin pääsykoodi miehen puhelimeen yms. niin ei pitäisi olla mitään salattavaa. sanoi että hänellä olisi kyllä oikeus suuttuai että olin lukenut ja ei ymmärrä miten teen tästä niin ison jutun.. t.ap