Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyttömäinen poika/mies aina homo/bi?

Vierailija
21.07.2015 |

Onko poika tai mies, jolla on naisellisia elkeitä aina homo tai vähintään bi? Siis esim. istuu jalat ristissä, juoksee kädet tyttömäisesti heiluen ja heittää palloa tyttömäisesti. (Eivät tietenkään kaikki naisetkaan juokse/heitä tyttömäisesti, mutta tiedätte ehkä mitä tarkoitan.)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukioaikainen kaveri oli ihan neiti. Seurusteli kuitenkin naisen kanssa ja asui hänen kanssaan vuosia. Nykyisin on julkkishomo, ei edes bi.

Sinänsä hassua että oli kaapissa vielä lukiossa, luokallamme oli nimittäin useita julkihomoja (oltiin taidelukiossa, jossa riitti kaikenlaista väkeä).

Vierailija
2/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole tähän mitään kommentoitavaa?

Oma poikani (nyt teini-ikäinen) on aina ollut tyttömäinen. Kaveritkin naureskelevat hänen "neitimäisyydelleen". On tosi pidetty kaveri sekä tyttöjen että poikien keskuudessa.

Olen oikeastaan aina ajatellut että poika on varmaankin homo. Nyt kuitenkin tuntuu punastelevan erityisesti tytöistä puhuttaessa ja muutenkin jutut ovat usein kavereiden kanssa "miehisiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä homo, bi-mies taas on samanlainen kuin naispuoliset kaikkiruokaiset ei ulkoisia erityispiirteita mutta vittumoinen ja itsekäs minä minä luonne.

Vierailija
4/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat seksit saanu ei-miesmäisiltä miehiltä. Oon 28v nainen

Vierailija
5/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
6/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko perhonen ja ampiainen sama asia?

Vierailija
7/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten seuraa jatkokysymys:

Miksi ihmeessä jotkut pojat/miehet (kuten omani) liikkuvat niin stereotyyppisen homomaisesti? Yritettiin poikaa opettaa juoksemaan tehokkaammin joskus ala-astella (jotta ei tuosta kiusattaisi), mutta ei, räpistelee käsiään ja heittelee jalkoja sivulle kuin jossain sketsissä. Ihme kyllä häntä ei ole kiusattu koskaan, ei siis koe niitä "neiti"-juttuja mitenkään ilkeinä. 

Tosi suloinen ja kaunis poika hän on ja muutenkin ihana.

ap

Vierailija
8/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parikin homoviboja lähettelevää kaveria jotka on juurikin kovin neitimäisiä ja "hinttimäisiä". Ainakin itse sanovat olevansa ihan heteroja ja tyttöjen/naisten kanssa ovat seurustelleetkin. Tosin eihän sitä ulkopuolinen toki aina varmuudella tiedä mutta ainakin meidän kaveriporukassa kaapissa pysyminen olisi ihan järjetöntä kun seksuaalista suuntautumista löytyy yhtä monta sorttia kuin karkkikaupassa irttareita :D aina saavat kyllä huomauttelua tuosta tyttömäisyydestä, mahtanee ärsyttää

Vierailija
9/11 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
10/11 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteäni luullaan homoksi tosi usein, meikkaan , käytän 'naismaisia" vaatteita, nypin kulmakarvat ja laitan hiukset + oon muutenkin vähän naismainen piirteiltäni mutta (lähes) kaikkien suureksi yllätykseksi en ole homo vaikka siltä näytänkin:) metroseksuaali ehkä enemmän ;;) Viime vklp taas joku mies yritti saada sänkyyn kun niin varmasti luuli hompsuksi mua -_-

Vierailija
11/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttömäisillä pojuilla on paljon helpompaa kuin Miesmäisillä Miehilä, joille hetero-oletus on huomattavasti suurempi. tyttömäisten pojujen ei tarvitse salailla mitään, ja Miehetkin uskaltavat lähestyä paljon helpommin. : P Isäntien suosio taattua, hihii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän