Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajan partani veitsellä. Kannattaisiko sinunkin?

Vierailija
10.04.2015 |

Veitsellä saa parhaimman tuloksen eikä se ärsytä ihoa. Kannattaako sinunkin siirtyä partaveitsen käyttäjäksi, tai suositella sitä miehellesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:01"]

Veitsellä saa parhaimman tuloksen eikä se ärsytä ihoa. Kannattaako sinunkin siirtyä partaveitsen käyttäjäksi, tai suositella sitä miehellesi?

[/quote]Minulla on partaveitsi, mutta en ole vielä arvannut käyttää. Pitää kokeilla:)

Vierailija
2/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perinteinen safety razor + partasuti joilla on kyllä tyylikästä ja herrasmiesmäistä ajaa partaansa mutta paljon paremman jäljen saa purkista tulevalla partavaahdolla ja moniteräisellä Gillettellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajaa partansa partaveitsellä. On kuulemma paljon parempi kuin perushöylät.

Vierailija
4/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitä saa ja miten ajetaan?

Vierailija
5/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleehan noita karvoja välillä veitsenkin kanssa nypittyä jos ei pinsettejä löydy tai ei vielä yllä käsin nypättäväksi.

Vierailija
6/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä saa ostaa vaikka huuto.netistä ja uusia verkkokaupoista. Youtubesta löytyy videoita kun ajetaan veitsellä.

Vierailija
7/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisen mikä valmistajan mukaan oli hiiliteräksestä tehty. Tarkistin sähköpostilla. Helvetti mitä tuskaa se parran ajo oli, kuukauden kidutin itseäni, jonka jälkeen vein veitsen mökille. Ehkä tuntien saunomisen ja 3 promillen kännin jälkeen tuosta sheivaamisesta tulee inhimillistä.

Ajatus silti hieno, ei tarvii teriä hommaa. Harmi vaan etten saanu millään tarpeeksi teräväksi sitä.

Vierailija
8/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisella kivellä saa. Lisäksi pitää käyttää nahkavyötä ennen ajoa. Minusta veitsi on mukavin parranajoväline.

Vierailija
9/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole miehekkäämpää, kun trimmaa vain partaa. Veitsi on kuin yrittäisi kuskata huutavia lapsia hevosvankkureilla mummolaan. Yhtä tehokasta.

Vierailija
10/10 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:01"]  Kannattaako sinunkin siirtyä partaveitsen käyttäjäksi, tai suositella sitä miehellesi?

[/quote]

no jos MULLE kasvaisi parta, niin totta helkkarissa käyttäisin kaikki keinot sen pois ajamiseen. Mieheni käyttää ihan perinteistä partakonetta. Mutta Conchita Wurst saattaisi olla kiinnostunut vinkistäsi?