Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun paino ei putoa?!:(

Vierailija
10.04.2015 |

Olen laihduttanut n. 2 vkoa, niin että kalorit on ollut max 1400 vrk:ssa, useimmiten 1000 ja allekin. Paino pudonnut ruhtinaalliset 500 g. Ei naurata. Yhtenä päivänä herkuttelin max 2100 kcal. Oli syntymäpäivät ja pyhäruokailua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtölukema jäi eli 65 kg ja 168 cm.

Vierailija
2/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska n. 7000kcal vaje laihduttaa kilon, näin teoreettisesti. Ja voi olla että syöt liian vähänkin. 

Vierailija
4/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaurapuuroa, mustikoita, ruisleipää (korkeintaan 1 pala vrk), kanamunia, appelsiinia ja sit Nutrilettia aterioita korvaamaan. Joinain päivinä kanafile salaatin kera (tomaatti, kurkku, sipuli ja salaatti, tippa oliiviöljyä). Kalorit oon laskenut ihan kaikki. Joinakin päivinä oon syönyt rivin tummaa suklaala (140 kcal) tai rahkan (90-140 kcal). Tässä nää syömiset.

Vierailija
5/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino on noin alhainen, ei se ton nopeempaa tipu.

Vierailija
6/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kulutus on ehkä max. 1700 kcal päivässä, jos siis et ole kovin aktiivinen. Eli laihtuminen on hidasta, jos syöt 1400 kcal päivässä (joo, sanoit, että välillä oot syönyt vähemmänkin). Oothan sä sentään laihtunut, kyllä se siitä. Pitää olla kärsivällinen. Normaalipainossa ei mihinkään monen kilon viikkopudotukseen voi edes päästä.

Vierailija
7/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nutriletteja?

Vierailija
8/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa... siinä syy. Odota vähintään kuukausi tuloksia.

Vierailija
9/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mä vähän oon itekkin ajatellut, että oliskohan syynä se, kun pudotettavaa ei niin kauheesti ole. Mutta tosi vaikeaa tää on, kun ei saa kannustusta eikä palkintoa 'ahkeruudelle'. Se on varmaan just se syy, miksi sitten aina vaan on se 5 kg ylimääräistä. Ja ne on ihan selvästi ylimääräistä, sillä opn ollut paljon hoikempi aiemmin. Kiitos ihanan kannustavista viesteistä!! Ei kai muu auta kuin yrittää vaan jaksaa tai muuten ei ole koskaan tyytyväinen painoonsa.
Mistä te saatte motivaation laiduttamiseen, jos kilot karisee näin surkeasti? :(

Vierailija
10/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi osan aterioista oon korvannut Nutrileteillä, että kaloreja jää noihin muihin syömisiin.

Vierailija
11/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala liikkua, käyt vaikka tunnin lenkillä joka päivä. Saat lisättyä kulutusta vähän (huom. vähän). Jos sulla ei ole kärsivällisyyttä, et jaksa noudattaa ruokavaliota ja kilot tulee takaisin. Ajattele siis pitkällä tähtäimellä (typerä ilmaus). Ja tosiaan kun tuo kalorivaje on noinkin pieni, niin hidastahan painonpudotus silloin on.

Vierailija
12/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:56"]

Siksi osan aterioista oon korvannut Nutrileteillä, että kaloreja jää noihin muihin syömisiin.

[/quote]

Ota oppia ketjusta: Miksi painoni putoaa.

Vierailija
13/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan innolla oon seurannut täällä noiden muiden hehkutusta, kun monia kiloja tippunut viikossa eikä multa lähde EDES kiloa. Mutta toki heillä on enemmän pudotettavaa, mutta oon iloinen heidän puolesta.
Ehkä ei pitäisi käydä joka aamu vaa'alla pettymässä? Mutta kun niin toiveikkaana sinne astelee, aatellen et tänään varmaan jo tippunu, mutta Ei. Ehkä sit 100 g joskus, mikä ei naurata. Vaihteleehan se paino normaalistikin, vaikkei laihduttais....

Vierailija
14/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vaaka menee ja ota mittanauha avuksi :)

Vierailija
15/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo melkein lannistunut ja ajattelen, ettei ne sentitkään mihinkään katoa. En oo koskasn käyttänyt mittanauhaa apuna. Ehkä pitäisi kokeilla?

Vierailija
16/21 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää muistaa, että aikaa siihen kuluu. Tsemppiä ja pitkäjänteisyyttä sulle!

Vierailija
17/21 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sopiva kalorimäärä vrk:ssa, jotta se painonpudotus olisi nopeampaa? Oon muutamana päivänä, tarkemmin kolmena, kokonaan korvannut ateriat Nutrileyeillä, jolloin kalorit alle 600. Mutta ei musta taida olla siihen. Töissäkin on hankalaa syödä vain noita, koska oon vaatteiden kanssa ihan normipainoisem näköinen, vaikka läskiä löytyy. Ni sosiaalinen paine on ärsyttävää. 'Lopeta nyt tollanen, sähän oot hyvä noin tms.'

Vierailija
18/21 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi normaalipainoinen ap laihduttaa? Ei kannata - menee elimistö säästöliekille ja kappas, normiruoatkin alkavat lihottaa. Kohta on 75 kg mittarissa ja silloin on jo pullukka.

Vierailija
19/21 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hiilihydraattia! Porkkanaa, perunaa, bataattia, porkkanaraastetta, salaatteja ja kaikkia kasviksia joka päivä. Banaania ja muita hedelmiä myös. Marjoja! Puuroja (guteenitonta! gluteeni lihottaa liiallisena) kaurapuuroa näemmä syötkin, proteiinin lähteitä kohtuullinen määrä. Sellaista ruokaa että liikunta maistuu ja elimistö käynnistyy (aineenvaihdunta).

Et ole lihava vaan ennemminkin haluat varmaan kiinteytyä? Jätä nutriletit pois ja syö oikeaa ruokaa!

Vierailija
20/21 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heivaat ne Nutriletit pois. Ajattelitko väkisin irvistellen saada ne viisi kiloa äkkiä pois, kehon sekaisin ja kesällä ottaa ne kilot tuplana takasin? Liiku ja laske kaloreita. Kalorivaje päivälle 300-500 eikä mitään kitukuureja. Noi pirtelökuurit on tehty vaikeasti lihaville saamaan vauhtia painonpudotukseen. Kyllä pysyvä laihtuminen vaatii aina elämäntapojen muuttamista ja mitä vähemmän kiloja pitää saada pois, sen vaikeampaa se laihduttaminen on koska kropalla ei vaan ole mitään mistä päästää irti. Itsellä lähtöpaino 67, pituus 165 ja reilussa kahdessa kuukaudessa lähtenyt 3,5kg. Kaloreita laskemalla ja runsaalla liikunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän