Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä mummomafia ohjelmasta?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:11"]http://www.vauva.fi/keskustelu/4364112/ketju/mummo_mafia
[/quote]
Tässä ketjussa ei puhuta paljoa mitään itse ohjelmasta. Haukutaan vain kilpaa sitä äitiä ja tunnetaan ylemmyyden tunnetta toisen huonosta tilanteesta. Noloa.
Vaikuttaa ihan hauskalta ohjelmalta.. :) ja ne mummot rautakaupassa.. :D enkä tiedä onko ohjelma turha, jos sillä pystytään oikeesti auttamaan ihmisiä (kuten tätä yh-äitiä). Mielenkiinnolla jatkan seuraamista.. :)
Alue: Aihe vapaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/4364112/ketju/mummo_mafia