Multa löydettiin syöpäkasvain keuhkosta
Tai, nyt se on varmaa, että se on pahanlaatuinen syöpäkasvain. En oo koskaan polttanut, en ees maistanut tupakkaa.
Kommentit (25)
Siis otettiinko koepala? Muutenhan sitä ei syöväksi sanota. Keuhkojen adenokarsinoomaa esiintyy myös tupakoimattomilla naisilla, joskus aika nuorillakin. Toivottavasti löytyi pienenä eikä ole levinnyt, on ehkä vielä hoidettavissa.
Toivottavasti se on hoidettavissa. Miten huomasit sen?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:29"]
Oi ei, oon älyttömän pahoillani! Ethän ole asian kanssa yksin? Millaisia oireita sinulla oli?
[/quote] Oli flunssa, mutta yskä ei koskaan lähtenyt pois. Alussa yskä ei vaivannut elämää, mut sitten en pystynyt enää nukkumaankaan, kun yskitti koko ajan. Sitten vähän ajan päästä alko tulemaan veren palasia (hyytymiä?). Hengästyin tosi helposti ja keuhkoon koski.
Oon saanut tukea ja perhekin tietää. Onneks ei oo lapsia, ja oon aika nuori. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:30"]
Siis otettiinko koepala? Muutenhan sitä ei syöväksi sanota. Keuhkojen adenokarsinoomaa esiintyy myös tupakoimattomilla naisilla, joskus aika nuorillakin. Toivottavasti löytyi pienenä eikä ole levinnyt, on ehkä vielä hoidettavissa.
[/quote] Koepala on otettu. Ap
Voi ei, paljon voimia sulle!
Tiedätkö jo, mitä hoitoja aletaan antamaan?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:40"]
Voi ei, paljon voimia sulle!
Tiedätkö jo, mitä hoitoja aletaan antamaan?
[/quote] Sädehoidolla nyt aluksi, katsotaan jos kasvain pienentyisi hieman, jolloin leikkaaminen olisi helpompaa. Toivon, ettei leikkausta tarvita :( Kiitos <3 Ap
Voi ap, olen pahoillani puolestasi. Tiedätkö vielä, onko etäpesäkkeitä? Adenokarsinooma ei ns pahin keuhkpsyöpätyyppi kuitenkaan. Toivok sinulle kobasti tsemppiä ja voimia. Olet nuori, taistele, älä luovuta!
Kiva lukea tällaista, kun omalla teinilapsella on ollut jo kolmatta viikkoa yskä ja tuo flunssa ei tunnu tokenevan millään:(
Ap, olen pahoillani ja toivon sinulle parasta!
Kaikkea hyvää sulle! Saat varmasti parasta mahdollista hoitoa, kerro myöhemmin kuulumisistasi, jos se tuntuu hyvältä.
Onneksi asumme Suomessa, täällä syöpähoidot ovat maailman parhaimmistoa. Voimia sulle <3
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:44"]Onneksi asumme Suomessa, täällä syöpähoidot ovat maailman parhaimmistoa. Voimia sulle <3
[/quote]
mun sisko kuoli syöpään. Eli se siitä parhaimmistosta
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:44"]Onneksi asumme Suomessa, täällä syöpähoidot ovat maailman parhaimmistoa. Voimia sulle <3
[/quote]
[/quote]
Aina joku kuolee syöpään.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:19"]
Kiva lukea tällaista, kun omalla teinilapsella on ollut jo kolmatta viikkoa yskä ja tuo flunssa ei tunnu tokenevan millään:(
Ap, olen pahoillani ja toivon sinulle parasta!
[/quote] Hinkuyskä? Mulla oli 12 vuotiaana hinkuyskä, kesti melkeen koko vuoden. Toivoin, että olis ollut nytkin :( Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:44"]Onneksi asumme Suomessa, täällä syöpähoidot ovat maailman parhaimmistoa. Voimia sulle <3
[/quote]
[/quote]
Noni, sähän osaat käytöstavat. Tekis mieli tintata tälläisiä tahdittomia ihmisiä.
Paljon tsemppiä, ap.
Oi ei, oon älyttömän pahoillani! Ethän ole asian kanssa yksin? Millaisia oireita sinulla oli?