Multa löydettiin syöpäkasvain keuhkosta
Tai, nyt se on varmaa, että se on pahanlaatuinen syöpäkasvain. En oo koskaan polttanut, en ees maistanut tupakkaa.
Kommentit (25)
Mun isältä poistettiin muutama vuosi sitten koko toinen keuhko. Toipui onneksi tosi hyvin.Toivoa on, tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:44"]Onneksi asumme Suomessa, täällä syöpähoidot ovat maailman parhaimmistoa. Voimia sulle <3 [/quote] mun sisko kuoli syöpään. Eli se siitä parhaimmistosta [/quote] Noni, sähän osaat käytöstavat. Tekis mieli tintata tälläisiä tahdittomia ihmisiä. Paljon tsemppiä, ap.
[/quote]
Ja mun vaarilla todettiin keuhkosyöpä, jonka uskottiin johtuvan asbestinpurkuhommista. Sai hoitoja tasan yhden kerran, ja syöpä oli mystisesti hävinnyt. Näitä uskomattomia tarinoita on kumpaankin suuntaan, mutta keskity sinä ap vain positiivisiin!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:44"]
Onneksi asumme Suomessa, täällä syöpähoidot ovat maailman parhaimmistoa. Voimia sulle <3
[/quote] Kuitenkin piti kayda Yhdysvalloista ostamassa se protonterapialaite joka taitaa olla Suomen ainoa. Taalla niita on melkein joka kylassa.
Joo, Suomessa on kuitenkin vain 5 miljoonaa ihmistä, ei tämän kokoiselle populalle tarvi montaa erikoislaitetta, kun niitä ei useimpiin syöpätyyppeihin edes tarvita. Suomessa sentään hoidetaan hyvin ja ilmaiseksi, oli sitten torpan mummu tai pörssifirman toimari. Ja hoidetaan toinen tai kolmaskin syöpä, jos tulee kohdalle. Jenkeissä hoito riippuu vakuutusyhtiöstä ja työnantajasta ja monet vakuutukset eivät maksa toisen syövän hoitoa eli eikun netissä säälikampanja pystyyn.
Sukulaiseni keuhkosyöpä leikattiin 4 vuotta sitten; oikeasta keuhkosta poistettiin 2/3. Hän toipui leikkauksesta hyvin ja voi nyt erinomaisesti.
Rohkeutta ja paranemista sinulle.