Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Iho hilseilevän pintakuiva ja huomenna juhlat.

Vierailija
10.04.2015 |

Mikä avuksi?
Miten ton naamarin saisi siihen kuntoon, että pystyy meikit laittamaan näyttämättä kauhuleffojen loppuhirviöltä. Iho hilseillyt jo 3vk ja ei auta rasvat ja kookosöljyllä pesukin vain hiukan hillitsee. Tuun hulluksi. Ikinä ollut näin huonossa iho vaikka juon 2-3 litraa vettä pv. Jätin viljat ja sokerit pois yli kk sitten joten ilmeisesti johtuu ruokavaliostani se mitä iholle tapahtuu. Ei tämä kuitenkaan puhdistumista ole. Se vaihe meni jo.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvojen saanti tosiaan on tiukilla ruokavaliossa kun terapeutin mielestä mun rasvaprossani on tavattoman korkea ja se täytyy saada alas ja lihasprossaa nostettua.

Vierailija
22/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rasvaa. Ei huomiseksi tehoa, mutta jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori iho suolalla ja laita sen jälkeen kosteuttava naamio.

Vierailija
24/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:24"]

Rasvojen saanti tosiaan on tiukilla ruokavaliossa kun terapeutin mielestä mun rasvaprossani on tavattoman korkea ja se täytyy saada alas ja lihasprossaa nostettua.

[/quote]

Ei siihen rasvojen vähentäminen auta.

Vierailija
25/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maitoon reagoiminen ei välttämättä kuulu kaikilla peräpäästä. Mutta kyllä oikeasti pitäisi pehmeitä rasvoja jollain tapaa lisätä. Ei älyttömiä määriä, mutta kyllähän nyt ihon kuntoon ne sisäisetkin öljyt vaikuttaa. Oon vähän ihmeissäni kyseisen ravintoterapeutin ohjeista.. Enkä siis puhu mistään margariineista tai muista, vaan oliivi- ja pähkinäöljyt salaatinkastikkeiksi tai avokadoa salaatin joukkoon tms. Toki niissä on enemmän kaloreita, mutta kyllä keho rasvoja tarvitsee. Sitten jos siihen ruokavalioon ei vain voi lisätä öljyjä yhtään, niin sitten lisäisin sinuna ainakin kalaöljykapseleita ruokavalioon. Ja niistäkin sitten ihan kunnon kapseleita. Esim. niissä kaupasta ostettavissa(2 pkt kympillä) on luokattoman vähän rasvahappoja verrattuna esim Professorin tai Möllerin kapseleihin.

Vierailija
26/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:08"]Ja maitoon reagoiminen ei välttämättä kuulu kaikilla peräpäästä. Mutta kyllä oikeasti pitäisi pehmeitä rasvoja jollain tapaa lisätä. Ei älyttömiä määriä, mutta kyllähän nyt ihon kuntoon ne sisäisetkin öljyt vaikuttaa. Oon vähän ihmeissäni kyseisen ravintoterapeutin ohjeista.. Enkä siis puhu mistään margariineista tai muista, vaan oliivi- ja pähkinäöljyt salaatinkastikkeiksi tai avokadoa salaatin joukkoon tms. Toki niissä on enemmän kaloreita, mutta kyllä keho rasvoja tarvitsee. Sitten jos siihen ruokavalioon ei vain voi lisätä öljyjä yhtään, niin sitten lisäisin sinuna ainakin kalaöljykapseleita ruokavalioon. Ja niistäkin sitten ihan kunnon kapseleita. Esim. niissä kaupasta ostettavissa(2 pkt kympillä) on luokattoman vähän rasvahappoja verrattuna esim Professorin tai Möllerin kapseleihin.
[/quote]

Oliiviöljy on ainoa rasva jota saan käyttää ja käytänkin. Ja rasvahapot kapseleina. Ei vaan auta.
ruokavalio tehty sellaiseksi että tippuu kilo viikossa. Muita rasvoja saan maitorahkasta ja raejuustosta. Plus vähärasvaiset lihat ja kasvikset joita syön päivittäin. Uskon, että monikin ihminen elää ihan terveesti tällä valiolla. Mulla vaan kärsii kasvot. Ja oon terapeuttini mukaan ensimmäinen näillä oireilla hänen asiakkaistaan.

Vierailija
27/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö testaamaan vaikka viikkoa tai kahta maidottomasti? Proteiinia sitten esim laadukkaasta hera- tai riisiproteiinista tai jostain muusta ravintoterapeuttisi ehdottamasta tuotteesta.. Ihan vaan sillä, että saisi selville sen reagoitko maitoon ihollasi. Jos ihon kunto paranee tuon kokeilijakson aikana, johtuu se aika varmasti siitä maidosta.

Vierailija
28/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:08"]Ja maitoon reagoiminen ei välttämättä kuulu kaikilla peräpäästä. Mutta kyllä oikeasti pitäisi pehmeitä rasvoja jollain tapaa lisätä. Ei älyttömiä määriä, mutta kyllähän nyt ihon kuntoon ne sisäisetkin öljyt vaikuttaa. Oon vähän ihmeissäni kyseisen ravintoterapeutin ohjeista.. Enkä siis puhu mistään margariineista tai muista, vaan oliivi- ja pähkinäöljyt salaatinkastikkeiksi tai avokadoa salaatin joukkoon tms. Toki niissä on enemmän kaloreita, mutta kyllä keho rasvoja tarvitsee. Sitten jos siihen ruokavalioon ei vain voi lisätä öljyjä yhtään, niin sitten lisäisin sinuna ainakin kalaöljykapseleita ruokavalioon. Ja niistäkin sitten ihan kunnon kapseleita. Esim. niissä kaupasta ostettavissa(2 pkt kympillä) on luokattoman vähän rasvahappoja verrattuna esim Professorin tai Möllerin kapseleihin. [/quote] Oliiviöljy on ainoa rasva jota saan käyttää ja käytänkin. Ja rasvahapot kapseleina. Ei vaan auta. ruokavalio tehty sellaiseksi että tippuu kilo viikossa. Muita rasvoja saan maitorahkasta ja raejuustosta. Plus vähärasvaiset lihat ja kasvikset joita syön päivittäin. Uskon, että monikin ihminen elää ihan terveesti tällä valiolla. Mulla vaan kärsii kasvot. Ja oon terapeuttini mukaan ensimmäinen näillä oireilla hänen asiakkaistaan.

[/quote]

Ai, että ihan SAAT käyttää öljyä :) Maitorahkassa ja raejuustossa ei rasvaa ole.

Vierailija
29/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanaiset monipuolisista vinkeistä. Nyt jää vain valittavaksi mitä niistä kokeilisin vaiko kaikkia. Ajattelin jo aamulla, että vietän illan extrahyperturbo ihonhoitoillan.

Voisin pestä ihon kookosöljyllä, kuoria niillä kylmillä kaurahiutaleilla. Laittaa sen hunaja naamion. Imeisesti antibioottinen? Ja rasvaa!

Vierailija
30/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun on pakko laittaa kasvoille kortisonivoidetta.

Itselläni todettiin ruusufinni 1.5 vuotta sitten ja sain siihen voiteet ja antibiootin ja lopulta isotretinoiinia (Roaccutanina tunnetumpi). Mutta yhdessä vaiheessa naamaan tuli ärhäkkä ihottuma hilseilyineen, turvotuksineen ja punoituksineen. Sain ihotautilekurilta vahvaa, reseptikortisonia = Bemetsonia ja sitä piti vedellä naamaan silmäluomia myöten viikon ajan. Lähti hilseilyt tosi hyvin kuriin.

Vaikka kortisonia täytyy "varoa", se on ehdoton hoito silloin kun siihen on oikea tarve. Tähän hätään et ehdi saada reseptiä, mutta osta vaikka hydrokortisonia tai laita jotain muuta mietoa kortisonivoidetta, niin olet juhlissa rauhoittuneemman ihon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi