Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä ihan okei että..

Vierailija
10.04.2015 |

parisuhteessa kun ollaan erossa esim töiden takiauseastikin pari viikkoa, niin ei viiteen päivään laiteta yhtään viestiä/soiteta? Miesystäväni sanoi että kyllä pitäisi 5 päivää pärjätä ilman yhteydenpitoa. Ei olla oltu edes vuotta vielä yhdessä. Olenko ahdistava tarruatuja kun oletan että edes sen verran toista ikävöisi että haluaisi päivän päätteeksi kuulla että täklä on kaikki hyvin..

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, me laitellaan miehen työpäivän aikanakin viestejä ja soitellaan, ja mies on sentään töissä klo 5-13. Ja me herätään lasten kanssa vasta 7-9 maissa. Ts. Ei olla juuri koskaan edes 4h kommunikoimatta, vuosia takana 7. Molemmilla on kuitenkin omiakin menoja ja joskus reissujakin (tosin reissussa viestitellään ehkä muutama kerta päivässä), en koe että oltaisiin mitenkään ripustautuvia. Meille tämä on ihan luonnollista ja viestittely ihan mitä vaan, arkisia kauppalappuja, hauskoja kuvia lapsista tai kuumaa viestittelyä. Ei tulis mieleenkään kokea viestittelyä ahdistavana, tietysti haluan kertoa rakkaalleni missä mennään ja mitä kuuluu. Olis erittäin huolestuttavaa jos mieheni ei jaksaisi viestittää kanssani viiteen päivään ja kokisi yhteydenpidon (alle viiden päivän välein) minuun ahdistavana. Etenkin noin aikaisessa vaiheessa suhdetta.

Vierailija
42/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:25"]Arvatkaa mitä, mun eksä sanoi mua tarrautujaksi kun otin puheeksi sen että haluaisin nähdä vähän useammin kuin viikon-parin viikon välein ja siinä välissä soitella kerran tai viestitellä silloin tällöin kuulumisia. Mun kaikki hälytyskellot soi ja tunsin että tämä oli väärin, mutta mies sai mut tuntemaan että vika oli minussa ja yhä pelkään että minussa on vikaa. Seurustelimme yhteensä n. 2,5 vuotta. Suhteen loppuvaiheessa miehen käytös vaan pahentui. Yhdellä tapaamisella hän vaan suuttui tai ärsyyntyi minuun muttei suostunut kertomaan miksi. Sen jälkeen en kuullut hänestä KAHTEEN VIIKKOON yhtään mitään! Olin jo eroamassa mutta päätin antaa viimeisen mahdollisuuden. Mies oli aina tavatessa aika normaali mutta välillä nihkeili.

Musta tuntuu yhä todella pahalta hänen sanansa että olen: takertuva, ja että hän "ärsyyntynyt minuun" kun otin tuon hänen käytöksen usein puheeksi. Hänellä oli tapana aina jotenkin semivakuuttavasti selittää että kaikkien parisuhteiden ei tarvitse olla samanlaisia ja että minun ajatusmaailmani on vain pilannut jotkut sokeriset hollywood leffat ja disney ajattelu ja siksi olen niin takertuva.

Anteeksi että lainaan ap:n ketjua, mutta haluaisin myös tietää oliko tuo missään määrin normaalia. Minusta ei, ja olen raivostunut siitä että mies tuntui vain käyttävän minua hyväkseen, ja minä jopa aloin itsekin syyttämään itseäni! Eli varo ap, se voi vain pahentua. Kaikista ei ole lepertelemään tekstareilla mutta on raja jossa hiljaisuus muuttuu kiinnostuksen puutteeksi.

Oksettaa todistellakin tätä vielä mutta en ole koskaan kokenut olevani takertuva, olen itsenäinen hyvin yksinkin viihtyvä nainen. Mutta en näe pointtia "seurustella" jos olen vain fuckbuddy toiselle. Että kismittää.
[/quote]

Tarkennan: siis emme soitelleet tai viestitelleet näkemisten välillä ollenkaan jos se miehestä oli kiinni, minä olisin siis halunnut pitää vähän yhteyttä eli kerran tai viestejä välillä.

No jaa kai tämä oli selvä tapaus, mies leikki minulla. Oksettaa mutta samalla raivostuttaa koska hän sai tuntemaan minun oloni huonoksi, olinhan mukamas rasittava ja takertuva paska.
[/quote]
Voi ei kuulosta hirveeltä, mutta tutulta. Munkin mies on sanonut että sopisin kirjottamaan kauniita ja rohkeita tai että alan muistuttaa salkkareiden henkilöjä. En itsemielstäni kuitenkaan ole mikään dramaqueen, enkä vaadi mitään hirveän ihmeellistä. En halua kalliita lahjoja tai yltiöromanttisia kynttilä illallisia, vaan sellaista tavallista "arkipäivän rakkautta". Sellaista että jos on jollain tasolla ollut huono päivä, voisi kertoa siitä rakkaalleen ja tuntea itsensä arvokkaaksi. Mutta miehestä se on ilmeisesti liikaa vaadittu.
[/quote]

Joo just tuollaista :( Minäkin koen olevani aika jalat maassa oleva tyyppi tietyllä tapaa, en siis odota mitään ilotulituksia mutta molemminpuolista kunnioitusta ja arkisia pieniä huomionosoituksia kyllä! Koska muuten mikä idea on olla yhdessä? Minusta tuntuu että eksälläni oli kyllä muutenkin ongelmia tunteiden käsittelyn kanssa, en voi kai osottaa yhtä kivaa tekstaria päivän kuulumisista viikon radiohiljaisuuden jälkeen jos miehellä on muutenkin tapana vaieta omista menoistaan ja ajatuksistaan ja jollain tavalla mököttää välillä. Ja sama mies muuten suhteen alkuvaiheessa lirkutteli muille naisille, tämä selvisi minulla vasta myöhemmin. Pidä siis varasi sinunkin miehesi kanssa. En kadu eroa, kadun vain hukattuja vuosia ja omaa sinisilmäisyyttäni. Ujo mies voikin olla sulkeutunut ja passiivis-aggressiivisen henkisen väkivallan käyttäjä. Tai sitten maailmankuva on niin erilainen. Jos minä seurustelen, haluan jakaa elämäni. Ei se tarkoita että menettää itsenäisyyden, mitä nämä tällaiset miehet kai pelkää. Ja tuo syyttely on huono merkki, se jättää jäljen.
[/quote]

Kuulostaa todella paljon siltä että miehellä olisi toinen/toisia naisia ollut. Todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarrautuja.

Vierailija
44/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta parisuhteessa pävittäin ollaan yhteydessä. Tosin eipä se maailma kaadu vaikka joku päivä jäisikin välistä. Sinällään esim. yksittäiseen tekstariin vastaaminen ei kovin paljon vaadi.

Vierailija
45/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi päivää on kyllä minusta aika pitkä aika, mutta joillekin se sopii varmasti ihan hyvin Ovathan jotkut naimisissa olevat paritkin pitkään erossa toisistaan. Kannattaa tehdä, niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.

Vierailija
46/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä reissusta ala soittelemaan kotiin, jos ei ole mitään erityistä asiaa (esim paluulento siirtyykin myöhemmäksi/aikaisemmaksi, jotain on sattunut tms). Luotan siihen, että aikuinen ihminen selviää muutaman viikon ilman minuakin. Jos ei selviä, soittakoon äidilleen.

Vierailija
47/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omituista jos ei edes hyvän yön viestiä päivittäin tule :D

Vierailija
48/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta tarrautujalta tuon perusteella. Tottakai joka päivä kuulumiset vaihdetaan puolison kanssa, jos ollaan erossa. Vajaa vuosi vasta teillä takana, niin luulisi ikävän olevan kova.

Vierailija
49/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä ei ole tapana erossa viestitellä. Oletusarvona on, että aikuinen ihminen pärjää viisi päivää ilman, että saa halipusiviestiä

Vierailija
50/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis odottelit puhelimen ääressä viestiä tai soittoa viisi päivää, mutta et itse tehnyt elettäkään ottaaksesi yhteyttä? Kuulostaa naisen logiikalta.

Vierailija
51/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:14"]Siis odottelit puhelimen ääressä viestiä tai soittoa viisi päivää, mutta et itse tehnyt elettäkään ottaaksesi yhteyttä? Kuulostaa naisen logiikalta.
[/quote]
Laitan kyllä viestiä, mutta mies harvemmin vastailee

Vierailija
52/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee toisen ollessa reissussa korkeintaan päivä ilman mitään yhteydenottoa, ja sekin yleensä ennalta ilmoitetusti. Et minusta ole takertuja.

Vierailija
53/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suhde on erilainen. Omassa suhteessani ei olisi ok. Kyse ei ole siitä etteikö pärjäisi ilman yhteydenpitoa vaan siitä että haluaa pitää yhteyttä.

Vierailija
54/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me pari viestiä laitellaan päivittäin, ainakin illalla jotain, kun mies on pois. Yleensä vain että miten päivä on mennyt jne.
Me ollaan oltu yhdessä yli 10v ja mies haluaa tietää lasten kuulumiset, eli jos tilanne sallii (esim aikaerojen takia aina ei) niin skypetellään niin isä ja lapsetkin näkee toisensa.

Vierailija
55/55 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ilmoitella. Minusta olisi tylsääkin, jos saisi joka päivä selostuksen, mitä on päivän aikana tapahtunut. Paljon mieluummin odotan ja kuulen koko reissun kuulumiset toisen palattua kotiin.