Minkälaiset rinnat sinulla on? Kuva.
Mikä näistä vastaa niitä eniten? Ikäsi ja onko lapsia.
Kommentit (118)
omena /sitruuna tai jotain tolta väliltä ,18v,ei lapsia
Minulla vesipisara ja tyttöystävällä omena. Tosin minulla on pari kuppia isommat rinnat.
Sitruuna, 43 vuotta, imettänyt 4 lasta lähes viisi vuotta
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:52"]C75 Päärynä. Ei lapsia 35v.
[/quote]
Ja vartalonmalli tiimalasi tai x.
Mulla on aina ollut meloonit. Yksi lapsi ja 44v.
Shamppanjalasi, 40v, 2 lasta. Mulla on todella kauniit rinnat:)
Entiset greipit, nykyiset melonit. :D Mutta ei mitenkään suhteettoman suurina. Aina olen pystynyt urheilemaan (shock absorberit muuten parhaat urheiluliivit) enkä kärsi niska-hartiaseudun kivuista. Kaksi pitkään imetettyä lasta kuitenkin tehnyt melonit, ikä 33v.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:38"]Oletteko isojen "melonien" omistajat ylipainoisia? Ihmeellisen paljon nykyään isoja rintoja, mun nuoruudessa C kuppi oli jo valtava mutta olimme hyvin hoikkia ja pienikokoisia muutenkin. Vain yhdellä luokkakaverilla oli melonit ja oli yhtä eksoottinen kuin luokan ainoa rillipää ja pullukka - kutakin vain yksi/40 oppilasta!!
[/quote]
Samaa mieltä! Meidän luokalla vain niillä pullukoilla tytöillä oli isommat rinnat.
Ketunnenät, sulkapallot ja kansallispuvun taskut puuttuu myös. :D
Melonit. Täytyy sanoa, että ihana huomata etten ole ainut. Teininä haaveilin rintasyövästä, niin olisi pakko leikata pois. En nyt haaveile, mutta olen mieluummin rinnaton kuin pitäisin nämä.
T. Lapseton 25 v
Lisään vielä, että aina ollut suuret rinnat mulla ja kasvaa vain kasvamistaan. Ei johdu siis ylipainosta. Pituus 167cm ja paino 72kg