Minkälaiset rinnat sinulla on? Kuva.
Mikä näistä vastaa niitä eniten? Ikäsi ja onko lapsia.
Kommentit (118)
Päärynä, 21v, 80E. Tosin jos minulla on kylmä tai olen kiihottuneessa tilassa niin ehkä enemmän greippi :D
Oletteko isojen "melonien" omistajat ylipainoisia? Ihmeellisen paljon nykyään isoja rintoja, mun nuoruudessa C kuppi oli jo valtava mutta olimme hyvin hoikkia ja pienikokoisia muutenkin. Vain yhdellä luokkakaverilla oli melonit ja oli yhtä eksoottinen kuin luokan ainoa rillipää ja pullukka - kutakin vain yksi/40 oppilasta!!
Greippi D-kuppi, 21v ja yksi lapsi
78: monia hoikkia mutta rintavia olen nähnyt, en usko että johtuu aina ylipainosta.. Jotenkin kauniin näköistä, kelpaisi minullekin.
Greippi.75g
.implantit neljän lapsen jälkeen.
Sitruuna 70D, ikä 26. Ei lapsia.
Lähinnä ehkä greippiä. 19, ei lapsia.
Nupun ja Sitruunan välimuoto. 40v., 2 lasta.
Vesipisara. Ei lapsia, ikää 40 v (rinnat on aina olleet tuon muotoiset nuorenakin), kuppikoko D.
Nuppu, paitsi pienemmät nännit. 24, yksi lapsi.
Gravfitaatiolaki on jo osoittautunut todeksi!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 04:59"]Melonit. Kiitos suurten rintojen, niskassa ja hartioissa kulumat. Ei myöskään tarvitse juosta, eikä harrastaa muutenkaan mitään urheilua jossa pompitaan, koska tarpeeksi tukevia liivejä ei vaan yksinkertaisesti ole. Että terveisiä vaan sille Tuulitunnelin tyhjäpäälle, jonka mielestä elämän ainoa autuus on isot rinnat.Idiootti.
[/quote]
Just näin.
T: melonit
[/quote]
Pyh pah. Älkää valittako jos ette ole asioita selvittäneet. Isoja kokojakin myydään ja liivit on yleensä viel parempia kun tukea tarvitsee enemmän. Mä voin kyllä urheilla aivan hyvin ja mun liivit ei paina eikä hierrä. Ryhtikin on hyvä.
Itse tilaan liivit bravissimosta, koska suomessa ei kokoani myydä. Ja sieltä löytyy kokoani suurempiakin. Uk kokoni on 34J, sillä tilaan. Eu koossa vastaa wikipedian mukaan 75O kokoa, joten väitän, että ongelmanne ei ole rintojen koko vaan se miten siihen suhtaudutte.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:38"]Oletteko isojen "melonien" omistajat ylipainoisia? Ihmeellisen paljon nykyään isoja rintoja, mun nuoruudessa C kuppi oli jo valtava mutta olimme hyvin hoikkia ja pienikokoisia muutenkin. Vain yhdellä luokkakaverilla oli melonit ja oli yhtä eksoottinen kuin luokan ainoa rillipää ja pullukka - kutakin vain yksi/40 oppilasta!!
[/quote]
Kyllä mun rinnat oli jo 16 vuotiaana 70G kokoa. Muut mitat silloin 172cm 58kg
Meloni, 24v ja kaksi lasta. Kaksi vuotta oon imettänyt nyt yhteensä, lyhyt tauko oli välissä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:16"]Meloni, 24v ja kaksi lasta. Kaksi vuotta oon imettänyt nyt yhteensä, lyhyt tauko oli välissä.
[/quote]
Ja aina on ollu kyllä tällaset, raju laihdutus normaalipainoon jätti kyllä jälkensä. Lapset ei sen sijaan ole muuttaneet asiaa enää suuntaan tai toiseen, toki näyttää paremmalta jos on täynnä maitoa mutta parin kuukauden päästä synnytyksestä palaa normaaliksi vaikka maitoa tuleekin hyvin :)
Vesipisaran ja nupun sekoitus. N26, ei lapsia.