Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ystävästä, joka ilmoittaa sinulle näin: "Minulla oli sinulle konvehtirasia, mutta söinkin sen itse"?

Vierailija
25.12.2021 |

???

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten tarina jatkuu? Etkö saanutkaan mitään? Oliko laatusuklaita? Saitteko sovittua? Mitä sä annoit lahjaksi?

Paljon avoimia kysymyksiä 🤔

Nyt kyllä jännittää!!!

No, ei tullut mitään revanssirasiaa, ei sillä, että olisin jäänyt sellaista kaipaamaankaan: kyllä minä itse omat konvehtini pystyn hankkimaan. Minä puolestani hommasin ja postitin hänelle Juhlapöydän konvehtirasian (se keskikokoinen, violetin värinen). En nyt viitsinyt mennä viemään sitä paikan päälle, vaikka hän asuukin vajaan 3 kilometrin päässä. En todellakaan ole mikään täydellinen ihminen, mutta tuollainen tokaisu oli mielestäni häneltä melkoisen tahditonta, etenkin, kun olemme tunteneet toisemme ja olleet aika paljonkin tekemisissä jo 10 vuoden ajan. ap

Eikö nyt oikeasti ole vähän lapsellista kiukutella jostain suklarasiasta. Ja mitä järkeä ylipäätään on vaihtaa suklaarasioita keskenään? 

Vierailija
22/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että kaverilla on ongelmia, ja tuon kertominen on hätähuuto. Minusta suklaan lähettäminen tuossa tilanteessa olisi yhtä ilkeää, kuin alkoholisminsa juuri tunnustaneelle viinapullon lähettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kyse tosi läheisestä ystävästä, niin varmaan tietäisin miksi hän sanoo noin, ehkä hänellä olisi syömishäiriö tms. Mutta jos ei niin läheinen ystävä, pitäisin outona. Yleensä tuollaisia kommentoijat tekevät niin saadakseen toisesta ulos jonkun reaktion. Se on heille jotain peliä. En tykkää, enkä ymmärrä.

Vierailija
24/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ystävä. Ottaa läskitkin sulta.

Vierailija
25/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin paljoa pysty vastustamaan houkutuksia :D

Vierailija
26/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella älykäs ja huomaavainen ystävä. Teillä on varmasti muutenkin paljon yhteistä ja hyviä keskusteluja. Pidä hänestä kiinni kynsin hampain. (Herkimmille tiedoksi: teksti saattaa sisältää pieniä määriä sarkasmia).

Vierailija
27/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit ja sanoisin sen sille suoraan. Vaikka lahjoilla ei niin väliä niin miksi tuo pitää sanoa. En haluis tuollaista elämääni.

Vierailija
28/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten tarina jatkuu? Etkö saanutkaan mitään? Oliko laatusuklaita? Saitteko sovittua? Mitä sä annoit lahjaksi?

Nyt kyllä jännittää!!!

No, ei tullut mitään revanssirasiaa, ei sillä, että olisin jäänyt sellaista kaipaamaankaan: kyllä minä itse omat konvehtini pystyn hankkimaan. Minä puolestani hommasin ja postitin hänelle Juhlapöydän konvehtirasian (se keskikokoinen, violetin värinen). En nyt viitsinyt mennä viemään sitä paikan päälle, vaikka hän asuukin vajaan 3 kilometrin päässä. En todellakaan ole mikään täydellinen ihminen, mutta tuollainen tokaisu oli mielestäni häneltä melkoisen tahditonta, etenkin, kun olemme tunteneet toisemme ja olleet aika paljonkin tekemisissä jo 10 vuoden ajan. ap

Eikö nyt oikeasti ole vähän lapsellista kiukutella jostain suklarasiasta. Ja mitä järkeä ylipäätään on vaihtaa suklaarasioita keskenään? 

Ja maksaa vielä postimaksut?

Vierailija
29/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä jännittää!!!

Tapa. En ole ap, mutta oli vähän saman tyylinen tilanne yhden ystävän kanssa vuosia sitten. Annoimme joka joulu toisillemme lahjakortin...

Ottaisin puheeksi ystävän kanssa, että onko kätevämpi luopua lahjomisesta, koska kumpikin voi ostaa lahjansa itse.

Vierailija
30/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ajattele yhtään mitään

Vierailija
31/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaisin välit ja sanoisin sen sille suoraan. Vaikka lahjoilla ei niin väliä niin miksi tuo pitää sanoa. En haluis tuollaista elämääni.

Ok eli sinä et halua ystäviä, jotka tunnustavat sinulle ongelmansa. Eli et halua ystäviä.

Joku suklaarasia on niin yhdentekevä asia, että en usko yhdenkään täyspäisen ihmisen sellaisesta loukkaantuvan.

Vierailija
32/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä jännittää!!!

Olisin lähettänyt tälle ihmiselle tyhjän konvehtirasian.

Vierailija
33/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
34/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut mua nyt huvittaa enemmän, että asut kolmen kilometrin päässä, ostit "ystävällesi" suklaarasian ja maksoit vielä ainakin vitosen postimaksua kun et jaksanut käydä katsomassa ystävääsi sen vertaa, että olisit henkilökohtaisesti vienyt sen suklaarasian 😂

Eikö nuo ole kohteliaisuuslahjoja ihmisille, joita ei tunne ollenkaan.

Vierailija
35/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että ai taas, miten se nyt silleen 😊 sit nauraisin ja sanoisin eipä mitään.

En edes halua herkkuja kotiini, itseasiassa aika kivasti tehty.

Vierailija
36/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on a) syömishäiriöinen b) törkeä c) tahditon d) en olisi enää tekemisissä.

Sama kuin olisi soittanut kännipuhelun.

Vierailija
37/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi (entinen) ystävä, joka on taiteilija, saapui lopulta monien kutsujen jälkeen tapaamaan minua synnytyksen jälkeen. Tokaisi välinpitämättömästi tehneensä onnittelukortin, mutta hukanneensa sen. Tämä oli selvä statement, koska ystävä omien sanojensa mukaan vihasi vauvoja. Tulihan tuosta "hukkaamisesta" hirveän paha mieli. Miksi kertoa lahjasta, jonka on päättänyt olla antamatta?

Mutta jos joku kaveri paniikkipahoittelisi, että nyt on suklaat syöty, voi itku ja anteeksi, niin semmoinen vain naurattaisi. Eli tilanne tässä ratkaisisi.

Vierailija
38/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi, antaisin lisää suklaata, kun toinen kerran tykkää. Tosin tuo lähettely on outoa.

Vierailija
39/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on varmaankin provo. Mutta itse olisin juuri tuollainen ystävä. Suklaanhimoissani olisin syönyt ja tunnustaisin sen ystävälleni. Ja ystävääni naurattaisi tuo tilanne, koska tuntee minut hyvin. Jaaaaa kaiken lisäksi olisin varmasti hommannut hänelle uuden suklaarasian tai jotain muuta tilalle.

Älkää olko ihmiset aina niin vakavia. Elämän voi ottaa huumorilla. Kaikki täällä ollaan aika epätäydellisiä p**skiaisia.

Vierailija
40/76 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan syöminen on idioottimaista. Siitä vaan lihoo ja sitten sairastuu. Kerro kaverillesi että syö salaattia suklaan sijasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän