Äänestin tänään Suomen Keskustaa, Kokoomuksen sijaan.
Ennen aina Kokoomusta. Näin se vaan meni.
Sitä niittää, mitä kylvää.
Kommentit (37)
Keskusta+Vasemmisto+Vihreät ja RKP täydellinen yhdistelmä.
Minäkin vaihdoin Kokoomuksesta Keskustaan.
Koska Sipilä.
Ja koska Subb.
Minä aion tehdä saman, ja löysinki sieltä myös ihan fiksun naisen jota äänestää. Koskaan en ole äänestänyt puoluetta!
Äänestäisin ketä vaan joka pudottaa yhdenkin punikin
Jos Vapaavuori oltaisiin valittu puheenjohtajaksi, Kokoomuksella olisi ollut todennäköisesti seuraavassakin hallituksessa.
Nyt Stubbia ei halua kukaan hallitukseensa.
Hyvä sinä ja onnittelut samalla itselleni. Tein perjantaina samoin. Voittajapuolueen riveissä kannattaa aina seistä. Turha äänestää luusereita, jotka eivät joko pääse edes eduskuntaan saatika hallitukseen asti.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:51"]
Huonosti äänestetty. Kepu pettää aina.
[/quote]
Eikö sitten muka Kokoomus ole pettänyt? Mikä tahansa muutos nykymenoon on plussaa.
Minä taas äänestin Ruotsin keskustaa.
Minä taidan tänään tehdä saman tempun ennakkoäänestyspaikalla.
Samat sanat. Olen kanssa aina äänestänyt Kokoomusta, mutta nyt menee äänet Keskustalle. Parempi puheenjohtaja. Hallitus on seuraava: Keskusta, SDP, Persut, RKP ja KD.
T: Yrittäjämies Pirkanmaalta
Siitä ne juhlat vasta syntyykin jos hallitukseen päätyvät kepu, demarit, rkp ja ehkä jopa vassarit ja vihreät. Rahan jakamiselle ei tule loppua eikä säästöistä ole puhettakaan, hyvä jos haaskaamista edes hillitään. Työssäkäyviltä sen sijaan tiristetään enemmän ja enemmän tuottamattoman kansanosan rahoittamiseksi.
Bonuksena sitten vielä Sipilän mukana saatavat Väyrynen, Vanhanen ja Pekkarinen. Kuka kampittaa kenet?
Mun mielestäni Kokoomuksella ja Keskustalla on molemmilla hyvä puheenjohtaja vaikka ovatkin vähän erilaisia oikeistolaisia. Koska Keskustan kannatus näyttää vahvemmalta, äänestän Kokoomusta. Muutenkin on hyvä, että Stubb on oikaissut Kokoomuksen linjaa oikeistolaisemmaksi vaikka se vähän äänestäjiä karistikin mutta on väärin jos maassa on vain sosialistipuolueita, Suomi on muutenkin tosi vasemmistolainen maa. Jonkun/joidenkin puolueiden kuuluu pitää oikeistopolitiikkaa esillä että kansalla on mahdollisuus oppia sekä vasemmisto- että oikeistoyhteiskunnassa eläminen. Yhdenkulttuuriin esille tuominen on tyypillistä vasemmistopolitiikkaa. Voi kun saataisiin porvarihallitus niin alkaisi jotain tapahtua markkinatalouden ansiosta niin taloudessa kuin työllisyydessäkin.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:13"]Perussuomalaiset aina ja ikuisesti. :)
[/quote]
Persut perääntyy vastuusta aina.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:53"]
Kepu tekee koalitiohallituksen, rkp ja kd tulee mukaan. Ja tietty sdp. Se siitä sitten, me ollaan ihan kusessa.
[/quote]
Onneks ei ainakaan Natossa. Mä elän jo tälläkin hetkellä niin köyhästi, että mulle on sinänsä ihan sama, että mitä taloudellisia päätöksiä tehdään. Mä pärjään varsin hyvin näinkin ja nollasta ei korkealta tipu. Te hyväosaiset sen sijaan voittekin olla kusessa, mutta hyvää se teillekin tekee opetella elämään vähän tiukemmin.
[/quote]
Venäjän vaara on kuitenkin enemmän kuin todellinen. Meidän pitäisi olla Natossa jo nyt, sinne olisi pitänyt mennä pikavauhtia silloin kun Virokin meni.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:58"]
Minäkin vaihdoin Kokoomuksesta Keskustaan.
Koska Sipilä.
Ja koska Subb.
[/quote]
Koska Sipilä mitä? Sipilähän varoo huolellisesti sanomasta yhtään mitään. Uskotko oikeasti siihen, että tuolla miehellä on näkemystä siihen, mikä Suomen eduksi on maailmassa ja EU:ssa ja miten hyvään tilanteeseen päästään? Hän on avustajiensa vietävissä. Ja Väyrysen ja Vanhasen ja Rinteen.
Sipilä on hajuton, mauton ja konkreettisesti mitäänsanomaton. Väyrynen ja Venäjä-mielinen Lehtomäki tulevat viemään kuin pässiä narussa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:34"]
Jee, keskiolut alkoon, polttoaineverron korotus ja mitä teesejä niillä älyköillä nyt olikaan. Kepu pettää aina.
[/quote]
Älä valehtele. Mitä hyvää kokoomus on tuonut Suomelle? Ai niin, aivan helvetisti velkaa ja romutetut opiskelumahdollisuudet.
Perussuomalaiset aina ja ikuisesti. :)