Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on vika, kun fb-kaverit alkaneet hylkimään?

Vierailija
09.04.2015 |

Tuntuu niin kurjalta olo. Vaikka tämä kuulostaa niin lapselliselta, niin eipä tätä muutenkaan voi hienommasti ilmaista, eli kukaan ei tykkää enää mun kuvista eikä julkaisuista. Muutama vakiotykkääjä on, tai oikeastaan kaksi vain. Muut ovat lopettaneet lähes tyystin. Päivitän statusta melko harvoin, mutta jaan jonkin verran musiikkia ja jotain hauskoja asioita mitä vastaan tulee. Ennen oli kymmeniä tykkääjiä ja jotkut jopa kommentoivat, nyt yleensä 0-2 tykkääjää....

Muita kohtalotovereita ja oletteko keksineet mitään syytä moiseen käyttäytymiseen? Niin, ja olen sen verran stalkannut, että eräskin joka ennen tykkäsi lähes kaikesta mitä jaoin, tykkää edelleen yhteisten kavereittemme julkaisuista, muttei enää minun. Mielestäni tuollainen on jo jonkinlaista kiusaamista! Vaikka kyse onkin vain tykkäämisistä, mutta kyllä te tiedätte, mitä ajan takaa, te jotka olette fb:ssa. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:17"] mutta jaan jonkin verran musiikkia ja jotain hauskoja asioita mitä vastaan tulee. . 

[/quote]

No siinäpä se syy onkin, tää "jakaminen" on se syy miksi lähdin Facebookista, ihmiset spämmää fiidin täyteen kaikkea paskaa tyyliin musiikkia ja niitä hassuja kuvia ja mietelauseita, uuugh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi