Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dr. Beckmann värinkerääjä - kokemuksia?

Vierailija
18.12.2014 |

Toimiiko tuollainen värin- ja liankerääjäliina oikeasti? Meillä on 7kg pesukone ja muuten hyvän kokoinen meille, mutta värillisiä ja valkeita vaatteita pitää aina pestä puolitäynnä, koska emme käytä niitä niin paljon kuin mustia vaatteita. Monesti koneeseen mahtuisi likaisen kirjopyykin lisäksi vielä valkeitakin, mutta en ole uskaltanut pestä niitä yhdessä.
.
Nyt törmäsin tuollaisiinDr. Beckmannin värinkerääjäliinoihin ja mainoksen mukaan ne nappaisivat irtovärit niin, että värilliset ja valkoiset voisi pestä samassa koneellisessa. Onko joku noita kokeillut? Toimivatko oikeasti? Kertokaa kokemuksianne :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny kans 7 kg koneessa, mut laitan 5 liinaa per pesu. Pienemmällä määrällä jää värjäymät. Pesen myös tumman siniset mustien kanssa ja uudet värilliset erikseen

Vierailija
2/11 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut noihin !! Laitan yleensä 2liinaav7kg koneeseen ja toimii :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6 kg kone. Laitan yleensä yhden liinan. Hyvin on toiminut. Myydään muuten myös Lidlissä, joku
Lidlin oma merkki. Toimivaksi todettu sekin.

Vierailija
4/11 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tuollaisia liinoja joskus, mutta en edelleenkään pese esim. mustia valkoisten kanssa enkä valkoisia punaisten kanssa. Värinkerääjäliinojen ansioista uskallan kyllä pestä monen väristä pyykkiä sekaisin vähän rohkeammin kuin ennen. Käytän liinoja lähinnä varotoimenpiteenä.

Vierailija
5/11 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt , ei tuosta kauankaan ole. Pesin Uffilta ostetun virkatun valkoruutuisen liivin samassa koneellisessa vaaleanvihreän ohuen neuleen kanssa, ja vihreästä pääsikin väriä. Liivistä tuli tosi ruma. Pesin sitten liivin yksinään kahden liinan kanssa, niin ruuduista tuli taas lumivalkoisia. Sitten laitoin liinat kuivumaan ja käytin vielä toisen kerran tumman pyykin seassa (sekaisin mustaa + 1 luumunvärinen pusero) - pesun jälkeen ne liinat olivat luumunvärisiä. Sitten heitinkin jo roskiin. Hyvä tuote mielestäni.

Vierailija
6/11 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nøita liinoja joka koneellisessa. Ei se kuitenkaan toimi niin hyvin, että ihan kaikki voi pestä sekaisin. Mutta kirjavia uskaltaa sekoittaa paremmin. Meillä taitaa olla 5kg:n kone ja laitan pari liinaa aina koneelliseen. Joskus esim. valkoisten jäljiltä värinkerääjäliinat jää aika vaaleiksi niin saatan uusiokäyttää ne ja laittaa lisäksi sitten vielä yhden uuden liinan.

Vierailija
7/11 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt parin vuoden ajan värinkeräysliinoja ja hyvin on toimineet. Jopa punaiset ja vaaleat pyyhkeet olen pessyt samassa. 

Kolme viimeisintä kertaa on tapahutunut merkillinen juttu: liina on hävinnyt kun olen tyhjentänyt koneen!  Jokainen tasku ja lakanapyykissä pussilakanan kulmat olen käynyt läpi. Missään ei ole sitä liinaa. 

Koneen sihdit sun muut mahdolliset paikat tutkittu. Ei vaan löydy pientäkään liinan palaa. 

Luin myös tarkkaan pakkauksen tekstin.Siinäkään ei sanottu että liina on hajoavaa sorttia.  

Dr. Bekcmann tällä kertaa käytössä. 

Minnekään koneen tiivisteisiin ei myöskään ole piiloutunut. En ymmärrä. 

Vierailija
8/11 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo vuosia, hyvin toimii.

Vierailija
10/11 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin. Olen kokeillut eri merkkejä.

Kyllä huomaa että vaatteista lähtee väriä. Liina on harmaa kun se on pyörinyt koneessa. 

Minulla on myös kadonnut pesun aikana liinoja. Olen ajatellut että on jossain vaatteen taskussa ja löytyy ainakaan. Nehän eivät nuhjaannu niinkuin nenäliinat, joita joskus jää pyykin sekaan, niin en ole ollut huolissani. 

Vierailija
11/11 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti olevan myynnissä myös kestoliinoja, en ole ostanut vielä. Onko kellään  kokemuksia? Hintavia ovat, mutta jos toimivat niin voivat olla ihan kannattavia hankkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi