Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö Mehiläinen hyvää huolta asiakkaistaan?

Vierailija
25.12.2021 |

Kannattaako kyseisen firman palveluja käyttää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää palvelua olen saanut itselleni ja lapselle. Sairaskuluvakuutuksen kautta olen saanut maksusitoumuksen esim.tähystyksiin suoraan. Ei valittamista.

Vierailija
22/25 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ne henkilöt, jotka menevät Mehiläiseen työterveyshuoltonsa asiakkaina, saavat huonompaa palvelua kuin ne henkilöt, jotka maksavat täysin itse (tai heidän vakuutusyhtiönsä maksaa) laskun.

Se, minkälainen sopimus eli miten kattava sopimus kullakin työnantajalla Mehuläisen kanssa on, ei varmasti tavan tallaajan työntekijän tiedossa ole.

Työnantajan tarjoama työterveyspalvelu on tarkoitettu enimmäkseen heikentämään työntekijän terveyttä, ettei erehtyisi jatkossa enää käyttämään niitä palveluja. Näin säästyy kaikkien rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulen, että ne henkilöt, jotka menevät Mehiläiseen työterveyshuoltonsa asiakkaina, saavat huonompaa palvelua kuin ne henkilöt, jotka maksavat täysin itse (tai heidän vakuutusyhtiönsä maksaa) laskun.

Se, minkälainen sopimus eli miten kattava sopimus kullakin työnantajalla Mehuläisen kanssa on, ei varmasti tavan tallaajan työntekijän tiedossa ole."

Ensimmäisestä lauseesta saatan olla samaa mieltä, mutta ei ole mitään todistetta. Työterveyshuollon kautta menevällä yksityishenkilöllä on vaikeampi valittaa / suurempi kynnys valittaa, koska työnantaja maksaa ja on varsinaisesti se Mehiläisen asiakas. 

Työterveyshuollon sopimuksen sisältö on yleensä kaikkien työntekijöiden tiedossa. Jos työnantaja tekee paremman sopimuksen kuin mitä laki edellyttää se jo johtuu ainoastaan siitä, että kattavammalla palvelulla pyritään pitämään työntekijät työkykyisinä. Ja tästä syystä myös työntekijän on hyvä tietää mitä palveluita voi käyttää. Oma kokemus on, että työterveyshuollon sopparin sisältö julkaistaan intranetissä kaikille. Jos työnantaja unohtaisi tämän tehdä niin viimeistään työntekijän soittaessa Mehiläiseen siellä toki kerrotaan onko oma vaiva sellainen, että käynti menee työterveyshuollon piikkiin vai joutuisiko siitä maksamaan itse. Kukapa nyt varaisikaan lääkärikeskukseen aikaa tietämättä etukäteen tuleeko siitä itselle laskua ja minkä verran. 

Vierailija
24/25 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörriäinen pitää hyvää huolta osakkeenomistajista. Lihavia osinkovuosia tulossa kunhan saadaan tämä Suomen maksuton terveydenhoito ensin ajettua alas.

Vierailija
25/25 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, Mehiläiseen työterveysasiakkaana et saa mitään palvelua, kohdellaan kuin roskaa. Mutta palvelu oli paskaa myös vakuutusyhtiön sinne lähettämänä. Joten se on varmaan aina sitä itseään. Omaa rahaa en ole Mehiläiseen laittanut enkä laita!

Käyn Aavassa, siellä kohdellaan arvostavasti ja pääsääntöisesti perehdytään asiakkaaseen kunnolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä