Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot/ ällöt tapasi?

Vierailija
09.04.2015 |

Mitä outoja ja/ tai ällöjä tapoja teillä on? Itse aina silloin tällöin yksin ollessani leikkelen palasia irti jalkapohjieni kovettumista kynsisaksista. Ei satu eikä aiheuta sillä lailla vahinkoa, mutta onhan tuo aika hölmöä ja ällöä, mutta tuntuu jotenkin kierosti kivalta. :/

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelen grillitikulla varpaidenkynsiäni ja etsin kynsien ja ihoon väliin jääneitä sukkanöyhtiä. Sitten haistelen sitä tikkua, on muuten etova haju.. Pureskelen myös peukaloideni päästä ihoa.

Vierailija
42/49 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olen sittenkin aika normaali. Voi jeesus oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan hiuksiani.

Vierailija
44/49 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on myös erittäin hypnoottista katsella, kun kuukautisvuoto valahtaa pöntöllä ollessani veteen. -ap

Vierailija
45/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
46/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen finnejä/mustapäitä, revin kuivia ihon palasia, nypin pinseteillä jalkakarvoja(ihan parasta!) ja pureskelen kynsiäni :(

Vierailija
47/49 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin leikkaan kovettumia jalkapohjista, kaivan nenääni ja rapsuttelen päänahkaani, mutta ei mun tee kyllä yhtään mieli syödä niitä tuotoksia... :D
Säästelen joskus suihkussa käyntiä, jos olen monta päivää ihan vain yksin kotona ja laiskottaa. Sitten kun vihdoin menee suihkuun, on ihan uudestisyntynyt olo.

Vierailija
48/49 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällö, mutta outo on se, että olen tosi hidas lähtemään. Esim. koulu- tai työpäivän päätyttyä mun on välillä pakko mennä vessaan istumaan ja näprätä pöntöllä kännykkää. Muut kirmaa jo ovesta ulos ja minä en malttaisi vielä liikahtaa, vaikka todellakin haluan jo päästä kotiin. Yleensä mua ahdistaa valmiiksi jo kotimatka, jonka joudun yleensä kävelemään tai menemään pyörällä, joten istun perseelläni pöntöllä ja mietin vaan sitä matkaa. Töissä inhoan työvaatteiden vaihtamista, joten töissä ollessa mietin siinä pöntöllä että voi kun jaksaisi liikahtaa, riisuutua, pukea ja asetella työvaatteet henkariin. Ilman turhaa vatulointua ne vaatteet saisi vaihdettua nopeammin ja lähdettyä aiemmin kotiin, mutta en osaa olla vatuloimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme