Oudot/ ällöt tapasi?
Mitä outoja ja/ tai ällöjä tapoja teillä on? Itse aina silloin tällöin yksin ollessani leikkelen palasia irti jalkapohjieni kovettumista kynsisaksista. Ei satu eikä aiheuta sillä lailla vahinkoa, mutta onhan tuo aika hölmöä ja ällöä, mutta tuntuu jotenkin kierosti kivalta. :/
Kommentit (49)
Minä myös revin/leikkelen kantapohjia, sekä välillä syön räkää, kun mies ei nää. Ei sen takia viitsi hakea paperia. Käyn myös pissalla suihkussa. Voin pyyhkäistä lattialle ja pöydälle tippuneen ruuan samalla rätillä ja vielä pyyhkiä pöydät, kääntää vaan rättiä. En pese käsiä vessan jälkeen, muuta kuin julkisilla paikoilla. Ainiin, rapsuttelen päänahkaani kanssa ja hilsettä aina puhelimen näytön päälle, kiva nähdä kuinka se karisee. Voin käydä 2x viikkoon suihkussa, jos en liiku ja ei ole ihmeitä. Ainiin ja syön kynsiä.
.
Olipas mulla paljon :D Kuulostan varmaan kamalan epäsiistiltä, mutten kumminkaan ole. Kotona aina siistiä. Tavoistani ei taida tietää kuin mieheni, paitsi ei kaikista :D
Kotona usein kakkaan vessan lattialla kyykyssä paperin päälle. Samalla helpotan kakkaamista painelemalla peräaukon ympäriltä. :D
Luin joskus jostain keskustelusta tuon. Outoa, mutta helpottaa jos on vatsa kovalla!
1. Runkkaa Maisa Torpalle.
2. Sormettaa perseeseen suihkussa.
Mä kans pisssaan suihkussa. Luulisin, että lähes kaikki tekee niin. Ja hilseen rapiseminen milloin mihinkin on ällöä, mutta jollain tavalla kiehtovaa...
Lapsena nenäni saattoi vuotaa aika usein. Kun verta saattoi vuotaa enemmän ja sitä meni esim. kämmenille, niin join tai söin vereni. En nähnyt siinä mitään outua, mutta keran koulutunnilla sattui nenä vuotamaan. Luokkakaverit hieman "ihmetellen" katsoivat kun kielellä livoin kämmentä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:10"]Kotona usein kakkaan vessan lattialla kyykyssä paperin päälle. Samalla helpotan kakkaamista painelemalla peräaukon ympäriltä. :D
Luin joskus jostain keskustelusta tuon. Outoa, mutta helpottaa jos on vatsa kovalla!
[/quote]
Tämä vei kyllä voiton. Huhhuh.
Täytyy muuten tyhjentää sivuhistoria, ettei mies nää näitä kirjoitteluita ja mun pervo puoli paljastuu!
Hihi, taidamme kuitenkin olla aivan normaaleita... ;)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:13"]Nyt tulee kuulkaa oksettava: syön vauvani räkää. Kyllä, luitte oikein. [/quote] Taisit vetää paremmaksi kuin mä, kun syön omaa räkääni. Yäk
[/quote]
Minä taas kaivan persereikää ja nenää samalla sormella ja lopuksi nuolen räkäpallukat sormestani.
Olen 58 vuotias mies ja kyllä, minulla roikkuu rekkamiehenpastilleja perskarvoissani, olenhan rekkamies itsekin.
Tää ei ole ällöttävää, mutta ehkä vähän outoa.
Musta on kiva, että makkarissa on tosi alhainen lämpötila. Sellainen, että oikeasti palelee t-paita päällä. No, sitten kun palelee, on kiva mennä vaatteet päällä peiton alle JA lämmitellä itseään hiustenkuivaajalla. Tykkään myös siitä äänestä. Saatan "lämmittää" kuivaajalla jalkojani vaikka kuinka pitkään. Ah että on ihanaa!
Nypin pimpsakarvoja sormin samalla kun luen av:ta. Jos olen yksin, niin kerään ne kasaksi pöydälle, mutta jos kotona on seuraa niin pudotan lattialle. Joskus mietityttää, että tajuaakohan mies ja lapset mistä ne karvat on, kun irrottelevat niitä jalkapohjistaan. :/
Syön räkääni, paha ja ällö tapa joka on ollut kersasta asti. Jos pää hilseilee rapsutan hilsettä ja katselen sitä. Jos mulla on menkat ja olen suihkussa ja alapäästäni tulee ulos niitä klimppejä, niin noukin suihkunlattialta niitä kädelleni ja tutkin niitä...tökin sormellani jne. Oikeesti tosi ällöä ajatella että nypellän alapäästä tulevia verihyytymiä... :D mutta jotenkin vaan aina teen niin...en tiedä miksi. Ennen pureskelin kynsiäni niin että napse kävi. Yli 17 vuotta pureskelin. Lopetin vuosi sitten koska kyllästyin siihen kuinka rumalta sormeni näyttivät... :/
Mieheni syö rupiaan ja hyi se syö räkäänsä muiden nähden!!! Olen sanonut että kaiva nenää ja syö räkää muualla sen sijaan että muut on näkemässä.
Mulle tuottaa suurta nautintoa puristella finnejä\mustapäitä. Samaten nahan repiminen! Ittellä ei oikein oo näppyjä tai irtoavaa nahkaa niin onneksi saan ystävieni ja mieheni ihoa käydä läpi... :D oli se sitten kenen iho tahansa niin olisin ensimmäisten joukossa ilmottautumassa repimään ihoa ja puristelemaan näppylöitä.. :D kaikkea sitä.
Puristelen finneistä töhnät tyhjään pilttipurkkiin ja kun purkki tulee täyteen lusikoin namit suuhuni samalla kun luen av-palstaa ja näperrän sheivattua pimpsaani.
Itselläni on nenässä tosi isot ja näkyvät ihohuokoset, joita jään joskus aukomaan nuppineulan kärjellä. Neula uppoaa näkyvästi niihin aiheuttamatta kipua, ja sen jälkeen niistä voi puristaa talia ulos. Nenä on sen jälkeen kyllä punainen ja turvonnut. :/ -ap
Valelen itseni menkkaverellä ja annan kuivaa
Nypin pinseteillä polvistani karvoja :D
Se kirpaisee sillai mukavasti ja on jännää katsoa kun karva lähtee juurineen ihosta...ei edes oikeastaan satu niin paljon.
Hauska huomata, että aika monella on yhtä pervot askareet :D