Suolainen lempiherkkusi?
Mikä on suolainen lempiherkkusi? Pidetäänhän ketju siistinä eikä arvostella muiden herkkuja. :) itse rakastan napostella savulohta kylmänä jääkaapista, Taffelin Hearts-sipsit on älyttömän hyviä ja silloin tällöin tulee herkuteltua myös hampurilaisilla ja pizzoilla, juustot oli jokin aika sitten kovassa huudossa mutta nyt on se kiintiö ollut täynnä. Enkä edes viikoittain herkuttele.
Kommentit (63)
Aurinkokuivattutomaatti -tuorejuustoa sellaisenaan paketista.
Pitsa tietty ja vähemmän mainituista Lidlin juureslastut. Juureslastuja napostelisin päivittäin, mutta pitää vähän hillitä haluja kun ovat niin suolaisia kaloripommeja.
Kinkkupiirakka juustolla, tomaatilla ja suolakurkulla.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:24"]Nachot ja juustodippi, raffelit ja ranch dippi, juustonaksut, ruiskupit ja kylmäsavulohitäyte (tai mikä vaan tuorejuusto), aurajuusto-katkis-ananas-pizza, ristorantten neljän juuston pizza...:P Ei tällasia alotuksia, mä oon laihiksella!!! ;D
[/quote]
Nää kelpais mulle kaikki!!!
Paistetut kanafileet kermalla, 900grammaa ja perunoita/riisiä
Suolakurkku hunajalla ja smetanalla. Ei siis missään nimessä viipaloidut purkkisuolakurkut, vaan altaasta poimitut!
Juustot, suolakurkut ja Kartanon perunalastut.
Tuleepa nälkä tätä lukiessa :P
Tässä lista omistani.
-Eggs benedict tai eggs florentine. Aika harvoin saa oikeanlaisia, koska toi hollandaise-kastikkeen väsääminen on aika työlästä
-Kermaan tehty munakokkeli reilulla suolalla ja ruohosipulilla
-Neljän juuston pitsa. Tyypillisesti sisältää mozzarellaa, gorgonzolaa, vuohenjuustoa ja parmesania.
-Sellainen ihana uunijuusto, jossa camembert-tyylinen juusto laitetaan uuniin niin pitkäksi aikaa, että sisusta sulaa. Sitten siihen dippaillaan leipää, aijai.
-Pasta carbonara. Ihan kauhean epäterveellistä, mutta pakko myöntää että se on vaan niin hyvää!
-Chorizo-makkarat
-Uunilenkki, johon laitettu Koskenlaskijaa
-Lihapullat perunamuusilla ja jallukermakastikkeella
Juustonaksut. Aaahhh, jumalten keksintö. Taidanpa lähteä Siwaan.
Quesadillat kanalla ja cheddarilla. Namskis!
ihan reissumies-leipä johon päälle tomaattimurskaa ja juustoa ja mikroon. :D
Liikaa!
Kasvispiirakka, kinkkupiirakka, sienipiirakka, sipsit, pizza, hampurilainen (etenkin jottenkin grillien hampurilaiset), kylmäsavulohi-täytteiset leivät, jotkut juustot, mustekalarenkaat...
Pancho Villan cheddartäytteiset jalapenot
Kaikki suolatut ja paahdetut pähkinät, erityisesti pistaasipähkinät. Nam!
Paistetut munat ja pekoni.
Sour Cream and Onion -sipsit & American-dippi.
Voileipäkakut, savulohi, suolaiset piirakat, kalapasteijat, kinkkusarvet, tortillat, tacot, karj.piirakka munavoilla, graavilohi, kinkku sinapilla, patonki tuorejuustolla, vihannekset dipillä,