Suolainen lempiherkkusi?
Mikä on suolainen lempiherkkusi? Pidetäänhän ketju siistinä eikä arvostella muiden herkkuja. :) itse rakastan napostella savulohta kylmänä jääkaapista, Taffelin Hearts-sipsit on älyttömän hyviä ja silloin tällöin tulee herkuteltua myös hampurilaisilla ja pizzoilla, juustot oli jokin aika sitten kovassa huudossa mutta nyt on se kiintiö ollut täynnä. Enkä edes viikoittain herkuttele.
Kommentit (63)
Mozzarellatikut ja ikuinen suosikki herkku chips, eli ne tavalliset "maustamattomat" sipsit ja kunnon kauhaisu ranch dippiä! Ja sitä sipsiä ei kasteta sinne dippiin vaan sillä kauhastaan sitä oikein kunnolla.... Eli tavallaan mun suosikkiherkku on dippikastike, sehän on ku suolasta jukurttia :D
Sour&onion sipsit Americano tai Rach dipillä.
Pizza, sekä jauheliha, että kebab täytteellä. Ja kunnon tomaattikastikkeella! Nam!
Patongit.
Fetajuusto, oliivit.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:18"]
Mozzarellatikut ja ikuinen suosikki herkku chips, eli ne tavalliset "maustamattomat" sipsit ja kunnon kauhaisu ranch dippiä! Ja sitä sipsiä ei kasteta sinne dippiin vaan sillä kauhastaan sitä oikein kunnolla.... Eli tavallaan mun suosikkiherkku on dippikastike, sehän on ku suolasta jukurttia :D
[/quote]
Mä taas syön valkosipulidippiä sipseillä :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:18"]Mozzarellatikut ja ikuinen suosikki herkku chips, eli ne tavalliset "maustamattomat" sipsit ja kunnon kauhaisu ranch dippiä! Ja sitä sipsiä ei kasteta sinne dippiin vaan sillä kauhastaan sitä oikein kunnolla.... Eli tavallaan mun suosikkiherkku on dippikastike, sehän on ku suolasta jukurttia :D
[/quote] Tämä! Kaverien kanssa herkutellessa pitää hillitä itsensä kun muut vähän kastaa sipsiä dippiin, ja ite oon tortunu kuopasemaan puoli purkkia yhteen sipsiin! :D Mutta seurassa pitää vaan dippailla. ;)
Pizza ja sipsit dipillä. Erityisesti Lidlin juustonaksut, tai sit taffelin Nacho cheese balls. Aina dipillä, ei yksin :)
Melkein kaikki, missä on savulohta. Eli esim. voileipäkakku, salaatti, piirakka tmv. Jos ja kun teen savulohipiirakan, hyvä että se ehtii kunnolla uunista ulos :)
Oiih vaikea valita.
Ehkä ykkösherkku on mäti. Se vaan on niin taivaallista. Smetanaa ja sipulia sekaan, ruisnappien tai -sipsien päällä nautittuna.
Ja sushi kans! Oijoi kun rupes tekeen mieli. Wasabia nam....
Molemmat kylmän valkkarin kanssa nautittuna.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:18"]Mozzarellatikut ja ikuinen suosikki herkku chips, eli ne tavalliset "maustamattomat" sipsit ja kunnon kauhaisu ranch dippiä! Ja sitä sipsiä ei kasteta sinne dippiin vaan sillä kauhastaan sitä oikein kunnolla.... Eli tavallaan mun suosikkiherkku on dippikastike, sehän on ku suolasta jukurttia :D
[/quote]
Oih! Ranch-dippi... Mmmmm... Melkein minkä kanssa vaan. Kesällä grilliruokien kanssa ja sit ihan sipsienkin. Ja tietenkin kauhasutyylillä! Voi hitto, kun tuli ikävä...
Graavilohi, vuohenjuustopiirakka, sipsit, sushi, juustot, tartar-pihvi, hyvä sisäfile, carpaccio, riimihärkä.
Lämminsavulohi, tortillalätyistä tehdyt lohiherkkutäytteiset pikku rullat, kunnon salamipizza, sipsi Ranch-dipillä, kauppahallin tiskiltä ostetut oliivit, Tucit ja eri juustot, lohipizza tuorejuustolla (googlatkaa! Pirkka tms. resepti), karjalanpiirakka munavoilla...
Bonuksena jämistä valmistettu "ylläripiirakka", johon tuli pohjan päälle metukkaa, mozzarellaa, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia ja munamaitojuusto.
Toki myös Ihan Ehta jauhomakkara mökillä grillistä ja ne homejuustopekoniherkkusienet.
Ranskalaiset, kartanon perunalastut tai tortillasipsit (en oikeastaan muita sipsejä syö), ruisnappeja tuorejuustolla, paprika-suolakeksit, ruisnachot, pizza ciabattat
Voileipäkakku lohesta! Nam <3 sitte tietty perus pitsat, kebabit ja hampparit. Suolakurkku altaasta ongittuna on myös herkkua.
Tortillalastut (maissisipsit mitkälie) ja salsa! Tavallisista sipsistä, juustonaksuista, poppareista en välitä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:13"]Tuulihatut lohimousse-täytteellä.
[/quote]
Oi nam! Teetkö itse? Vai ostatko valmiina jostain? :-)