Suolainen lempiherkkusi?
Mikä on suolainen lempiherkkusi? Pidetäänhän ketju siistinä eikä arvostella muiden herkkuja. :) itse rakastan napostella savulohta kylmänä jääkaapista, Taffelin Hearts-sipsit on älyttömän hyviä ja silloin tällöin tulee herkuteltua myös hampurilaisilla ja pizzoilla, juustot oli jokin aika sitten kovassa huudossa mutta nyt on se kiintiö ollut täynnä. Enkä edes viikoittain herkuttele.
Kommentit (63)
Tää on jo vähän ällöä varmaan muiden mielestä, mutta saarioisten jauhelihamikropizza on salainen paheeni. Tätä tulee syötyä onneks vaan kerran 1-2/kk. Olen enemmän makean ystävä.
Graavilohi. En saa syödä sitä enkä muutakaan tönkkösuolaista, kun kardiologi kielsi. Mutta ei kerrota hänelle, eihän?
Osaisimpa minäkin herkutella juustoilla, kekseillä, oliiveilla ja lohella. Olen kunnon juntti herkkujen suhteen ja täällä uppoo pizza ja kebab.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:04"]
Tortillalastut ja salsa on mun suosikki.
[/quote]
Mulle näiden lisäksi vielä guacamolea, kiitos!
Juustot ja keksit. Harmi vaan että juustot ovat niin tuhottoman kalliita ettei ihan joka viikko pysty ostamaan.
Juustot. Huom. hyvät juustot; ei aurajuustot ym Rainbow mozzarellat.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:15"]Osaisimpa minäkin herkutella juustoilla, kekseillä, oliiveilla ja lohella. Olen kunnon juntti herkkujen suhteen ja täällä uppoo pizza ja kebab.
[/quote]
älä mitään :D kunnon tulinen kebab ranuilla, ei sen parrmpaa ole!
Paahdetun ruispalan päälle oivariinia ja reiluja siivuja koskenlaskijaa. Sitten antaa juuston vähän pehmetä lämpimällä leivällä. Cokiksella alas.Vaalealla leivällä maistuu mössö jossa on kapriksia,ruohosipulituorejuustoa ja meetvurstia. Nää sauvasekoittimella hienoksi ja taas cokis ei laitto.
Itse hifistelen juustoilla, mutta kyllähän se kunnon pizza on aina kunnon pizza <3
Kebab